Hoe lang kan je haarverf bewaren?
Pagina 1 van 1
Hoe lang kan je haarverf bewaren?
Ik vond van de week dus een doos met een paar pakken haarverf op zolder. Deze zijn denk ik al 1,5 tot 2 jaar geleden gekocht. Maar nu vraag ik me af, kan ik dat nog gebruiken of verminderd de werking dan ofzo? Er staat geen houdbaarheidsdatum op. Het is voornamelijk verf van de HEMA ook een coupe soleil verpakking en ook één van Lóreal casting créme gloss.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe lang kan je haarverf bewaren?
Ik zou het gewoon nog gebruiken, misschien is de werking inderdaad wat verminderd. Ik denk sowieso niet dat er gekke dingen gaan gebeuren, zoals dat je haar er ineens van uitvalt . Gewoon proberen!
Gast- Gast
Kijk even op het flesje in de verpakking, daar staat vaak een houdbaarheidsdatum op.
Waterstofperoxide vermindert van kracht.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=560868
Waterstofperoxide vermindert van kracht.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=560868
Gast- Gast
Oke bedankt! ga van de week eens kijken heb het nu niet bij de hand. Volgens een berichtje op dat forum is haarverf 3 jaar houdbaar. Hmm.. weet dan niet of ik het nog wel durf te gebruiken hahaha. Wat zouden jullie doen? Het zijn sowieso donkere kleuren als mahonie en donkerbruin, dus als ik het nog wil gebruiken wil ik het liever van de herfst gebruiken. Nou ja, ben er nog niet helemaal over uit dus.
VanillaRose- Fluisteraar
Haarverf is idd 3 jaar goed na de productiedatum dus je kan het nog gewoon gebruiken
Gast- Gast
Maar sommige heb ik al 2 jaar en je weet ook niet hoe lang het in de winkel heeft gestaan, heb geen zin in een mislukt hoofd hahaha
VanillaRose- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: