Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij wel eens boos op je kleintje?

+12
Joss1
Teddyaapje
Mamsie
Coco
SarahKey
pindaatje
SparklingEyes
Steep
schuddebuikje
Floor
Twellie
Slakje
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ben jij wel eens boos op je kleintje? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij wel eens boos op je kleintje?

Bericht  Viva di 10 apr 2012 - 9:26

Ja ik word wel eens boos op onze dochter.
De laatste tijd ben ik veel sneller geprikkeld dan eerder.

zoals vanmorgen, dat ik gezegd had dat ik naar even alleen boven naar de wc ging.
En dan toch weer komen zeuren, nee daar kon ik toen even niet tegen.
(Dus snel geprikkeld)

Ik reageer lang niet altijd zoals ik achteraf zou willen. Gelukkig is onze dochter al wel zo oud dat ik mijn excuses eventueel kan aanbieden en uitleggen waarom ik boos werd.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens boos op je kleintje? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij wel eens boos op je kleintje?

Bericht  Twellie di 10 apr 2012 - 9:33

Joss1 schreef:
Slakje schreef:Als ze huilt om te eten, dan is ze soms helemaal over haar toeren en dan drinkt ze niet meer van de fles, na een halfuur huilen zie ik het meestal even niet meer zitten en dan leg ik haar in haar park of neemt de papa haar even over en ga ik even naar de keuken. Verder nog niets.

Maar je kindje is pas 2 maanden oud?

Maar wat heeft dat er mee te maken?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Joss1 di 10 apr 2012 - 9:35

Tuinstoel schreef:
Joss1 schreef:
Slakje schreef:Als ze huilt om te eten, dan is ze soms helemaal over haar toeren en dan drinkt ze niet meer van de fles, na een halfuur huilen zie ik het meestal even niet meer zitten en dan leg ik haar in haar park of neemt de papa haar even over en ga ik even naar de keuken. Verder nog niets.

Ik vind het zo sneu zoals het er staat, kindje is net 2 maanden op de wereld en heeft dan schijnbaar moeite met de fles, dan kun je toch niet boos worden?
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Bericht  Twellie di 10 apr 2012 - 9:38

Joss1 schreef:
Tuinstoel schreef:
Joss1 schreef:

Ik vind het zo sneu zoals het er staat, kindje is net 2 maanden op de wereld en heeft dan schijnbaar moeite met de fles, dan kun je toch niet boos worden?

Ik geloof dat het meer bedoeld is om haar frustratie uit te drukken met de situatie, tenminste zo lees ik het.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Ayla di 10 apr 2012 - 9:40

Als je moe bent en ze maar blijft huilen en je wéét dat je honger heeft maar daardoor de fles niet goed pakt... Dan snap ik dat je soms je geduld verliest. We zijn allemaal maar mensen.

Echt boos nog niet, daar is ze nog te jong voor, maar (ook) als ik moe ben reageer ik minder geduldig als ik zou willen. En daardoor gaat ze weer huilen en wordt ik weer chagerijnig en daardoor gaat zij weer huilen Ben jij wel eens boos op je kleintje? - Pagina 2 394967 dan moet ik haar dus ook even uit handen geven of wegleggen zodat ik rustig wordt.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Flower_L di 10 apr 2012 - 9:41

idd, ik denk niet dat het dan op het kindje gericht is...maar meer situatie. misschien vermoeid, stress, slechte dag, huilerig kind etc.

Ik ben nog nooit echt boos geweest op L. 2x dat ik niet lekker in mn vel zat en kortaf reageerde. 1x ben ik in huilen uitgebarsten....maand geleden. Voelde me zo slecht (koorts, pijn etc) en L. was vreselijk ondeugend. Voor de zoveelste keer was hij de tv aan het draaien....en toen kon ik het even niet hebben. Hij schrok wel van mijn huilbui...heb hem daarna snel getroost, gezien hij ook niet kon begrijpen waarom ik ineens moest huilen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Joss1 di 10 apr 2012 - 9:43

Dat je gefrustreerd raakt snap ik heel goed, dat heb ik vaak genoeg mee gemaakt. Maar de titel van dit topic is wanneer je boos wordt op je kleintje, vandaar mijn reactie.
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 20:28

Joss1 schreef:
Tuinstoel schreef:
Joss1 schreef:

Er staat toch nergens dat ze boos wordt? Alleen dat ze de situatie even niet meer aankan en het kindje dus even bij papa neerlegt. Dat heb ik zo vaak gehad.

Gast
Gast

Bericht  Slakje di 10 apr 2012 - 20:35

Ja, ik word boos op de situatie eigenlijk. Is toch normaal?
En een wandelwagen is wandelwagen of buggy (allez, toch voor mij)
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Liadan di 10 apr 2012 - 20:37

Slakje schreef:Ja, ik word boos op de situatie eigenlijk. Is toch normaal?
En een wandelwagen is wandelwagen of buggy (allez, toch voor mij)
Dat vind ik ook normaal, ik ben hier ook heel vaak boos geweest op de situatie toen onze zoon veel huilde.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: