De allerslechtste chauffeur van NL
+13
Ibbeltje
May
Sarah1985
SparklingEyes
Jordana
Toet
SnowWhite
patjuhhh
Beachgirl
Arwyn
widko
ekiaam87
Nora
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
De allerslechtste chauffeur van NL
Vanavond begint de nieuwe reeks afleveringen van De slechtste chauffeur van NL. Nog meer die gaan kijken?
Ik weet niet wie het vorig jaar heeft gekeken maar sommige waren echt bizar beroerd. Dat ze überhaupt ooit een rijbewijs hebben gekregen is me een raadsel.
Nu zegt een vriend van me dat het allemaal nep en opgezet is. Zelf lijkt me dat wel sterk. Wat denken jullie?
Ik weet niet wie het vorig jaar heeft gekeken maar sommige waren echt bizar beroerd. Dat ze überhaupt ooit een rijbewijs hebben gekregen is me een raadsel.
Nu zegt een vriend van me dat het allemaal nep en opgezet is. Zelf lijkt me dat wel sterk. Wat denken jullie?
Laatst aangepast door Nora op di 10 apr 2012 - 19:27; in totaal 1 keer bewerkt
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Re: De allerslechtste chauffeur van NL
Ik ga kijken! Stond vandaag een heel stuk in de spits dacht ik over, een gesprek met Ruben (de presentator).
Er doet een jongen mee die uit mijn dorp komt (volgens mij ken ik hem niet, maar toch 'leuk'), zijn bijrijdster ken ik wel.
Er doet een jongen mee die uit mijn dorp komt (volgens mij ken ik hem niet, maar toch 'leuk'), zijn bijrijdster ken ik wel.
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga het ook kijken, Er doet iemand mee die ik ken. Die gene durft echt geen auto te rijden. Er zou vast een deel opgezet zijn maar niet het hele programma.
widko- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10
OmG..
Autorijden is al niet mijn hobby, maar als ik dit zie, word ik echt plaatsvervangend bang..
Dat meisje die die mooie Volvo aanreed!
Autorijden is al niet mijn hobby, maar als ik dit zie, word ik echt plaatsvervangend bang..
Dat meisje die die mooie Volvo aanreed!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
OMG hoe ze vol gas die oldtimer aan gort reed!!
Had echt zoveel medelijden met die eigenaar!! Vind het gewoon schandalig dat zulk soort mensen nog op de weg mogen komen, terwijl ze andere wel normaal rijdende bestuurders gigantisch in gevaar brengen!!
Had echt zoveel medelijden met die eigenaar!! Vind het gewoon schandalig dat zulk soort mensen nog op de weg mogen komen, terwijl ze andere wel normaal rijdende bestuurders gigantisch in gevaar brengen!!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ohh erg die man met die oldtimer. Heb echt medelijden met die man. Was ook al een keer ergens op het nieuws geweest, weet al niet meer waar. Bij sommige heb ik het idee dat het gespeeld is wat ze doen, maar sommige kunnen echt niet rijden.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Was bij de wereld draait door volgens mij
Inderdaad, arme man!
Inderdaad, arme man!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Die aanrijding was in een straat waar ik altijd rijd, mooi dat ik daar niet was op het moment :o
Mogen ze niet gewoon het rijbewijs van al die mensen doorknippen, zat echt soms zo:
Mogen ze niet gewoon het rijbewijs van al die mensen doorknippen, zat echt soms zo:
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Ik heb het vorig jaar gekeken. Of het allemaal opgezet is weet ik niet, maar dat Ruben vorig jaar werd aangereden was niet opgezet
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Nou dan ga ik hier even reageren! Ik vond het vorig jaar echt hilarisch om te zien, maar wel bizar dat er echt zulke mensen bestaan. Ik geloof wel dat het echt is.
Dat meisje was echt te grof met dat ongeluk, zij heeft bij mij op school gezeten volgens mij.
Dat meisje was echt te grof met dat ongeluk, zij heeft bij mij op school gezeten volgens mij.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik hoop alleen van harte dat het meisje er wat van geleerd heeft. Ik zat echt van OMG daar gaat die oldtimer.
Maar die gozer die op het laatst zijn armen in de lucht stak. Hij stond links bovenin. Ik weet niet helemaal goed wat ik daar van moet denken. Hij denk zeker dat hij als de beste rijdt.
Maar dan nog, Ik heb echt weer vol verbazing zitten kijken
Maar die gozer die op het laatst zijn armen in de lucht stak. Hij stond links bovenin. Ik weet niet helemaal goed wat ik daar van moet denken. Hij denk zeker dat hij als de beste rijdt.
Maar dan nog, Ik heb echt weer vol verbazing zitten kijken
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Vorig jaar heeft ruben een rijbewijs doorgeknipt.
't is best eng dat iemand volgende week zijn rijbewijs terug krijgt. Niemand zou 'm terug mogen krijgen...
Zou het niet goed zijn om een jaar na je rijexamen ng een keer examen te doen? En 'm dan definitief te krigen of zo?
't is best eng dat iemand volgende week zijn rijbewijs terug krijgt. Niemand zou 'm terug mogen krijgen...
Zou het niet goed zijn om een jaar na je rijexamen ng een keer examen te doen? En 'm dan definitief te krigen of zo?
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
SparklingEyes schreef:
Aan de ene kant zeg ik ja maar aan de andere kant zeg ik nee. Ik zou zeggen na 5 jaar pas echt een definitief rijbewijs te krijgen.
Want in een jaartje doe je echt nog niet veel ervaring op. Ook al stap je elke dag in de auto.
Ik heb persoonlijk voor mijzelf pas echt geleerd wat autorijden is naar een jaar of twee a drie. Dan leer je echt je auto goed kennen en je inzicht is beter in het verkeer en dat soort dingen.
Al viel het me wel op dat de jongens en dat meisje maar heel kort kun rijbewijs hebben en in zon korte tijd leer je nog echt niet wat autorijden is.
Jordana- Ratel
zoals dat meisje reed die die oldtimer aanreed zo rijden hier ook veel. Wij wonen in een 30km zone en de meeste jeugd rijd hier veel harder en gelukkig gaat het 9 van de 10 keer goed.
Dat meisje kon duidelijk zien dat er een auto aan kwam. Echt zo sneu voor die man. Die jongens die zo met1 hand sturen. Ik vind dat knap heb het vandaag geprobeerd maar mijn hand gleed steeds weg
ben benieuwt wie dit jaar de slechtste is
Dat meisje kon duidelijk zien dat er een auto aan kwam. Echt zo sneu voor die man. Die jongens die zo met1 hand sturen. Ik vind dat knap heb het vandaag geprobeerd maar mijn hand gleed steeds weg
ben benieuwt wie dit jaar de slechtste is
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik heb het net even terug gekeken. Ik herkende veel van de wegen en kom er geregeld langs. De plaats waar Iris die oldtimer heeft aangereden zitten ook behoorlijk wat scholen aan die weg, dus ze mag van geluk spreken dat het een auto was en geen schoolkind die ze heeft aangereden.
Maar echt wat een gevaren zijn sommigen!
Maar echt wat een gevaren zijn sommigen!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Het is niet opgezet. Lijkt mij niet dat ze daar een oldtimer voor gebruiken. En voor het uitgezonden was, was deze man met de oldtimer al in een programma geweest daarover. weet even niet meer waarbij.
Maar echt ja plaatsvervangende schaamte soms zeg. Wat rijden die beroerd.Die wil je toch niet op de weg tegen komen?
Die gozer met die pa wil voor mijn gevoel alleen maar stoer doen met zo te hard rijden en zo.
Maar echt ja plaatsvervangende schaamte soms zeg. Wat rijden die beroerd.Die wil je toch niet op de weg tegen komen?
Die gozer met die pa wil voor mijn gevoel alleen maar stoer doen met zo te hard rijden en zo.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ohhh ik heb me echt boos gemaakt om dat meisje met die oldtimer! Ze keek gewoon echt niet, ging gewoon! Grrr! Zo aso
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Het is allemaal nep. Allemaal acteurs, want er zit van alles in: de domme hoer (die Iris die tegen die oldtimer aan reed, goh, wat een toeval, de aso-marokaan die bumperkleeft, de botte boer, de ouwe lul en het zielige huisvrouwtje).
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Muurvlindertje schreef:Het is allemaal nep. Allemaal acteurs, want er zit van alles in: de domme hoer (die Iris die tegen die oldtimer aan reed, goh, wat een toeval, de aso-marokaan die bumperkleeft, de botte boer, de ouwe lul en het zielige huisvrouwtje).
En waar baseer je dit precies op ?
Gast- Gast
Muurvlindertje schreef:Het is allemaal nep. Allemaal acteurs, want er zit van alles in: de domme hoer (die Iris die tegen die oldtimer aan reed, goh, wat een toeval, de aso-marokaan die bumperkleeft, de botte boer, de ouwe lul en het zielige huisvrouwtje).
Ze hebben wel bepaalde typetjes geselecteerd maar ik geloof niet dat het nep is.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik dacht eerst ook dat het te gemaakt over kwam, zoals zij en die oldtimer. Maar dacht later, dit kunt je ook niet spelen.
Verschrikkelijk gewoon, vooral dat zij eerst ook nog bleef zitten en haar vriendin er meteen op af stapte.
Wat ik wel vaak vond, waarom klapten de airbags niet uit? En die vriendin van haar had de gordel ook nog eens op de onjuiste manier in gebruik.
Verschrikkelijk gewoon, vooral dat zij eerst ook nog bleef zitten en haar vriendin er meteen op af stapte.
Wat ik wel vaak vond, waarom klapten de airbags niet uit? En die vriendin van haar had de gordel ook nog eens op de onjuiste manier in gebruik.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Spetterdespat schreef: Ik dacht eerst ook dat het te gemaakt over kwam, zoals zij en die oldtimer. Maar dacht later, dit kunt je ook niet spelen.
Dat je eerst blijft zitten is volgens mij gewoon van de schrik. Het was trouwens een vrij oud autotje, denk niet dat daar airbags in zitten.
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Spetterdespat schreef: Ik dacht eerst ook dat het te gemaakt over kwam, zoals zij en die oldtimer. Maar dacht later, dit kunt je ook niet spelen.
Dat je eerst blijft zitten is volgens mij gewoon van de schrik. Het was trouwens een vrij oud autotje, denk niet dat daar airbags in zitten.
In dat types auto zitten geen airbags in. Het is zeg maar een auto voor de tijd dat de airbags er verplicht in kwamen.
Jordana- Ratel
Mjah zou kunnen, ben niet zo'n auto kenner
Toch vond ik het raar dat ze zo vreemd uit stapte, misschien ook wel doordat ik ook een ongeluk heb gehad? Alleen weet daar het laatste stukje ook niet meer van, ben ik kwijt.
Toch vond ik het raar dat ze zo vreemd uit stapte, misschien ook wel doordat ik ook een ongeluk heb gehad? Alleen weet daar het laatste stukje ook niet meer van, ben ik kwijt.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb het ook even gekeken, maar vind het zo langdradig op een gegeven moment, al die rondjes over dat parcour...
Maar wel erg sommige rijden zo beroerd!! En dat zijn gewoon onze mede weggebruikers...fijn idee! (niet dat ik zelf altijd perfect rijdt, maar toch)
Soms vraag ik me echt af waar hebben ze het rijbewijs vandaan, bij de supermarkt op de spaarzegeltjes???
Maar wel erg sommige rijden zo beroerd!! En dat zijn gewoon onze mede weggebruikers...fijn idee! (niet dat ik zelf altijd perfect rijdt, maar toch)
Soms vraag ik me echt af waar hebben ze het rijbewijs vandaan, bij de supermarkt op de spaarzegeltjes???
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» De allerslechtste echtgenoot
» Dit is DE grootste aso chauffeur!
» De slechtste chauffeur...
» Allerslechtse chauffeur allertijde..
» Dit is DE grootste aso chauffeur!
» De slechtste chauffeur...