Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang kun je een hard gekookt ei bewaren?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe lang kun je een hard gekookt ei bewaren? Empty Hoe lang kun je een hard gekookt ei bewaren?

Bericht  Gast zo 8 apr 2012 - 22:59

Op internet staan allerlei verschillende verhalen van 24 uur tot een week en onder water bewaren gepeld.

Ik wil ze gewoon in de schil in de koelkast bewaren hoe lang denken jullie dat ik ze kan bewaren? Ik ga liever van jullie uit dan de vele 'verschillende' internet verhalen.

Groetjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang kun je een hard gekookt ei bewaren? Empty Re: Hoe lang kun je een hard gekookt ei bewaren?

Bericht  sanne-84 ma 9 apr 2012 - 1:44

5 dagen later.durf ik er nog wel 1 te eten. Eigeel is dan wel wat verkleurd
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang kun je een hard gekookt ei bewaren? Empty Re: Hoe lang kun je een hard gekookt ei bewaren?

Bericht  Monte ma 9 apr 2012 - 1:57

Ik ook wel een aantal dagen(denk ook max 5). Een week zou ik niet zo snel doen, of je moet het testen in water(of kan dat niet als ze al gekookt zijn?)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang kun je een hard gekookt ei bewaren? Empty Re: Hoe lang kun je een hard gekookt ei bewaren?

Bericht  Bazinga ma 9 apr 2012 - 2:21

Op m'n werk houden wij max. 7 dagen aan, onder water, op max. 7 graden gekoeld. En ik werk in de horeca Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang kun je een hard gekookt ei bewaren? Empty Re: Hoe lang kun je een hard gekookt ei bewaren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum