Belachelijk...huisarts
+7
minoessepoes
Monte
Mari
Mysterious
Tania
Jeanette
Susan
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Belachelijk...huisarts
Ik geloof dat ik nadat de huisarts naar me gekeken had meteen even zou melden dat je je vervelend voelde bij het telefoontje en dat het zoveel moeite kostte om überhaupt de huisarts te bereiken, want het is echt achterlijk namelijk!
Bij onze huisartsenpraktijk wordt ik altijd heel vriendelijk geholpen door de assistentes, daar heb ik geen kwaad woord over, maar daar heb ik dus geluk mee hoor ik al!
Bij onze huisartsenpraktijk wordt ik altijd heel vriendelijk geholpen door de assistentes, daar heb ik geen kwaad woord over, maar daar heb ik dus geluk mee hoor ik al!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een gedoe met die huisartsen! Die van mij is ook altijd slecht te bereiken. De huisarts zelf zij een keer tegen mij: 'En wat wil je dat ik voor je doe?' Hij heeft er voor geleerd, ik toch niet?
Succes mozz, ik hoop dat het niks ergs is! En er gaat toch wel iemand met je mee he? Dat je niet zelf hoeft te rijden als je duizelig bent.
Succes mozz, ik hoop dat het niks ergs is! En er gaat toch wel iemand met je mee he? Dat je niet zelf hoeft te rijden als je duizelig bent.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ugly Betty schreef:Wat een gedoe met die huisartsen! Die van mij is ook altijd slecht te bereiken. De huisarts zelf zij een keer tegen mij: 'En wat wil je dat ik voor je doe?' Hij heeft er voor geleerd, ik toch niet?
Nou ik zal wel alleen moeten gaan moet namelijk mijn vriend ook nog van zijn werk halen, die heeft momenteel geen auto, ouders zitten in Italie en vrienden zijn op hun werk. Maar het is maar een klein stukje.
Gast- Gast
Sterkte Mozz!
En wat een crappy assistentes (die van ons zijn ook altijd heel erg lief en vriendelijk, die weten zelfs dat ik bij die jonge kerel hoor die begin 2010 te horen kreeg dattie diabeet is!). Zitten er nog meer praktijken in de buurt waar je je aan zou kunnen melden? misschien een wat grotere praktijk waar meer huisartsen zitten?
Mijn arts vraagt ook regelmatig wat ik wil wat hij doet. Als jij daar duidelijk op kunt antwoorden wat je wel/niet wilt, dan scheelt hem dat in opties aangeven.
En wat een crappy assistentes (die van ons zijn ook altijd heel erg lief en vriendelijk, die weten zelfs dat ik bij die jonge kerel hoor die begin 2010 te horen kreeg dattie diabeet is!). Zitten er nog meer praktijken in de buurt waar je je aan zou kunnen melden? misschien een wat grotere praktijk waar meer huisartsen zitten?
Mijn arts vraagt ook regelmatig wat ik wil wat hij doet. Als jij daar duidelijk op kunt antwoorden wat je wel/niet wilt, dan scheelt hem dat in opties aangeven.
Gast- Gast
Heb je vaker last van duizeligheid als je benauwd bent? Ik zelf namelijk niet, maar doordat ik benauwd was raakte ik wel een beetje in paniek, ging ik anders ademen en in feite hyperventileren en daardoor werd ik duizelig.
Door op mijn ademhaling te letten kan ik dat al een beetje voorkomen. Geen idee of dat bij jouw ook zo werkt, maar misschien helpt het iets en kan je daardoor de tijd tot tien voor half vijf wat makkelijker overbruggen?
Door op mijn ademhaling te letten kan ik dat al een beetje voorkomen. Geen idee of dat bij jouw ook zo werkt, maar misschien helpt het iets en kan je daardoor de tijd tot tien voor half vijf wat makkelijker overbruggen?
minoessepoes- Ratel
minoessepoes schreef:Heb je vaker last van duizeligheid als je benauwd bent? Ik zelf namelijk niet, maar doordat ik benauwd was raakte ik wel een beetje in paniek, ging ik anders ademen en in feite hyperventileren en daardoor werd ik duizelig.
Ik heb momenteel een prednisonkuur voor een astma opvlamming. Ik vermoed dat ik duizelig ben van de prednison. Vorige week was ik ook misselijk en heb ik een paar keer overgegeven. Dus ik denk dat het daardoor komt. Maar bedankt voor je tip!
Gast- Gast
mozzarella schreef:minoessepoes schreef:Heb je vaker last van duizeligheid als je benauwd bent? Ik zelf namelijk niet, maar doordat ik benauwd was raakte ik wel een beetje in paniek, ging ik anders ademen en in feite hyperventileren en daardoor werd ik duizelig.
Ik heb momenteel een prednisonkuur voor een astma opvlamming. Ik vermoed dat ik duizelig ben van de prednison. Vorige week was ik ook misselijk en heb ik een paar keer overgegeven. Dus ik denk dat het daardoor komt. Maar bedankt voor je tip!
Ah ja dat kan natuurlijk ook! Lijkt me wel heel vervelend want zo komt het wel allemaal tegelijk! Sterkte ermee!
minoessepoes- Ratel
Nou zeg, wat een muts van een assistente.
Ik heb zelf gelukkig heel aardige assistentes en mijn huisarts is altijd goed te bereiken (kan vaak al binnen een uur langskomen als ik 's ochtends bel). En met de huisartsenpost heb ik ook nooit problemen gehad, mocht altijd langskomen, op 1x na, toen zou de dokter terugbellen (maar dat was dan ook om 3.00 's nachts) en dat deed hij ook netjes.
Maar laatst is een kind van een kennis weer terug naar huis gestuurd door de HAP. Ze was aangereden en had last van haar been, maar ze moesten haar maar mee naar huis nemen en een paracetamol geven. Dat was op vrijdag, en ze mocht dus het weekend niet meer terug komen. Op maandag bleek dat het been gebroken was, en dat ze haar dus met een gebroken been 3 dagen hebben laten rondlopen omdat ze vonden dat foto's maken niet nodig was.
Ik heb zelf gelukkig heel aardige assistentes en mijn huisarts is altijd goed te bereiken (kan vaak al binnen een uur langskomen als ik 's ochtends bel). En met de huisartsenpost heb ik ook nooit problemen gehad, mocht altijd langskomen, op 1x na, toen zou de dokter terugbellen (maar dat was dan ook om 3.00 's nachts) en dat deed hij ook netjes.
Maar laatst is een kind van een kennis weer terug naar huis gestuurd door de HAP. Ze was aangereden en had last van haar been, maar ze moesten haar maar mee naar huis nemen en een paracetamol geven. Dat was op vrijdag, en ze mocht dus het weekend niet meer terug komen. Op maandag bleek dat het been gebroken was, en dat ze haar dus met een gebroken been 3 dagen hebben laten rondlopen omdat ze vonden dat foto's maken niet nodig was.
Gast- Gast
Ik stem ook voor een andere huisarts zoeken1 (na vandaag natuurlijk)
zo hoort het niet te gaan hoor, als ik 's ochtends bel kan ik die dag nog terecht en anders de volgende ochtend. Ze zijn laatst toen ik bloed opgehoest had speciaal voor mij gebleven na 5 uur omdat ik buiten Den Haag zat!
Ik wordt altijd netjes teruggebeld als ik een vraag heb en ze zijn altijd vriendelijk en weten idd nog waar ik voor kwam of wat mijn geschiedenis is (terwijl het toch een redelijk grote praktijk is met twee artsen...
Met jouw geschiedenis en klachten kan het toch niet zo zijn dat je 4 dagen moet wachten voor een afspraak?!
zo hoort het niet te gaan hoor, als ik 's ochtends bel kan ik die dag nog terecht en anders de volgende ochtend. Ze zijn laatst toen ik bloed opgehoest had speciaal voor mij gebleven na 5 uur omdat ik buiten Den Haag zat!
Ik wordt altijd netjes teruggebeld als ik een vraag heb en ze zijn altijd vriendelijk en weten idd nog waar ik voor kwam of wat mijn geschiedenis is (terwijl het toch een redelijk grote praktijk is met twee artsen...
Met jouw geschiedenis en klachten kan het toch niet zo zijn dat je 4 dagen moet wachten voor een afspraak?!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Nou...update...maar goed dat ik ben gegaan...heb een zogeheten exacerbatie, een virusinfectie aan de longen die de astmaklachten doet verergeren. Had van de dokter veel eerder moeten komen, hij was heel lief en begripvol. Ik heb nu een kuur voorgeschreven, hele weekend bedrust en als het maandag niet beter wordt ziekenhuis om bloed te prikken en foto's te laten maken. Maar daar gaan we maar even niet vanuit!
Gast- Gast
Maar goed dat je bent gegaan dus!
Heb je nog iets over die über vriendelijk assistente gezegd?
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Gelukkig heb je doorgezet Mozzarella. Heb je nog wat over de assistente gezegd? Beterschap!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
ILD schreef:Maar goed dat je bent gegaan dus!
Nee...ik wilde wel maar toen zei hij zo aardig dat ik eerder had moeten bellen, met mijn geschiedenis ik altijd bij twijfel of angst moet bellen en dat indien nodig ik maandag aanstaande al om half 8 terecht zou kunnen.
Gast- Gast
Wat fijn dat die huisarts zo begripvol was! Hopelijk slaat de kuur goed aan:). Beterschap!
Gast- Gast
Dat is niet niks, beterschap! Je had best een opmerking kunnen maken: Goh, was uw assistente maar net zo aardig als u.
Gast- Gast
Jeetje - gelukkig maar dat jij zelf toch gewoon aan de bel hebt getrokken! Beterschap, hopelijk knap je met deze kuur snel weer op.
Gast- Gast
Jemig, wat een achterlijke manier van omgaan met patiënten. Fijn dat je huisarts wel gewoon normaal is. Beterschap!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» spoedvraagje; huisarts ja of nee?
» Belachelijk
» Tandarts of huisarts?
» Te belachelijk voor woorden!
» de huisarts wil me zien *update*
» Belachelijk
» Tandarts of huisarts?
» Te belachelijk voor woorden!
» de huisarts wil me zien *update*