Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De allerslechtste chauffeur van NL

+13
Ibbeltje
May
Sarah1985
SparklingEyes
Jordana
Toet
SnowWhite
patjuhhh
Beachgirl
Arwyn
widko
ekiaam87
Nora
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De allerslechtste chauffeur van NL - Pagina 2 Empty Re: De allerslechtste chauffeur van NL

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 8:49

Omdat er even niets op de televisie is wat ik leuk vind, ben ik het nu even aan het kijken.

Het is heel gevaarlijk als men niet kan rijden door onzekerheid, maar wat ik nog veel gevaarlijker vind is de blonde racemonster dat veel te hard door de binnen bebouwde kom gaat. En dat afdoet als:"Dat is zo leuk, dat gaat zo snel". Dat noem ik gewoon onvolwassen gedrag. En dat blijkt ook wel, want ze heeft nu een eend geraakt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

De allerslechtste chauffeur van NL - Pagina 2 Empty Re: De allerslechtste chauffeur van NL

Bericht  Jordana za 14 apr 2012 - 9:02

Maura schreef:Omdat er even niets op de televisie is wat ik leuk vind, ben ik het nu even aan het kijken.

Het is heel gevaarlijk als men niet kan rijden door onzekerheid, maar wat ik nog veel gevaarlijker vind is de blonde racemonster dat veel te hard door de binnen bebouwde kom gaat. En dat afdoet als:"Dat is zo leuk, dat gaat zo snel". Dat noem ik gewoon onvolwassen gedrag. En dat blijkt ook wel, want ze heeft nu een eend geraakt.

Ik wil niet heeeeelll erg zeuren maar het is een oude volvo smile
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 9:07

Jordana schreef:
Maura schreef:Omdat er even niets op de televisie is wat ik leuk vind, ben ik het nu even aan het kijken.

Ik wil niet heeeeelll erg zeuren maar het is een oude volvo De allerslechtste chauffeur van NL - Pagina 2 561177
Haha, Volvo inderdaad. Very Happy Maar ik vond het zo zielig voor de man. 13 jaar werk. Sad

Maar goed, zit me hier dus helemaal op te vreten. Ik heb nog nooit zoveel onverantwoordelijk gedrag op de weg gezien. Rolling Eyes Wil niet zeggen dat ik altijd netjes rijd of in het verleden heb gereden, maar ik heb het nog nooit zo bont gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: