Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw abonnement maar welke telefoon..?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuw abonnement maar welke telefoon..? Empty Nieuw abonnement maar welke telefoon..?

Bericht  Pannetoet zo 8 apr 2012 - 9:11

Hoi dames!

Ik kan mijn abonnement verlengen en ik ben helemaal gelukkig want ik vervloek mijn samsung galaxy ace.. :P.
Ik zit nu bij mtv-mobile (onderdeel van hi) maar ik wil ergens anders heen omdat hi tegenwoordig met toestellease werkt en ik betaal liever meteen bij dan dat ik elke maand een bedrag betaal/aflos.. waarschijnlijk word het t-mobile omdat ik daar heel veel goede verhalen over hoor in mijn omgeving. Alleen weet ik nog niet zo goed welke telefoon..! Ik zit te twijfelen tussen de iPhone 4S en een HTC variant (Bijv de Htc One S, Htc Sensation XL). Ik heb al 7 jaar een telefoon van samsung gehad en ik stap van mijn geloof af haha.. Ik hoor heel veel positieve verhalen over de iPhone (volgens mij is niemand negatief over de iPhone) maar het scherm is niet zo heel groot en de HTC heeft wel een groot scherm..alleen ben ik totaal niet bekend met HTC en ik ga geen abonnement afsluiten met een telefoon die ik na een maand al niks meer vind :P


Dusss kunnen jullie mij helpen? Misschien hebben jullie zelf de iPhone of een HTC? Of een andere telefoon die geweldig is..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw abonnement maar welke telefoon..? Empty Re: Nieuw abonnement maar welke telefoon..?

Bericht  Gast zo 8 apr 2012 - 9:30

Ik mag morgen verlengen en ga voor de Sony Xperia S! Super ding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw abonnement maar welke telefoon..? Empty Re: Nieuw abonnement maar welke telefoon..?

Bericht  Blond zo 8 apr 2012 - 20:26

Ik heb een iPhone. Ik ben afgestapt van mijn geloof wat betreft Nokia's, en ben helemaal blij met mijn iPhone. Vind het scherm een prima grootte hebben. Internetten doe ik thuis trouwens alleen met mijn iPad, niet met mijn iPhone.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw abonnement maar welke telefoon..? Empty Re: Nieuw abonnement maar welke telefoon..?

Bericht  Pannetoet ma 9 apr 2012 - 3:05

Dankjulliewel!

Ik zit eigenlijk heel erg te twijfelen tussen de iPhone 4s en de HTC Sensation XE...
Het nadeel van de iPhone vind ik dat het scherm relatief klein is (voor mijn galaxy ace had ik een galaxy s en dat scherm vond ik ge-wel-dig!) en het nadeel van de HTC vind ik dat ik totaal niet bekend ben met HTC en eigenlijk ook niet weet of dat goede telefoons zijn (snelheid e.d.)


Dus wie kan mij helpen? Nieuw abonnement maar welke telefoon..? 561177
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw abonnement maar welke telefoon..? Empty Re: Nieuw abonnement maar welke telefoon..?

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 3:10

Htc is goed merk.
Alleen het model wat jij aangeeft, wij wilden hem eerst ook, is dat hij echt enorm veel mb's vreet terwijl je er niks mee doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw abonnement maar welke telefoon..? Empty Re: Nieuw abonnement maar welke telefoon..?

Bericht  Pannetoet ma 9 apr 2012 - 3:41

Maar welke is beter, gaat 'langer' mee als je er gewoon zuinig mee bent..? Ik heb net ook even gekeken bij kieskeurig naar de Sony Experia S en die trekt mij op zich ook wel.. alleen ben ik ook daar totaal niet bekend mee en ik wil altijd wel een hele tijd (zeker 1½jaar) met een telefoon doen..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw abonnement maar welke telefoon..? Empty Re: Nieuw abonnement maar welke telefoon..?

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 4:55

Wij kenden hem ook niet, maar een collega van mijn vriend (een echte gadget fan) wilde deze telefoon perse hebben.
Dus wij ook naar gekeken en t leek ons wel wat.
Tot nu toe bevalt hij mn vriend heel goed. Denk dat dat ding echt wel 2 jaar mee gaat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw abonnement maar welke telefoon..? Empty Re: Nieuw abonnement maar welke telefoon..?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum