Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De allerslechtste echtgenoot

5 plaatsers

Ga naar beneden

De allerslechtste echtgenoot Empty De allerslechtste echtgenoot

Bericht  Stranger di 4 jun 2013 - 8:24

Zijn er mensen die dit kijken? Die Jaap kan toch niet serieus zijn? Die neemt hopelijk dat hele programma in de zeik of iets dergelijks? Zo kan iemand toch niet zijn?
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De allerslechtste echtgenoot Empty Re: De allerslechtste echtgenoot

Bericht  Fjell di 4 jun 2013 - 8:41

Ik heb gekeken. En die Jaap is echt ongelooflijk ja.... Kan me ook bijna niet voorstellen dat iemand echt zo lomp kan zijn. En als het toch echt zo is snap ik niet dat die vriendin nog bij hem wil blijven. Het is misschien maar een moment opnamen en ze proberen het progamma ook wel zo boeiend mogelijk te maken maar dit gaat wel ver..

De andere mannen zijn wat 'onhandig' maar dat is niet extreem en die proberen het ook echt wel om een betere echtgenoot te worden.
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Bericht  Stranger di 4 jun 2013 - 9:36

Ik geloof echt dat hij niet zo kan zijn. Vorige week met dat seks gebeuren had ik al mijn twijfels en na deze week helemaal. Er is ook iets in zijn houding dat ik niet vind kloppen, maar ik kan er niet precies mijn vinger opleggen.
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Bericht  ExpressoB wo 5 jun 2013 - 21:42

Ik ben net begonnen bij de eerste aflevering(van 16april) kijken. Volgens mij wel een grappig programma.
Zonde, mooie/leuke meid met die Jaap samen. Ben benieuwd of er ook huwelijken gebroken worden.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 5 jun 2013 - 21:45

Ik heb gisteren toevallig gegoogled of ik kon vinden of Jaap nep is. Ik begin het ook bijna niet meer te geloven. Als het wel echt is, hoop ik dat hij verandert of dat ze uit elkaar gaan. Niemand verdient zo'n man.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB wo 5 jun 2013 - 21:46

Die gozer die van zijn vrouw een Turkse wil maken.. Maar zeggen dat hij dat niet wilt maar oh jawel..
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caramba wo 5 jun 2013 - 21:47

Het is te hopen dat hij in het echt niet zo is. Vind het maar een flapdrol.
Mensen op mijn werk zaten er naar te kijken, ze zeiden meteen, hij heeft weinig mee gekregen van thuis.

Ik heb dat van tent opzetten niet meegekregen. Gelukkig kunnen mijn vriend en ik, zonder mopperen of wat, een tent opzetten. Ik ga met mijn vriend vergelijken, hoe stom!
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  ExpressoB wo 5 jun 2013 - 21:50

Caramba schreef:Het is te hopen dat hij in het echt niet zo is. Vind het maar een flapdrol.
Mensen op mijn werk zaten er naar te kijken, ze zeiden meteen, hij heeft weinig mee gekregen van thuis.

Ik heb dat van tent opzetten niet meegekregen. Gelukkig kunnen mijn vriend en ik, zonder mopperen of wat, een tent opzetten. Ik ga met mijn vriend vergelijken, hoe stom!

niks stoms aan hoor! ik zou met de 1 ook ruzie krijgen met een tent opzetten en met een ander niet.

zooo die serkai? zegt; als ik naar je uiterlijk had gekeken was ik niet op je gevallen die Turkse jongen. Auwts... ga door naar de 2e aflevering.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caramba wo 5 jun 2013 - 21:56

ExpressoB schreef:
Caramba schreef:Het is te hopen dat hij in het echt niet zo is. Vind het maar een flapdrol.

niks stoms aan hoor! ik zou met de 1 ook ruzie krijgen met een tent opzetten en met een ander niet.

zooo die serkai? zegt; als ik naar je uiterlijk had gekeken was ik niet op je gevallen die Turkse jongen. Auwts... ga door naar de 2e aflevering.

Dat is een raar stel! Gaat op den duur heel vreemd, maar dat ga je nog zien.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast wo 5 jun 2013 - 21:56

Ik dacht ook heel even aan hoe het gaat als mijn vriend en ik een tent opzetten, maar dat gaat eigenlijk prima. Die Serkai is ook vreselijk ja, snap ook niet dat zijn vriendin dat pikt. Dat donkere stel (ben even de namen kwijt) vond ik juist heel leuk en ik denk ook wel dat dat goed komt.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB wo 5 jun 2013 - 22:17

Hahaha in die lingerie winkel!! ben benieuwd hoe de vrouwen reageren
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn di 11 jun 2013 - 7:45

Die Jaap geloof ik niet echt meer..
Een paar weken geleden was hij nog o zo gelovig en daarom was seks alleen maar voor de voortplanting, maar nu heeft-ie in al die tijd maar 1 keer een bosje bloemen meegenomen voor vriendin/vrouw en die was gejat? Wil niet flauw zijn hoor, maar volgens mij staat in die 10 geboden toch heel duidelijk dat gij niet zult stelen..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud