Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Accessoires voor bij fotoshoot

+10
TukTuk
hellowkitty
PapillonRose
Roodkapje
holaagirl
*Troela*
Marin
Mamsie
Sanne
Lejow
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Accessoires voor bij fotoshoot - Pagina 2 Empty Re: Accessoires voor bij fotoshoot

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 7:32

Accessoires voor bij fotoshoot - Pagina 2 549403_204184476363161_100003148292003_347611_1744842934_n

Ik zeg Mutsjes, je kan ze natuurlijk bestellen, maar zelf haken is nog veel leuker!

Met babytjes van B. haar leeftijd kan je nog niet heel veel qua accesoires en posities. Dus ik kom vaak uit op mutsjes en dan hoop ik dat het kindje slaapt zodat ik hem/haar mooi in positie kan leggen.

Bovenstaande foto, heb ik afgelopen donderdag gemaakt. Het mutsje heb ik ook zelf gehaakt! (Ben helemaal niet trots hoor, hahaha). Ik heb er lang op geoefend om zelf mutsjes te kunnen haken, maar het is gelukt. Jammer dat je niet dichterbij woont, anders had je al mijn mutsjes komen mogen lenen. Het kleine meisje op de foto was zo nieuwsgierig, en wilde absoluut niet slapen. Je moet dus even nadenken of je B. slapend of wakker op de foto wil zetten (als je haar slapend wilt laten vastleggen, doe haar eerst in badje en geef haar daarna een voeding. Waarschijnlijk valt ze daarna als een blok in slaap). Als ze slaapt kan je haar in mooie posities leggen.

Succes en heel veel plezier, en Oreo zet hem op meid (weet zeker dat je er weer wat moois van gaat maken).

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Accessoires voor bij fotoshoot - Pagina 2 Empty Re: Accessoires voor bij fotoshoot

Bericht  Roodkapje za 7 apr 2012 - 7:39

@zomersproetjes : ik ben nu ook op cursus bij mn moeder om mutsjes te leren haken. Ons kindje krijgt dan ook een selfmade gehaakt mutsje op.. ik ga er vanuit dat ik het over een week 20 wel af heb Wink

@lejow: zo'n grote rieten emmer / mand is ook leuk!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  *Troela* za 7 apr 2012 - 7:57

Wij hadden D ook in een grote rieten mand. Deze opgevuld met kussens zodat ze er beetje bovenop lag. Mutsjes en haarbandjes via internet bestelle, bij ons had de fotograaf ze mee. Ook hebben we de bloemen uit de kerstboom gebruikt. Bij de action ofzo heb je ook van die grote gekleurde nepbloemen, misschien kan je daar iets mee?

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 8:06

Mamsie schreef:Niet te veel hoor. Dat wordt zo goedkoop. Laat Oreo spelen met licht en kleuren. Echt less is more.

Eens.

Gast
Gast

Bericht  hellowkitty za 7 apr 2012 - 8:43

Een leuke knuffel (mischien een die je hebt gekregen of zelf gekocht)
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Bericht  Lejow za 7 apr 2012 - 9:45

Ohhh ik kan echt zo GEEN mutsjes haken..
Maar Oreo wel, vraag ik desnoods aan haar of ze die ook wil maken en mee wil nemen hahaha.
Ze heeft dus al 3 gehaakte mutsjes van Oreo, en ik zal woensdag hier eens op de markt kijken voor haarbandjes.

Ze is natuurlijk wel 2,5 maand, maar haar hoofdje even in de lucht houden ofzo kan ze nog niet. Het is dus eigenlijk meer een newborn shoot.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow za 7 apr 2012 - 9:46

hellowkitty schreef:Een leuke knuffel (mischien een die je hebt gekregen of zelf gekocht)

Oh ja, die hebben we ook zat angel
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 10:01

Lejow schreef:
hellowkitty schreef:Een leuke knuffel (mischien een die je hebt gekregen of zelf gekocht)

Oh ja, die hebben we ook zat Accessoires voor bij fotoshoot - Pagina 2 166342

Ik vind het zo iets voor jullie om haar met Sophie de Giraffe te fotograferen haha

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 7 apr 2012 - 10:02

Deze foto's zijn zo schattig :P

http://www.rainboweleven.com/2010/12/newborn-photography/vanessa-toronto-newborn-photogrphy/
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Mamsie za 7 apr 2012 - 10:10

AngelNyn schreef:Deze foto's zijn zo schattig :P

http://www.rainboweleven.com/2010/12/newborn-photography/vanessa-toronto-newborn-photogrphy/

Hahah zouden ze die baby eerst KO hebben geslagen voor ze der in al die posities hebben gepropt? Echt niet dat ik mijn kinderen zo zou kunnen laten liggen als ze sliepen. Ik kon nog net hun arm verplaatsen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien za 7 apr 2012 - 10:17

Hou het zo neutraal mogelijk! Wij hebben toen E 9 weken was een shoot gehad, de foto´s die ik uiteindelijk het mooiste vind zijn de simpelste neutraalste foto´s!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lejow za 7 apr 2012 - 10:28

Parel schreef:
Lejow schreef:

Oh ja, die hebben we ook zat Accessoires voor bij fotoshoot - Pagina 2 166342

Ik vind het zo iets voor jullie om haar met Sophie de Giraffe te fotograferen haha

Die hebben we dan weer niet laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 10:55

Mamsie schreef:

Hahah zouden ze die baby eerst KO hebben geslagen voor ze der in al die posities hebben gepropt? Echt niet dat ik mijn kinderen zo zou kunnen laten liggen als ze sliepen. Ik kon nog net hun arm verplaatsen.

Nou idd! Vind de foto's af en toe ook veel te gemaakt en volwassen. En op sommige foto's lijkt ze wel opgebaard, vind het bijna een beetje eng.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie za 7 apr 2012 - 10:56

Nou idd, het hele spontane, als dat er al is, is er af.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Supertalentje zo 8 apr 2012 - 0:54

Reactie Man:'ik weet niet of ik het mag zeggen, maar het ziet er zo dood uit'. Juist ja, dat soort foto's moeten maar net je smaak zijn ;-)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Ibbeltje zo 8 apr 2012 - 1:08

Parel schreef:
Mamsie schreef:

Nou idd! Vind de foto's af en toe ook veel te gemaakt en volwassen. En op sommige foto's lijkt ze wel opgebaard, vind het bijna een beetje eng.

Mee eens met jullie. Ook dat handje zo onder die kin steunend zeg maar dat lijkt mij ook niet helemaal kunnen en goed voor zo'n kleintje. (zoals op 1e foto bijvoorbeeld dat ziet er niet natuurlijk uit)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Fearie zo 8 apr 2012 - 3:31

Wij hebben voor de fotoshoot van D een schapenkleedje gebruikt, een rieten mand, een oude koffer en badeendjes gebruikt. Ook een boksbroekje voor D en de bokshandschoenen van mijn vriend zijn gebruikt.
Maar toen was ie al wel bijna 7 maand oud en kon ie bijna zitten. Foto's staan op mijn FB smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: