Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zouden jullie deze broek combineren

+2
Poubelle
Minx
6 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe zouden jullie deze broek combineren Empty Hoe zouden jullie deze broek combineren

Bericht  Minx za 30 maa 2013 - 2:41

Hoe zouden jullie deze broek combineren 51429e6dedb3a72e266bf9ef022b4276_zps5a03d4a6

Vertel smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie deze broek combineren Empty Re: Hoe zouden jullie deze broek combineren

Bericht  Poubelle za 30 maa 2013 - 2:45

Leuke broek!
Ik zou er een wit hemdje/ tshirt opdoen met een gekleurde blazer. Ik denk met mint, ik vind op het moment alle minty dingen leuk.
Of met een effen gekleurd wijdvallend shirt, bijvoorbeeld met een wijde hals waardoor je 'm offshoulder kunt dragen. En dan een gave grote ketting erbij.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Hoe zouden jullie deze broek combineren Empty Re: Hoe zouden jullie deze broek combineren

Bericht  Minx za 30 maa 2013 - 10:11

Mint is alleen net een kleur die me totaal niet staat Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Poubelle za 30 maa 2013 - 11:09

Ik zei het ook meer omdat je die kleur nu veel ziet en ik t gewoon n toffe kleur vind. Maar het kan natuurlijk met elke andere kleur. Ik zou wel kiezen voor een leuke opvallende kleur. Koraal misschien?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Minx za 30 maa 2013 - 11:15

Dat is inderdaad een mooiere kleur smile. Blijft gewoon moeilijk kan gewoon mijn complete kledingstijl om gaan gooien. Eerder moest het een beetje afkledend zijn en nu mag het gewoon weer wat ik leuk vind.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Atelier Madame za 30 maa 2013 - 11:29

Kijk naar je dekbed, die vind ik er leuk op staan! Dus rood, knal roze, kobalt blauw.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Minx za 30 maa 2013 - 11:37

Atelier Madame schreef:Kijk naar je dekbed, die vind ik er leuk op staan! Dus rood, knal roze, kobalt blauw.

Whahaha ook goeiemorgen dat had ik zelf ook kunnen zien natuurlijk haha nerd
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Atelier Madame za 30 maa 2013 - 12:07

Minx schreef:
Atelier Madame schreef:Kijk naar je dekbed, die vind ik er leuk op staan! Dus rood, knal roze, kobalt blauw.

Whahaha ook goeiemorgen dat had ik zelf ook kunnen zien natuurlijk haha nerd

lol!

Ik combineer mijn grijze broek altijd met zwarte schoenen iig, en dan idd met iets kleurrijks erop. Ik dacht altijd lastig een grijze broek maar het is serieus mijn makkelijkst te combineren item.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Pandora za 30 maa 2013 - 23:28

Leuke broek! Ik zeg ook combineren met roze, of met een leuk wit shirjte en roze blazer of vestje??
Wat voor schoenen ga je er bij dragen?

Nu willen we natuurlijk ook een 'aan' foto zien! Very Happy
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Jeanette zo 31 maa 2013 - 0:47

Leuke broek! Very Happy

Hier wat combi's;

Hoe zouden jullie deze broek combineren Bba51fd8e30c00a3_celebrities-wearing-leopard-jeans-xxxlarge_1

Hoe zouden jullie deze broek combineren Leopard_skinny_8_1

Hoe zouden jullie deze broek combineren Current-elliot-coral-leopard-8-540x360

Hoe zouden jullie deze broek combineren Jessica-Alba-Current-Elliott-Multi-Color-Leopard-Print-Stiletto-Skinny-Jeans6-500x390

Hoe zouden jullie deze broek combineren Celebs-Are-Going-Wild-for-CurrentElliottas-Leopard-Jeans_451438_profile
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Exogenesis zo 31 maa 2013 - 5:20

Een doorschijnend blousje. Wit, zwart, mint of koraal. Ik zweer bij blousjes!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Minx zo 31 maa 2013 - 5:24

Exogenesis schreef:Een doorschijnend blousje. Wit, zwart, mint of koraal. Ik zweer bij blousjes!

Ik niet haha. Maar snap je bedoeling denk dat het inderdaad erg leuk is alleen een goed passend niet maat blousje moet ik nog vinden.

Maar zitten leuke ideeën tussen, ben nu wel overtuigd dat ik grijze en witte lage Allstars moet hebben haha. Heb namelijk geen goed passende schoenen voor er onder haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: