Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Auto en baby

+20
Steep
Ayla
studiebol
Vancity_girl
SarahKey
Thunder
*Troela*
Flip Fluitketel
Lejow
MADDIE
Bruintje Beer
bolus26
Ugly Betty
Pandora
Puggle
Annemie
Roos
mickey
Pollewop
tweeling
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Auto en baby - Pagina 2 Empty Re: Auto en baby

Bericht  Puggle ma 9 apr 2012 - 8:21

Bij ons past de mc gewoon op de achterbank, hebben wel een 5 deurs. De bugaboo past ook dus ik vind onze C1 prima en geen onding.

Ik zou gewoon kijken of je het wat vind straks en wel proberen of je kinderwagen erin past wanneer je die gaat kopen, want er passen er op de bugaboo na bijna geen in dat wel.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Auto en baby - Pagina 2 Empty Re: Auto en baby

Bericht  Annie24 ma 9 apr 2012 - 8:41

Puggle schreef:Bij ons past de mc gewoon op de achterbank, hebben wel een 5 deurs. De bugaboo past ook dus ik vind onze C1 prima en geen onding.

Ik zou gewoon kijken of je het wat vind straks en wel proberen of je kinderwagen erin past wanneer je die gaat kopen, want er passen er op de bugaboo na bijna geen in dat wel.

Ik doelde meer op het feit dat het een 3 deurs was en ik de auto daarom een onding vond. Ik was gewend de deur open te doen en Y. met mc op de familyfix te klikken. Nu moest ik de mc met een kind van ruim 8 kilo via de voordeur/stoel naar binnen wurmen en als je dat niet gewend bent vind ik dat niet bepaald handig. Al zal je daar vast wel handigheid in krijgen als je het wel dagelijks doet.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Auto en baby - Pagina 2 Empty Re: Auto en baby

Bericht  Fearie ma 9 apr 2012 - 10:04

Wij hebben een Peugeot 306 stationwagon smile, die hebben we in 2010 al gekocht op eventuele gezinsuitbreiding. We hadden een Twingo. Ik wou een stationwagon omdat we 2 honden hebben en ik wou zowel honden als kind meenemen, zonder dat ze beide op de achterbank moesten smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Auto en baby - Pagina 2 Empty Re: Auto en baby

Bericht  Puggle ma 9 apr 2012 - 10:39

Annie24 schreef:
Puggle schreef:Bij ons past de mc gewoon op de achterbank, hebben wel een 5 deurs. De bugaboo past ook dus ik vind onze C1 prima en geen onding.

Ik zou gewoon kijken of je het wat vind straks en wel proberen of je kinderwagen erin past wanneer je die gaat kopen, want er passen er op de bugaboo na bijna geen in dat wel.

Ik doelde meer op het feit dat het een 3 deurs was en ik de auto daarom een onding vond. Ik was gewend de deur open te doen en Y. met mc op de familyfix te klikken. Nu moest ik de mc met een kind van ruim 8 kilo via de voordeur/stoel naar binnen wurmen en als je dat niet gewend bent vind ik dat niet bepaald handig. Al zal je daar vast wel handigheid in krijgen als je het wel dagelijks doet.

Ja dat is idd dan wel lastig. Een 3 deurs is krap ja.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Auto en baby - Pagina 2 Empty Re: Auto en baby

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 11:27

Stofzuiger schreef:Ja… Wij hadden een 3 deurs polo en met een tweeling is dat niet te doen. Hebben nu een Seat Cordoba, die heeft lekker veel laadruimte en past het onderstel makkelijk in.

Ja, daar kan je lekker veel zooi in kwijt hè? :-) Hebben wij ook gehad, maar ingeruild voor een andere station.

Ontopic: ik zou geen kleine auto willen hebben met een kind. We hebben een citroen AX gehad en daar kon nèt de kinderwagenbak in. Die hebben we snel omgeruild voor een station. Heerlijk al je babytroep achterin en boodschappen kunnen er ook nog prima bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Auto en baby - Pagina 2 Empty Re: Auto en baby

Bericht  Twellie ma 9 apr 2012 - 11:34

Ik heb gewoon mijn oude auto (BMW) nog omdat die groot genoeg is en mijn vriend heeft een nieuwe gekocht, een Audi, zo'n lang model, geen idee hoe dat heet Auto en baby - Pagina 2 827601 .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Auto en baby - Pagina 2 Empty Re: Auto en baby

Bericht  tweeling di 10 apr 2012 - 0:17

Bedankt voor de reacties! We gaan het gewoon eerst proberen en lukt het niet kunnen we altijd nog op zoek naar een ruimere auto.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Auto en baby - Pagina 2 Empty Re: Auto en baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum