Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lijken ze op elkaar?

+9
kwak
mirrie
maiadebij
*Troela*
Bruintje Beer
Mamsie
Thunder
Liadan
Susan
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  Lejow ma 9 apr 2012 - 21:16

Het klinkt allemaal ontzettend goed zeg!
Waarom weten jullie het pas over 2 jaar? Omdat dan gezegd kan worden of haar ontwikkeling gelijk loopt of?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 21:18

Ze moet haar medicijnen nog afbouwen. Ze gebruikt nog 6 weken Dormicum, haar Valium tabletje gaat er over 3 maanden af. De Kepra en Tegratol moet ze nog 1 vol jaar op de huidige dosering blijven gebruiken. Na dit jaar gaan ze binnen 1 jaar afbouwen. Als ze over twee jaar dan nog geen aanvallen heeft gehad, dan zal de operatie definitief geslaagd zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  Lejow ma 9 apr 2012 - 21:24

Oh ja zo, ik snap hem.
Dus nog een spannende tijd tegemoed dan. Maar dat ze nu al zo goed reageert op de operatie is echt al geweldig toch!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  SparklingEyes ma 9 apr 2012 - 21:27

Mijn mannen gaan steeds meer op elkaar lijken qua gezicht. Haarkleur is verschil van dag en nacht (rood en donkerbruin) en qua karakter lijken ze ook erg te verschillen. N. Is vaak onzeker en huilt snel, t is standvastig, weet wat hij wl en laat dit goed blijken! In de toekomst zal blijken of dit zo blijft Wink
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 21:28

Dat is zeker geweldig !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  woezel ma 9 apr 2012 - 21:38

Ik krijg geregeld te horen dat ze alle drie op elkaar lijken.
Wel is M maar mij, C meer zijn vader en E vind ik nog moeilijk om te zeggen.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 21:39

S. leek in het begin echt 2 druppels water op zijn papa. Nu begint hij steeds meer op mij te lijken. Af en toe lijkt het ook echt of ik naar mezelf in het klein zit te kijken Very Happy De stand van zijn wenkbrouwen en lach heeft hij nog steeds van zijn papa

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 21:43

woezel schreef:Ik krijg geregeld te horen dat ze alle drie op elkaar lijken.
Wel is M maar mij, C meer zijn vader en E vind ik nog moeilijk om te zeggen.

Dat vind ik ook, je kan goed zien dat het broers en zus zijn van elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  woezel ma 9 apr 2012 - 21:45

Mama_van2 schreef:
woezel schreef:Ik krijg geregeld te horen dat ze alle drie op elkaar lijken.
Wel is M maar mij, C meer zijn vader en E vind ik nog moeilijk om te zeggen.

Dat vind ik ook, je kan goed zien dat het broers en zus zijn van elkaar.

Stiekem vind ik het wel eens jammer dat E nog zo op haar broers lijkt. Nog niet echt anders als meisje zijnde. Weet niet hou ik het uit moet leggen haha. Maar zou het wel leuk vinden als ze straks wat langere haren heeft enz.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 21:51

Dat was me dan weer niet opgevallen. Qua gezicht vind ik ze echt op elkaar lijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  Thunder ma 9 apr 2012 - 22:18

mirrie schreef:
Rataplan schreef:
mirrie schreef:
Rataplan schreef:Wat worden ze groot, Mirrie!

ja en dan is dit niet eens een heel recente foto. t.ygo is net 5 geworden en n.ina wordt eind juni alweer 3. hoe is het met jou rataplan? heb je verhaal wel een beetje gevolgd. ben niet zo heel vaak meer op het forum.


Met mij gaat het langzaamaan de goede kant op. Ik ben overspannen geweest en ben net weer aan het werk. Ik ben er nog niet, en dat kan ook niet zo snel, maar voel me wat beter. Met de jongens gaat het goed. De diagnose van S. heb je mee gekregen?

jeetje zeg, dat is niet niks. fijn dat het weer wat beter met je gaat. de diagnose van s heb ik deels mee gekregen. hij heeft een ontwikkelingsachterstand toch door een ziekte. was het nou stofwisseling? sorry dat ik het niet precies meer weet.

Als je een tijdje niet geweest bent, kun je ook niet alles weten Wink . S. heeft vcfs, een chromosoomafwijking. Hij was/is idd laat in zijn ontwikkeling, maar trekt momenteel erg hard bij. Behalve dat hij nog heel erg klein en licht is, is het ook een 'gewone' 2½ jarige. Sinds een half jaar zit hij op de psz en dat heeft hem zo ontzettend veel goed gedaan! Zijn ontwikkeling is erg vooruit gegaan.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  mirrie di 10 apr 2012 - 0:55

mamavan2 wat super fijn te horen dat het goed gaat met mara. en zelf loslopen WAUW !!!!!!!!!!!!

rataplan ja dat was het een chromosoomafwijking. wel fijn dat hij nu toch een ontwikkelingsslag maakt. en hopelijk kan hij er zo goed mogelijk mee leven.

ik ga vanmiddag weer met n.ina naar de instrumentmaker. ze krijgt weer een spalk aan haar linkerbeen/voet. we zijn er een paar weken geleden achter gekomen dat ze een spastische kuit en hamstring heeft en daarom moeite haar voet in de normale stand te houden. ze ontziet dit been daarom ook wat en nu krijgt ze een beenlengte verschil. vandaar de spalk. ze heeft waarschijnlijk net na de geboorte een klein infarctje gehad en dat heeft een litteken op haar motorisch onderdeel in de hersenen gegeven. ze doet alles prima alleen dat lopen blijft een issue. nu willen ze haar langere tijd met spalk laten lopen zodat ze later als ze 'groot' is zo goed mogelijk kan lopen.
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 0:57

Ja, ze lijken op elkaar. De dochters sowieso alle 3 wel, en zoon spring er een beetje buiten qua uiterlijk. Je kunt zien dat het een broertje is, maar hij lijkt echt heel veel op mijn man, en onze dochters lijken heel erg op mij.

Qua innerlijk wat ik nu zo kan merken, lijken ze wel erg op elkaar allemaal. Ze zijn alle 4 vrij rustig, met uiteraard wel uitschieters. Verder zijn ze erg makkelijk allemaal.


Laatst aangepast door _MamaRosa_ op di 10 apr 2012 - 2:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  Marin di 10 apr 2012 - 2:01

Ik vind jouw oudste dochter echt zo'n lief koppie hebben met zo'n leuk kort bob lijntje. Hou ik heel erg van bij kleine meisjes! Lief!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 2:09

Marin schreef:Ik vind jouw oudste dochter echt zo'n lief koppie hebben met zo'n leuk kort bob lijntje. Hou ik heel erg van bij kleine meisjes! Lief!

Dank je! Krijg er ook veel complimenten over. Ze had ze hiervoor lang, maar dat werd erg dun, en ik was er elke morgen druk mee om er wat leuks mee te doen, los laten was echt geen optie. Nu dus een boblijn, en het is ineens veel dikker.

Ze wordt nu wel ouder geschat dan ze werkelijk is. Ze lijkt veel wijzer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 2:12

Wauwiee mama rosa wat hebben jullie een knappe dochter.. Die boblijn staat haar echt fantastisch!

De andere kiddo's zijn ook lief hoor haha.. Maar je dochter sprong er ineens vol uit met dat prachtige koppie en haar Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  Thunder di 10 apr 2012 - 2:12

Wauw! Knappe lady's hoor, MR.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 2:18

Punk'd schreef:Wauwiee mama rosa wat hebben jullie een knappe dochter.. Die boblijn staat haar echt fantastisch!

De andere kiddo's zijn ook lief hoor haha.. Maar je dochter sprong er ineens vol uit met dat prachtige koppie en haar Very Happy

Like I said, looks like mommy!Wink Ahum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 3:00

Voor zover ik t nu kan beoordelen zijn ze beide totaal verschillend van uiterlijk!
Mijn zoontje was een hele makkelijke baby en voor zover we nu kunnen zien is dat ons meisje ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijken ze op elkaar? - Pagina 2 Empty Re: Lijken ze op elkaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum