iPhone upload niet altijd mijn foto's
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
iPhone upload niet altijd mijn foto's
Ik heb al even gezocht op internet of er een storing is, maar geloof het niet.
Sinds vrijdag lukt het niet altijd om een foto up te loaden op mijn wall op Facebook. Eerst kreeg ik een aantal foutmeldingen, maar dan was de foto na een aantal keer proberen toch zichtbaar op de telefoon van mijn vriendin als ze keek op haar wall. Ik zag hem zelf niet, maar wel weer dat mensen reageerden op mijn foto.
En vanmiddag heb ik een foto geupload en er stond ook een vinkje bij dat het gebeurd is, maar op mijn wal zie ik niks, zowel op mijn iPhone niet, als op mijn laptop.
Heb al in- en uitgelogd op mijn telefoon, en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet. Heeft iemand hier ook last van/dit wel eens gehad?
Sinds vrijdag lukt het niet altijd om een foto up te loaden op mijn wall op Facebook. Eerst kreeg ik een aantal foutmeldingen, maar dan was de foto na een aantal keer proberen toch zichtbaar op de telefoon van mijn vriendin als ze keek op haar wall. Ik zag hem zelf niet, maar wel weer dat mensen reageerden op mijn foto.
En vanmiddag heb ik een foto geupload en er stond ook een vinkje bij dat het gebeurd is, maar op mijn wal zie ik niks, zowel op mijn iPhone niet, als op mijn laptop.
Heb al in- en uitgelogd op mijn telefoon, en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet. Heeft iemand hier ook last van/dit wel eens gehad?
Gast- Gast
Re: iPhone upload niet altijd mijn foto's
Ja, ik heb dit ook wel eens. Zowel op de iPhone als de iPad. De app is soms gewoon erg bugged. Irritant hè? Ik probeer het dan gewoon via safari en dan lukt het wel.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Ja, ik heb dit ook wel eens. Zowel op de iPhone als de iPad. De app is soms gewoon erg bugged. Irritant hè? Ik probeer het dan gewoon via safari en dan lukt het wel.
Oh gewoon via internet en dan inloggen, goed idee! Dus het ligt niet aan mijn telefoon gelukkig. Dank voor je reactie!
Gast- Gast
Ja dan moet je in je iPhone browser even naar m.facebook.com gaan en via daar doen. Die doet het net wat beter dan de app.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Fotos plaatsen met de Iphone
» Oei, iPhone.. Wekker werkt nog niet!
» Iphone via Marktplaats, doen of niet?
» Abonnement nog niet verlopen maar wil een iphone
» Iphone vraag, synchroniseren lukt niet
» Oei, iPhone.. Wekker werkt nog niet!
» Iphone via Marktplaats, doen of niet?