Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op elkaar lijken

+3
Rush
Parisienne
Marin
7 plaatsers

Ga naar beneden

Op elkaar lijken Empty Op elkaar lijken

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 2:53

Lijken jullie op elkaar of juist niet?

Wij lijken juist totaal niet op elkaar. Ik ben nogal een chaoot, en hij heeft behoefte aan structuur en regelmaat. We zijn echt zwart en wit.
Dat kan enorm botsen. Maar aan de andere kant vullen we elkaar ook wel wat aan. Hij remt mij af in sommige dingen, en ik trek hem er juist wat meer uit in de zin van leuke nieuwe dingen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op elkaar lijken Empty Re: Op elkaar lijken

Bericht  Marin ma 2 apr 2012 - 3:03

Haha wat open je veel topics, leuk smile Lekker actief!

Wij lijken zo veel op elkaar dat het af en toe echt eng is. Niet alleen in de grote dingen, maar ook echt heel veel kleine dingen die we van te voren echt niet hadden kunnen weten. Dat maakt het zo makkelijk, we begrijpen elkaar zo goed, niet alleen om elkaar maar echt van binnenuit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op elkaar lijken Empty Re: Op elkaar lijken

Bericht  Parisienne ma 2 apr 2012 - 3:03

Wij lijken helemaal niet op elkaar. Dat komt deels voor uit onze opvoeding. Onze gedachten botsen erg veel, we hebben allebei een totaal ander karakter. Maar buiten dat hebben we het leuk met elkaar en kunnen we elkaar ook aanvullen. De laatste tijd is het alleen erg lastig, met name met de opvoeding van N. Maargoed.. zolang we goed communiceren is dat vooralsnog geen groot probleem.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op elkaar lijken Empty Re: Op elkaar lijken

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 3:04

Wij lijken in sommige dingen wel, andere dingen niet op elkaar. Wel in dat we allebei vrij rustig zijn, niet graag op de voorgrond staan in een groep. Niet in dat hij een binnenvetter is en nooit zegt wat er aan de hand is, terwijl ik wat dat betreft het hart op de tong heb. Ook ben ik heel punctueel en hij houdt zich vaak niet aan afspraken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op elkaar lijken Empty Re: Op elkaar lijken

Bericht  Rush ma 2 apr 2012 - 3:14

Marin schreef:
Wij lijken zo veel op elkaar dat het af en toe echt eng is. Niet alleen in de grote dingen, maar ook echt heel veel kleine dingen die we van te voren echt niet hadden kunnen weten. Dat maakt het zo makkelijk, we begrijpen elkaar zo goed, niet alleen om elkaar maar echt van binnenuit.
Same here.

Er zijn maar een paar kleine dingetjes waarin we verschillen.

Heel erg op elkaar lijken is trouwens ook niet altijd handig. :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op elkaar lijken Empty Re: Op elkaar lijken

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 3:15

Puur naar het karakter gekeken niet.

Ik ben een extraverte, ondernemende flapuit. Maak keuzes op basis van mijn gevoel en intuitie. Ik ben een echt gezelligheidsdier en heb mensen om mij heen nodig. Lichaamelijk gezien ben ik wel zwakker dan hij. Ik heb meer slaap nodig, vastere momenten om te eten en als ik daarvan afwijk merkt mijn lichaam dat gelijk.

Hij is introvert, veel systematischer dan ik ben. Hij wilt altijd de feiten weten wat iets en maakt keuzes vaak op basis van principes (heel vervelend vind ik dat :P ). Hij is liever met mij alleen thuis met een filmpje op de bank. Hij is een stuk actiever. Kan laat naar bed gaan en hier de dag erna niets van merken. Ook kan hij de hele dag hard werken en 's avonds nog energie hebben om dingen te doen.


Ik vind dit echt heel erg fijn. Vroeger wilde ik altijd een spontane wilde jongen. Nu moet ik er niet aan denken. Dan moet ik de hele tijd naar dat gekwebbel luisteren en ik word al moe van mijzelf :P Ik vind het wel fijn dat ik iemand heb die rustiger is en serieus altijd hoort wat ik zeg.

Als we naar de toekomst kijken willen we ook hetzelfde en staan we (voor zover we dat nu weten) ook echt hetzelfde in de opvoeding. Al merk ik wel dat hij mij daar mee leidende ik laat omdat hij vind dat ik er meer over weet/mijzelf daar meer in geintereseerd heb.





Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op elkaar lijken Empty Re: Op elkaar lijken

Bericht  Serena ma 2 apr 2012 - 7:08

Voor de meeste dingen totaal niet, vooral qua interesses, instelling en ideeën/meningen.
maar soms kom ik wel een bekende karaktertrek van mezelf bij hem tegen, vooral verlegen/ niet heel extraverte gedeelte. Maar qua toekomst zien we wel aardig hetzelfde beeld voor ons gelukkig smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op elkaar lijken Empty Re: Op elkaar lijken

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 7:11

Ik denk dat we meer tegenpolen zijn dan hetzelfde wb karakter.
Hij is bv erg direct, ik niet. Hij gaat meer voor ons, ik wil t meer voor iedereen goed doen. Hij is wat harder, ik enotioneler.

Maar kwa waarden en normen zij we echt 99% hetzelfde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op elkaar lijken Empty Re: Op elkaar lijken

Bericht  sanne-84 ma 2 apr 2012 - 9:49

hier ook tegenpolen. hij extreem nuchter/makkelijk, ik een erge druktemaker
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op elkaar lijken Empty Re: Op elkaar lijken

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 10:07

Qua karakter zijn we op elk gebied tegenpolen smile Ik ben ontzettend impulsief, hij overweegt altijd alles. Ik ben echt super ongeduldig, hij is juist extreem geduldig. Ik ben totaal niet materialistisch, hij wel redelijk. Er zijn er nog wel een aantal op te noemen, ik vind juist wel leuk, omdat je beiden zo'n andere kijk op het leven hebt is het nooit saai smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op elkaar lijken Empty Re: Op elkaar lijken

Bericht  Mamsie ma 2 apr 2012 - 10:22

Wij lijken heel veel op elkaar. We hebben bijna altijd dezelfde mening, smaak en ideeën. Dat is echt vanaf het begin al zo en soms vonden we het zelfs bijna eng.
Maar in een paar dingen zijn we heel verschillend en daar vullen we elkaar mooi aan.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op elkaar lijken Empty Re: Op elkaar lijken

Bericht  SparklingEyes ma 2 apr 2012 - 22:09

Wij lijken soms wel op elkaar, soms niet. We hebben dezelfde humor en denken vaak op hetzelfde moment hetzelfde.. Verder qua karakter niet echt, behalve dat we beiden erg koppig zijn. Ik ben meer een gevoelsmens, hij moet echt alles beredeneren en uitpluizen..

smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Op elkaar lijken Empty Re: Op elkaar lijken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum