Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Allerslechtse chauffeur allertijde..

+8
Beachgirl
Filoria
Serena
Verde
JustMeDaan
Fearie
Rush
Sweety
12 plaatsers

Ga naar beneden

Allerslechtse chauffeur allertijde.. Empty Allerslechtse chauffeur allertijde..

Bericht  Sweety wo 6 jul 2011 - 1:35

Ik heb gister dit programma gekeken en daarin zag je dat Ruben Nicolai ( van de lama's ) werd aangereden door een jongen achter het stuur. Terecht dat zijn rijbewijs werd doorgeknipt! Ik vraag me dan alleen wel af dat de andere deelnemers ( als ze het echt heel beroerd doen ) dan ook niet hun rijbewijs zouden moeten inleveren. Die jongen van gister is gewoon een gevaar op de weg eigenlijk.. Ben wel benieuwd naar de 2de serie ervan.

Laatst aangepast door Sweety op wo 6 jul 2011 - 3:40; in totaal 1 keer bewerkt
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Allerslechtse chauffeur allertijde.. Empty Re: Allerslechtse chauffeur allertijde..

Bericht  Rush wo 6 jul 2011 - 1:36

Dat die mensen ooit een rijbewijs gekregen hebben :shock:

Daar rij je dan iedere dag tussen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Allerslechtse chauffeur allertijde.. Empty Re: Allerslechtse chauffeur allertijde..

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:37

Sweety schreef:Ik heb gister dit programma gekeken en daarin zag je dat Ruben van der Meer ( van de lama's ) werd aangereden door een jongen achter het stuur. Terecht dat zijn rijbewijs werd doorgeknipt! Ik vraag me dan alleen wel af dat de andere deelnemers ( als ze het echt heel beroerd doen ) dan ook niet hun rijbewijs zouden moeten inleveren. Die jongen van gister is gewoon een gevaar op de weg eigenlijk.. Ben wel benieuwd naar de 2de serie ervan.

Volgens mij is dat doorknippen alleen symbolisch, toch? Het is nu niet zo dat hij niet meer mag rijden of dat zijn rijbewijs is ingetrokken...

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 6 jul 2011 - 1:44

Ja volgens mij is het symbolisch idd... Maar eigenlijk zou het van mij wel echt mogen zijn. Die gozer deed vaak zijn ogen dicht of handen voor zijn ogen, stuur vaak loslaten.. Gewoon gevaarlijk.
Precies wat Rush zegt hoe hebben hun ooit hun rijbewijs gekregen? :shock:
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie wo 6 jul 2011 - 2:52

Is het niet zo dat bij alle deelnemers het rijbewijs al afgepakt is en dat ze het niet terugkrijgen of kunnen verdienen (door beter te gaan rijden)?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JustMeDaan wo 6 jul 2011 - 3:12

Ik hoop het, want ik kan niet begrijpen dat er mensen die zo rijden op de weg zitten. Dat die hun rijbewijs hebben gehaald.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Verde wo 6 jul 2011 - 3:20

Heb het programma ook gezien, echt bizar dat al die kandidaten dus al wel hun rijbewijs hebben gehaald ooit! Volgens mij is het rijbewijs van die jongen die 'gewonnen' heeft, Pim, wel echt doorgeknipt en dus niet meer geldig! Hij kreeg ook als 'prijs' een compleet pakket met rijlessen volgens mij, om het opnieuw te gaan leren en evt. halen.

Oh ja, de presentator is trouwens Ruben Nicolai Wink wel ook van De Lama's idd.
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Serena wo 6 jul 2011 - 3:29

Ja echt te bizar voor woorden! zat gister ook wel geschokt voor de tv. En vind het dus ook heel terecht dat zijn rijbewijs is doorgeknipt!
@fearie: de kandidaten moesten tijdelijk hen rijbewijs bij hun inleveren (dus bij dat programma) en kregen het terug als werd gedacht dat ze voldoende hadden geleerd. Dus de rest heeft wel zijn/haar rijbewijs weer..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 3:31

Een nieuw rijbewijs heb je zo aangevraagd, ik bedoel, het is het pasje maar....Echt je rijbewijs in laten nemen oid kost best wel wat moeite, die ben je niet zo maar definitief kwijt ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 6 jul 2011 - 3:40

Sabgirl schreef:Heb het programma ook gezien, echt bizar dat al die kandidaten dus al wel hun rijbewijs hebben gehaald ooit! Volgens mij is het rijbewijs van die jongen die 'gewonnen' heeft, Pim, wel echt doorgeknipt en dus niet meer geldig! Hij kreeg ook als 'prijs' een compleet pakket met rijlessen volgens mij, om het opnieuw te gaan leren en evt. halen.

Oh ja, de presentator is trouwens Ruben Nicolai Wink wel ook van De Lama's idd.
Dank je wel! Gelijk even aangepast Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria wo 6 jul 2011 - 3:57

Die jongen die gewonnen heeft is zo'n vreselijke wijsneus! Altijd anderen de schuld geven. Te ijdel om een bril op te zetten. Pfff. Ben heel benieuwd of hij gewoon weer aan het rijden is nu.

Wat me aan hem het meeste opviel tijdens de serie: hij doet steeds zijn hand voor zijn mond als hij een fout maakt. Terwijl je juist beide handen aan het stuur moet houden als je in moeilijkheden zit. Dat weet ik zelfs, en ik heb geen rijbewijs!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Verde wo 6 jul 2011 - 4:04

Haha nou volgens hem heeft hij een hele verbetering doorgemaakt tijdens het programma: ervoor deed hij in paniek allebei z'n handen voor z'n gezicht, en aan het eind van het programma maar 1! Idea

Vond het wel apart trouwens dat Pim en Marianne allebei vlak voor die laatste rit in Parijs een bril kregen opgezet. Volgens mij moet je best wel wennen aan een bril en dan lijkt het me niet verstandig om meteen ermee te gaan rijden! (maar ik heb geen bril, so correct me if I'm wrong!)
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Filoria wo 6 jul 2011 - 7:45

Sabgirl schreef:Haha nou volgens hem heeft hij een hele verbetering doorgemaakt tijdens het programma: ervoor deed hij in paniek allebei z'n handen voor z'n gezicht, en aan het eind van het programma maar 1! Idea
hihi

En over die brillen: ik heb sinds mn 15e een bril, en het was inderdaad best wennen in het begin! Je ziet alles zo helder plotseling. Alle blaadjes aan de bomen etc. Dat doet dan bijna pijn aan je ogen, En je raakt er een beetje gedesoriënteerd en duizelig van. Dus ik ben het met je eens dat het onverstandig was om die brillen zomaar op te zetten ja.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Beachgirl wo 6 jul 2011 - 7:47

Fearie schreef:Is het niet zo dat bij alle deelnemers het rijbewijs al afgepakt is en dat ze het niet terugkrijgen of kunnen verdienen (door beter te gaan rijden)?

Klopt! Iedereen heeft zijn rijbewijs in moeten leveren. En als er iemand als beste aan het einde van de aflevering uitkwam, dan kreeg hij/zij het rijbewijs terug.

Die Pim (winnaar... of beter gezegd verliezer) moet opnieuw lessen volgen en examen doen, dus dat doorknippen was niet bepaald symbolisch!

Edit: sorry spuit 11 zie ik...

Laatst aangepast door Beachgirl_24 op wo 6 jul 2011 - 7:49; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:48

Sabgirl schreef:Haha nou volgens hem heeft hij een hele verbetering doorgemaakt tijdens het programma: ervoor deed hij in paniek allebei z'n handen voor z'n gezicht, en aan het eind van het programma maar 1! Idea

Vond het wel apart trouwens dat Pim en Marianne allebei vlak voor die laatste rit in Parijs een bril kregen opgezet. Volgens mij moet je best wel wennen aan een bril en dan lijkt het me niet verstandig om meteen ermee te gaan rijden! (maar ik heb geen bril, so correct me if I'm wrong!)
De eerste keer dat ik mijn bril op had (was op de markt) dacht ik dat ik drugs op had. Alles leek zo anders en groot en niet echt. Ik zag afstapjes niet en schatte afstanden verkeerd in nerd Zo vreemd!

Gast
Gast

Bericht  Kabouter wo 6 jul 2011 - 7:49

Ik heb net de laatste aflevering terug gekeken en vond dat van die brillen inderdaad ook een beetje raar.
Wat heb ik me iedere aflevering weer zitten verbazing over de rij-kunsten van die mensen zeg. Echt, hoe hebben ze ooit hun rijbewijs kunnen halen?! Ik vind mezelf wel ineens een hele goede chauffeur trouwens smile.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 22:34

ow en de winnaar/verliezer won geloof ik toch ook een auto.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 22:36

Ik vind mezelf ook een betere chauffeur en ik heb nog niet eens mijn rijbewijs laughcry

Gast
Gast

Bericht  Miccie wo 6 jul 2011 - 22:47

Lily schreef:ow en de winnaar/verliezer won geloof ik toch ook een auto.

Dat was inderdaad degene die de meest progressie had geboekt tijdens die weken. Ik vond de winnares (Esther) wel terecht. Die heeft wel laten zien dat ze het wel kan, maar gewoon erg onzeker was.
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Toet wo 6 jul 2011 - 22:49

Ik vond dit echt een hilarisch programma om naar te kijken, vooral de één-na-laatste aflevering was leuk!

Wel heel beroerd dat er echt zulke mensen bestaan.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  SuperGrover vr 8 jul 2011 - 1:40

Dat heeft een rijbewijs, en ik niet. Das toch onbegrijpelijk?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Filoria vr 8 jul 2011 - 19:50

toetje_ schreef:vooral de één-na-laatste aflevering was leuk!
Ja inderdaad!

Gesprek tussen Marianne en Eefje in die aflevering:

'Waarom wordt iedereen altijd boos op mij?'
'Omdat je ze bijna hun leven ontneemt.'

laughcry
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: