Hoe lang geopende pak wraps bewaren?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe lang geopende pak wraps bewaren?
Er is laatst een topic geweest of je wraps kan invriezen maar mijn vraag is hoelang ze houdbaar zijn in de koelkast als ik het zakje heb geopend?
En kan ik bijvoorbeeld morgen wraps ga maken en eten met gehakt, paprika, champignon en rode saus en dan woensdag nog een keer dat ik ze in de koelkast leg en dan alleen maar hoef op te warmen??
En kan ik bijvoorbeeld morgen wraps ga maken en eten met gehakt, paprika, champignon en rode saus en dan woensdag nog een keer dat ik ze in de koelkast leg en dan alleen maar hoef op te warmen??
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Hoe lang geopende pak wraps bewaren?
De wraps an sich is gewoon een deegproduct, dus net zoals brood blijft dat maar een beperkt aantal dagen lekker.
In een zakje in de koelkast zou ik ze sowieso niet zo snel bewaren want volgens mij worden ze dan heel hard en taai.
Invriezen kan je denk ik wel doen.
Het beste kun je denk ik nog je wraps alvast vullen en op een bord (afgedekt) in de koelkast leggen. Dan trekt de vulling er een beetje in en blijven ze wat smaakvoller denk ik .
In een zakje in de koelkast zou ik ze sowieso niet zo snel bewaren want volgens mij worden ze dan heel hard en taai.
Het beste kun je denk ik nog je wraps alvast vullen en op een bord (afgedekt) in de koelkast leggen. Dan trekt de vulling er een beetje in en blijven ze wat smaakvoller denk ik .
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vries ze altijd in, ze zijn binnen een mum van tijd weer ontdooid.
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:De wraps an sich is gewoon een deegproduct, dus net zoals brood blijft dat maar een beperkt aantal dagen lekker.
Ja dat bedoelde ik ook. Alvast vullen en dan de koelkast in en de volgende dag eten
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik leg ze max 1 dag in de koelkast, na 2 dagen worden ze een beetje hard (nog wel te eten als je er bv kaas op smelt, maar ze zijn niet echt meer op te rollen.)
En anders gewoon invriezen, kan ook gewoon met open verpakking. 10 sec. in de over per tortilla en ze zijn ontdooid.
En anders gewoon invriezen, kan ook gewoon met open verpakking. 10 sec. in de over per tortilla en ze zijn ontdooid.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang kun je rosé bewaren?
» Hoe lang kun je verf bewaren?
» Cheesecake: hoe lang te bewaren?
» Tilapiafliet met wraps?
» Wraps (vegetarisch)
» Hoe lang kun je verf bewaren?
» Cheesecake: hoe lang te bewaren?