Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dit heb ik weer..

4 plaatsers

Ga naar beneden

Dit heb ik weer.. Empty Dit heb ik weer..

Bericht  Biancos zo 27 feb 2011 - 0:39

Ik moet even mijn verhaal kwijt..

Ik heb al een paar keer met een jongen afgesproken. Ik twijfelde heel erg maar wou er wel voorgaan. Vrijdag zagen we elkaar weer in de voetbalkantine. Ik stond bij hem maar hij zat steeds aan me en trok mij steeds naar hem toe, pfff.. Dus ik zeg heel normaal dat ik daar niet zo van hou enzo.. Super kwaad op mij.. Tja ik mag toch wel zeggen wat ik vind.. Vlak daarna kwam er een jongen binnen die ik heel lang niet gezien had en er vroeger altijd mee omging. Dus wij even praten enzo. Smst W. mij van toe even normaal als je et zo wil kan je et zo krijgen. Maar ik had er even geen zin in dus bleef gewoon praten. Toen ging hij even drinken halen dus ging naar W. en ik ben best kwaad geworden, ik zei waar slaat dit op.. Jij hebt toch ook genoeg andere vriendinnen waar je goed meekan? Ik zo met hem kan ik heel goed en heb hem heel lang niet gezien en dan mag ik niet even met hem praten?
Ik had misschien niet zo moeten reageren maar had et even gehad. Toen ging W. weg zonder wat te zeggen. Ik ben gewoon in de voetbalkantine gebleven en daar lekker door gefeest. Toen kwam ik in de de kroeg waar hij ook altijd is. Hij kwam naar me toe en zei sorry dus was et weer even goed maar toen begon ie weer mij de heletijd naar hem toe te trekken.. Als ik even met een vriendin aan et dansen was trok ie mij weer naar zich toe..
Dus ik heb weer uitgelegd dat ik gewoon met vriendinne weg ben.
Nu is ie kwaad op mij.

Doe toch niks fout?
Biancos
Biancos
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit heb ik weer.. Empty Re: Dit heb ik weer..

Bericht  nina zo 27 feb 2011 - 0:51

Biancos schreef:Ik moet even mijn verhaal kwijt..

Ik heb al een paar keer met een jongen afgesproken. Ik twijfelde heel erg maar wou er wel voorgaan. Vrijdag zagen we elkaar weer in de voetbalkantine. Ik stond bij hem maar hij zat steeds aan me en trok mij steeds naar hem toe, pfff.. Dus ik zeg heel normaal dat ik daar niet zo van hou enzo.. Super kwaad op mij.. Tja ik mag toch wel zeggen wat ik vind.. Vlak daarna kwam er een jongen binnen die ik heel lang niet gezien had en er vroeger altijd mee omging. Dus wij even praten enzo. Smst W. mij van toe even normaal als je et zo wil kan je et zo krijgen. Maar ik had er even geen zin in dus bleef gewoon praten. Toen ging hij even drinken halen dus ging naar W. en ik ben best kwaad geworden, ik zei waar slaat dit op.. Jij hebt toch ook genoeg andere vriendinnen waar je goed meekan? Ik zo met hem kan ik heel goed en heb hem heel lang niet gezien en dan mag ik niet even met hem praten?
Ik had misschien niet zo moeten reageren maar had et even gehad. Toen ging W. weg zonder wat te zeggen. Ik ben gewoon in de voetbalkantine gebleven en daar lekker door gefeest. Toen kwam ik in de de kroeg waar hij ook altijd is. Hij kwam naar me toe en zei sorry dus was et weer even goed maar toen begon ie weer mij de heletijd naar hem toe te trekken.. Als ik even met een vriendin aan et dansen was trok ie mij weer naar zich toe..
Dus ik heb weer uitgelegd dat ik gewoon met vriendinne weg ben.
Nu is ie kwaad op mij.

Doe toch niks fout?
Nou nee.
Waarom heet je topic "Dit heb ik weer"?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Biancos zo 27 feb 2011 - 0:53

Dacht dat et eindelijk eens goed zou gaan..
Tref ik weer zo'n jongen..
Biancos
Biancos
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 0:55

Wat een bezitterige jongen, althans zo komt het nu over. Misschien moet hij leren dat jij niet zijn bezit/eigendom bent, maar een mens die haar eigen keuzes maakt en zolang je daar niet niemand mee schaadt is zijn gedrag echt ronduit idioot.

Gast
Gast

Bericht  Biancos zo 27 feb 2011 - 0:57

Ja we zouden vanmiddag samen voetbal kijken, maar heeft ie geen zin meer in.
Dus ik vroeg net waarom niet, ja naja jij doet ook niet zo leuk zei die.
Dus ik zeg heel normaal, alleen omdat ik wil dat jij steeds aan mij zit?
Dat is et dus. Naja jammer dan, ik heb ook mijn dingen hoor.
Biancos
Biancos
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  nina zo 27 feb 2011 - 1:00

Ik zou idd maar heel duidelijk maken aan deze jongen dat je hier niet van gediend bent..
En idd niet zijn bezit bent..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 1:08

Hij klinkt behoorlijk kinderachtig als ik eerlijk ben en met zo'n persoon zou ik geen relatie willen beginnen. Dit gaat echt nergens over als je het vergelijkt met wat voor 'grote' dingen je echt geconfronteerd kan worden in een relatie. Het is alleen aan jezelf hoe jij dit ervaart en of jij hier wel mee om kan gaan.

Gast
Gast

Bericht  Biancos zo 27 feb 2011 - 1:12

Nee ik ben er ook helaas wel al klaar mee. Ik twijfelde al maar nu is et helemaal erg dus nee laat maar Wink
Biancos
Biancos
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Susan zo 27 feb 2011 - 1:13

Zo te lezen was je niet helemaal hoteldebotel verliefd op die jongen, dus ik zou hem gewoon laten voor wat hij is. Het komt over alsof hij óf heel bezitterig is, óf heel achterdochtig en dat zijn allebei geen fijne eigenschappen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:01

Maar is het je vriend of niet? Als het jouw vriend is kan ik me heel goed voorstellen dat hij zo reageerd. Als ik ergens met mijn vriend ben en ik mag niet aan hem zitten, zou ik ook boos zijn.

Gast
Gast

Bericht  Biancos zo 27 feb 2011 - 6:03

Nee het is niet mijn vriend.
Biancos
Biancos
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:17

Biancos schreef:Nee het is niet mijn vriend.

Ah ok dan snap ik je ergenis. Hebben jullie wel gezoend/zijn jullie aan het daten? Omdat je aangeeft dat je dacht een leuke jongen te hebben gevonden?

Gast
Gast

Bericht  Rouge zo 27 feb 2011 - 7:11

het komt op mij over alsof je die jongen zelf toch al niet leuk genoeg vond. Als je net verliefd bent enzo dan lijkt me het juist fijn om bij elkaar te zijn en niet erg als hij je naar zich toetrekt (behalve als het misschien de hele avond is) Als je hem echt leuk vond dan kan je zo;n avondje ook wel door de vingers zien en dit met hem bespreken...
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: