Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bruiloft en kleintje van 1,5 jaar

+5
Happydobby
Fearie
Flip Fluitketel
Pandora
*Lookie*
9 plaatsers

Ga naar beneden

Bruiloft en kleintje van 1,5 jaar Empty Bruiloft en kleintje van 1,5 jaar

Bericht  *Lookie* vr 17 aug 2012 - 22:05

Volgend jaar gaan mijn zusje en haar vriend trouwen (jeeej!!!) ! Echt superleuk en natuurlijk mogen we de hele dag komen. Ik zit alleen nog even hoe we dat met ons zoontje gaan regelen. Het duurt nog een hele tijd dus we kunnen er nog lang genoeg over nadenken maar ben wel benieuwd hoe jullie dit regelen in zo'n geval. Tegen die tijd zal onze zoon bijna anderhalf jaar zijn. Waar de trouwerij wordt gehouden is nog onbekend, ze twijfelen tussen 2 plaatsen: de ene is hier een half uur vanaf met de auto, en de andere een uur. In de plaats hier dichtbij zouden we H voor het diner nog wel naar mijn schoonouders kunnen brengen, maar ik zit ook met de slaapjes overdag (geen idee trouwens hoeveel hij tegen die tijd nog slaapt). Nou ja, dat bekijken we dan ook wel. Maar wat zijn jullie ervaringen hiermee?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft en kleintje van 1,5 jaar Empty Re: Bruiloft en kleintje van 1,5 jaar

Bericht  Pandora vr 17 aug 2012 - 22:49

Toen F. 8 maanden was trouwden mijn broer en schoonzus, ze is gewoon aanwezig geweest bij de ceremonie en koffie/taart/borrel. Vlak voor het diner hebben mijn schoonouders haar opgehaald (ook ongeveer een half uurtje rijden) en daar is ze vervolgens blijven slapen. Ze heeft het prima gedaan die dag.

In juni van dit jaar (F. was toen bijna 2) trouwde mijn beste vriendin. Ze is toen ook bij de ceremonie geweest (met wat snoepjes zoet gehouden... Embarassed ) en hebben haar opweg naar de feestlocatie bij mijn schoonouders gebracht waar ze vervolgens weer is blijven slapen.
We hadden haar eigenlijk nog mee willen nemen voor de taart en borrel maar juist op dat moment kreeg mevrouw nog een kies/kiezen. Ze was dus niet echt te genieten en we hadden een hele slechte en onrustige nacht ervoor gehad....

Maar al met al ging het prima bij beide bruiloften. Misschien kun je ook zoiets regelen met je schoonouders? Ik vind het zelf altijd wel lekker dat je na het officiele gedeelte ook zelf lekker je gang kunt gaan en niet steeds op je kleintje hoeft te letten.
Bij het huwelijk van mijn vriendin was ik trouwens ceremoniemeester dus had ik genoeg andere drukte aan mijn hoofd.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 23:27

*Lookie* schreef:Volgend jaar gaan mijn zusje en haar vriend trouwen (jeeej!!!) ! Echt superleuk en natuurlijk mogen we de hele dag komen. Ik zit alleen nog even hoe we dat met ons zoontje gaan regelen. Het duurt nog een hele tijd dus we kunnen er nog lang genoeg over nadenken maar ben wel benieuwd hoe jullie dit regelen in zo'n geval. Tegen die tijd zal onze zoon bijna anderhalf jaar zijn. Waar de trouwerij wordt gehouden is nog onbekend, ze twijfelen tussen 2 plaatsen: de ene is hier een half uur vanaf met de auto, en de andere een uur. In de plaats hier dichtbij zouden we H voor het diner nog wel naar mijn schoonouders kunnen brengen, maar ik zit ook met de slaapjes overdag (geen idee trouwens hoeveel hij tegen die tijd nog slaapt). Nou ja, dat bekijken we dan ook wel. Maar wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Wij zijn zelf getrouwd toen ons zoontje net 1 jaar was. We hadden echt zoiets van: we zien wel hoe het die dag loopt. Nou zijn wij in het buitenland getrouwd dus de situatie is daar weer wat anders, maar hij heeft het super gedaan die dag.

Mijn schoonouders hebben hem meegenomen en met al die gasten en kinderen heeft hij zich super vermaakt. Hij heeft 1 keer geslapen even in de buggy en dat was het.

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel vr 17 aug 2012 - 23:40

Onze dochter is rond de 22maanden en wij hadden gisteren een bruiloft. Onze dochter is erbij aanwezig geweest van 11.45 tot +/- 18.00. Na de huwelijksvoltrekking terug naar de locatie is ze in de auto in slaap gevallen en heeft ze een uurtje geslapen mijn bleef bij haar in de auto. De rest van de middag heeft ze het erg goed volgehouden. Wij hebben haar na het diner naar ons huis gebracht waar mijn moeder op haar ging passen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fearie za 18 aug 2012 - 1:17

Wij hebben hetzelfde, gaan volgend jaar zelf trouwen. D is dan 1 jaar en 9 maand, we hopen hem nog ff te kunnen laten slapen voor we om 1 uur gaan trouwen. Waarschijnlijk verleggen we zijn dagritme dan ff, moeten ook voor 'savonds oppas regelen.
Omdat we 8 kids op de bruiloft hebben, regelen we er wel wat voor in de vorm van een springkussen ofzo.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 1:52

Wij hebben volgend jar ook de bruiloft van mijn zusje.
Ik heb ngo geen idee hoe we het gaan doen. H is bruidsmeisje en beide blijven sowieso tot aan het feest.
Daarna brengen we ze denk ik naar mijn schoonvader toe, maar mijn zusje had het er ook al over dat er iemand bij hun in huis zou komen om op alle kindjes te letten.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby za 18 aug 2012 - 7:07

Wij hadden bruiloft 1 toen M 4 maanden was, hij ging gewoon mee, 2 keer naar huis geweest omdat er veel tijd tussen zat. hem rustig thuis gevoed en laten slapen.

De tweede bruiloft duurde van 9.30 vertrekken tot 22.30 toen hebben mijn schoonouders opgepast. Ik had mijn kolf mee.

De derde was onlangs op zijn hindoestaans, in een buurthuis, was ook een aparte ruimte daar heeft M geslapen.
Binnenkort trouwen hun voor de burgelijke stand, we willen hem dan bij mijn vader brengen en later ophalen, als M moe is gaan we naar huis.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  kwak za 18 aug 2012 - 7:12

wij hadden een bruiloft toen D. 6 maand was.
We hebben D. gewoon mee genomen, ze is in de auto in slaapgevallen op weg naar de bruiloft en daar nog een poosje geslapen.
om een uur of 6 heb ik dr naar mijn ouders gebracht en daar heeft ze de nacht geslapen en wij hebben verder gefeest.
D. heeft tijdens de kerkdienst bij mij in de draagdoek gezeten en nog even geslapen verder heeft ze het prima vol gehouden en heeft zich keurig gedragen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  chipa za 18 aug 2012 - 7:30

Wij hebben volgende week een bruiloft van vrienden waarbij onze zoon niet is uitgenodigd. F zit ook niet graag stil dus ik denk ook niet dat ik hem mee had genomen. F gaat die dag eerst naar het kdv vanaf ongeveer 10:15 en dan halen mijn ouders hem op rond 16:00 en nemen hem mee naar ons huis, eten met hem en brengen hem naar zijn eigen bedje. Wij komen dan rond 22:00 thuis.

Baal er wel erg van fat ik zelf niet met hem kan eten hem naar bedje kan brengen Sad
Maar de bruiloft is op een uur tijdens bij ons huis vandaan dus kan ook niet even snel naar huis.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Susan za 18 aug 2012 - 7:34

Kun je niet een oppas regelen die meegaat en even met hem gaat wandelen of spelen als het te lang voor hem duurt en hem op een gegeven moment mee naar huis neemt en in bed legt en blijft tot jullie komen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Roos za 18 aug 2012 - 8:55

Wij zijn 5 maanden geleden getrouwd en onze zoon was er de hele dag bij. S'ochtend na het maken van de foto's heeft hij 1,5 uur geslapen. Daarna de ceremonie en diner/feest op locatie. De avond vantevoren hebben wij zijn campingbedje gebracht. Alles stond al klaar en s'avonds net voordat het feest begon hebben we hem op bed gelegd. We hebben hem de hele avond niet gehoord!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven