Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iPhone upload niet altijd mijn foto's

2 plaatsers

Ga naar beneden

iPhone upload niet altijd mijn foto's Empty iPhone upload niet altijd mijn foto's

Bericht  Gast zo 8 apr 2012 - 9:10

Ik heb al even gezocht op internet of er een storing is, maar geloof het niet.

Sinds vrijdag lukt het niet altijd om een foto up te loaden op mijn wall op Facebook. Eerst kreeg ik een aantal foutmeldingen, maar dan was de foto na een aantal keer proberen toch zichtbaar op de telefoon van mijn vriendin als ze keek op haar wall. Ik zag hem zelf niet, maar wel weer dat mensen reageerden op mijn foto.

En vanmiddag heb ik een foto geupload en er stond ook een vinkje bij dat het gebeurd is, maar op mijn wal zie ik niks, zowel op mijn iPhone niet, als op mijn laptop.

Heb al in- en uitgelogd op mijn telefoon, en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet. Heeft iemand hier ook last van/dit wel eens gehad?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

iPhone upload niet altijd mijn foto's Empty Re: iPhone upload niet altijd mijn foto's

Bericht  Aziraphale ma 9 apr 2012 - 6:57

Ja, ik heb dit ook wel eens. Zowel op de iPhone als de iPad. De app is soms gewoon erg bugged. Irritant hè? Ik probeer het dan gewoon via safari en dan lukt het wel.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

iPhone upload niet altijd mijn foto's Empty Re: iPhone upload niet altijd mijn foto's

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 7:01

Aziraphale schreef:Ja, ik heb dit ook wel eens. Zowel op de iPhone als de iPad. De app is soms gewoon erg bugged. Irritant hè? Ik probeer het dan gewoon via safari en dan lukt het wel.

Oh gewoon via internet en dan inloggen, goed idee! Dus het ligt niet aan mijn telefoon gelukkig. Dank voor je reactie!

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 9 apr 2012 - 7:04

Ja dan moet je in je iPhone browser even naar m.facebook.com gaan en via daar doen. Die doet het net wat beter dan de app.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: