Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

11 april, daar ben je dan.

+49
Beessie
Earane
Alex
Pien
kwak
Joss1
Sjaantje
SoGood
Alyssa
ExpressoB
Susan
*Troela*
Urban Naked
TukTuk
Jordana
LDJ
Shy
*Lookie*
Rush
Laced
MiKa
CCC
troela
Inge
Sanne
Weegschaal
Puggle
Marin
miss piggy
Stuiterbal
Liadan
Printje
nillis
Pandora
Happydobby
Viva
Oasis
_Lana_
Supertalentje
Jezzie
Koffieleut
Linda
Muis
Wennes
SarahKey
ekiaam87
Poisongirl
Bazinga
Lejow
53 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

11 april, daar ben je dan. - Pagina 6 Empty Re: 11 april, daar ben je dan.

Bericht  Paper Crown wo 11 apr 2012 - 21:50

Wauw.. Troela, waarom zo negatief? Je hebt toch geen last van dit topic? Ik vind het zo raar dat je zegt dat jouw zoon 2,5 week te vroeg kwam. Correct me if I am wrong, maar 2 weken eerder of later is nog niet veel te vroeg of veel te laat maar zelfs op tijd. En ik durf te wedden dat jouw zoon gelijk mee naar huis mocht en niet in het ziekenhuis hoefde te blijven? Ik persoonlijk had ook geen 0'ste verjaardag gevierd maar dat zou komen doordat ik het niet zou kunnen bedenken!

Lejow, gefeliciteerd met je kind.. ik heb de foto ook gemist helaas!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 21:52

Gefeliciteerd ! Fijn om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Terrecht dat je taart hebt gebakken, B. is ook zo ontzettend dapper geweest. En wat denk je van jezelf ? Heb vaak aan je moeten denken in de weken dat ik in het WKZ zat. Je kindje in het ene ziekenhuis, je moeder in het AZU, niet wetende hoe haar ziekte zou verlopen. Echt respect meid, je bent een top moeder en dochter hug

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl wo 11 apr 2012 - 22:15

Wat een Tuthola ben je Troela. ik ben het ermee eens dat Tuthola beter past, haha. Ik geef Lejow groot gelijk dat ze een feestje viert!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 22:29

Poisongirl schreef:Wat een Tuthola ben je Troela. ik ben het ermee eens dat Tuthola beter past, haha. Ik geef Lejow groot gelijk dat ze een feestje viert!
Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 22:52

_Lana_ schreef:
Cimic schreef:
Lejow schreef:Ehm ok.. Ze draait dus net serieus van haar rug naar haar buik.. :shock: :shock: :shock: :shock:

Nu zit ik klaar met de cam, en vertikt ze het, was zeker toeval 11 april, daar ben je dan. - Pagina 6 827601

Allereerst van harte gefeliciteerd met B 0ste verjaardag! cheers Wat een mooi en bijzonder gevoel moet dat zijn. Maar had wel even een vraagje over het bovenstaande, vindt je het niet een beetje snel dat B zich opeens omdraait? Bedoel snap dat ze nu '2 maanden' is maar ik toen ik dit las schrok ik wel een beetje. Ik weet dat ik geen appels met peren mag vergelijken. Maar mijn zusje is ook veel te vroeg geboren en een prematuur baby geweest, ze had wel andere complicaties waardoor ze haar eerste levenjaar helemaal niks kon maar mijn zusje heeft zich daarna dusdanig snel ontwikkeld dat zij nu een leer/denk niveau achterstand heeft. Vraag mij niet hoe dat kan! Aangezien B nog zo klein is en te vroeg geboren is en in een keer zo snel ontwikkeld, vraag ik mij af of dit geen kwaad kan? Dit vraag ik meer uit bezorgdheid niet om bijdehand te doen btw 11 april, daar ben je dan. - Pagina 6 561177

Huh, dit snap ik niet helemaal. Volgens mij heeft het een niets met het ander te maken? Maar ik ben wel even benieuwd wat het ZH hiervan zegt.
Mijn kindjes zijn ook prematuur geboren. Mijn dochtertje draaide zich vorige week ook ineens om. Maar bij ons was dit gewoon een toevalstreffer, denk ik, net als bij Lejow. Tenzij ze het nu blijft doen natuurlijk.
Ik snap wel dat je evengoed trots op je meisje bent, want sterk is ze dus wel Wink .
Ik reageer even vanaf mijn tel dus ik hoop dat het duidelijk staat smile ben bovenstaande weet ik dat er geen verband ligt, daarom zei ik ook dat ik geen appels met peren mag verelijken maar ik reageerde ook een beetje ongrust om ik iets herken bij lejow herken wat ook bij mij zusje is gebeurd. Mijn zusje heeft een achterstand opgelopen doordat ze A veel te vroeg geboren is, een hartoperatie heeft gehad (oke B niet, gelukkig maar) en zich daarna volgens de artsen veel te snel ontwikkeld heeft bv binnen een jaar kunnen omdraaien, zitten en lopen. Waardoor haar hersenen niet mee konden komen. Nogmaals dat ik wat ok gehoord heb van mijn moeder. Je merkt ook wel degelijk aan mijn zusje dat ze iea mankeerd want veel mensen vinden haar raar en dom overkomen :(ik ga echt niet zeggen dat B hetzelfde graag krijgen maar omdat prematuur kindjes nog niet echt ontwikeld zijn, maakte is mij ff zorgen. Sorry, wil niet rellen of ongerust veroorzaken

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 22:56

Sorry voor de spelfouten en spelling. Typt raar vanaf de iphone laughcry

Gast
Gast

Bericht  Monte wo 11 apr 2012 - 23:36

Maar cimic, zijn dat geen uitzonderingen dan? Ik ben zelf tussen 32 en 34 geboren(de artsen wisten niet zeker hoe oud ik echt was). Maar ik heb er niets aan ontwikkelachterstand van opgelopen. Dus dan vraag ik me af welke twee verhalen een uitzondering is(dat van jouw of van mij). Ik ben wel benieuwd hoe dat zit en of er dan nog wat aan te doen is.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Poisongirl wo 11 apr 2012 - 23:37

Monte schreef:Maar cimic, zijn dat geen uitzonderingen dan? Ik ben zelf tussen 32 en 34 geboren(de artsen wisten niet zeker hoe oud ik echt was). Maar ik heb er niets aan ontwikkelachterstand van opgelopen. Dus dan vraag ik me af welke twee verhalen een uitzondering is(dat van jouw of van mij). Ik ben wel benieuwd hoe dat zit en of er dan nog wat aan te doen is.

+1 Ik ben zelf met 30 weken geboren.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Lejow do 12 apr 2012 - 0:40

Heb het aangegeven en het was vroeg, maar niet erg. Het is gewoon (vanaf t begin al) een pittige tante!

Ze woog 3650 gram smile

Beessie, wat leuk! Hoe ist met je?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Fearie do 12 apr 2012 - 1:37

Lejow, beetje late reactie maar nog gefeliciteerd met B's 0ste verjaardag. Groot gelijk dat het je het viert smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 1:59

Poisongirl schreef:
Monte schreef:Maar cimic, zijn dat geen uitzonderingen dan? Ik ben zelf tussen 32 en 34 geboren(de artsen wisten niet zeker hoe oud ik echt was). Maar ik heb er niets aan ontwikkelachterstand van opgelopen. Dus dan vraag ik me af welke twee verhalen een uitzondering is(dat van jouw of van mij). Ik ben wel benieuwd hoe dat zit en of er dan nog wat aan te doen is.

+1 Ik ben zelf met 30 weken geboren.
O maar dat kan heel goed zijn dat mijn zusje de uitzondering is. Wil Lejow ook echt niet bang maken. Mijn zusje is geboren met 28 weken, bij de geboorte ondekte de artsen 3 kleine gaatjes in haar hartje. Het eerste levenjaar heeft mijn Zusje zoveel in het ziekenhuis gelegen dat zij zich niet tot nauwelijks kunnen ontwikkelen. Daarna is het zo snel gegaan met haar dat de artsen zeiden dat dit helemaal niet goed was. Terwijl mijn zusje zich ontwikkelde als en normaal kind. Zo zijn ze op 3 jarige leeftijd erachter gekomen dat ze adhd had en kreeg ritalin, terwijl nu bekend is dat vanaf een jaartje of 7 a 8 de diagnose gesteld kan worden. Doordat mijn zusje naar het speciaal onderwijs moest en nooit een normale opleiding heeft gehad kan ze niet begrijpend leren, niet rekenen en haar schrijftaal is erg slecht. Ik heb mijn zusje zo vaak moeten verdedigen omdat mensen haar raar vonden. Vroegt noemde ze mijn zusje ook een mongooltje, welliswaar door kinderen en mensen uit het dorp maar het doet wel pijn. Ergens diep van binnen vermoed ik dat de artsen vroeger een verkeerde diagnose hebben gesteld want mijn zusje is best een pienter meisje en kan heel goed dingen onthouden ze kan alleen geen verbanden leggen en analyseren helemaal niet, ze legt geen link als er iets fout gaat. Ze begrijpt niet wat ze moet doen, het klinkt dom maar ik vermoed dat mijn zusje een vorm van autisme heeft en ze dat verwaren met haar geestelijk toestand. Ik ben trouwens niet de enige die dit vermoed, op haar werk is ook iemand die dit vermoed. Maar doordat mijn zusje het allemaal niet begrijpt en erg kinderlijk is voor haar 26 jaar wil zij niet onderzocht worden. Na de doodt van mijn vader heeft ze een maandje bij een psycholoog onder behandeling gestaan maar daar is ze mee gestopt omdat ze het niet snapte, het enige wat ze weet is dat deze vrouw zei dat ze een autisme spectrum stoornis had maar omdat ze die link niet kan leggen doet zij er niks mee. Oke het is best verwarren wat ik nu zeg en ook al kan ik mijn zusje niet vergelijken met B, ik schrok wel even. Puur omdat omdat ik echt aan mijn zusje moest denken en mijn moeder heeft te horen gekregen dat het niet goed was. Nu is de medische wereld een stuk verbeterd maar omdat ik het zo raar vond dat B zo snel was met ontwikkelen schrok ik ff. Sorry als ik mensen bang maak dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 12 apr 2012 - 2:52

Wat een heftig verhaal Cimic!! hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Suus do 12 apr 2012 - 4:00

Ik ben een beetje laat, maar ik wil je nog van harte feliciteren met B's nulde verjaardag, Lejow! Wat fijn dat ze het zo goed doet smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: