wat kun je verlangen van je gastouder?
+3
Susan
kwak
Liadan
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
wat kun je verlangen van je gastouder?
*
Laatst aangepast door Rejoy. op wo 12 jun 2013 - 6:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: wat kun je verlangen van je gastouder?
Ik persoonlijk als gastouder zou dat er best voor over hebben mits het kan. Als er andere kindjes zijn die ook slapen en ik dus tijd heb dan zou ik dat geen probleem vinden.
Maar zijn de andere kindjes wakker dan kan het gewoon weg niet.
Ik zou gewoon even overleggen met je gastouder.
Maar zijn de andere kindjes wakker dan kan het gewoon weg niet.
Ik zou gewoon even overleggen met je gastouder.
Gast- Gast
*
Gast- Gast
Dat vind ik wel moeilijk. Ik denk niet dat je kan verwachten dat ze er 30 minuten bij gaat zitten, maar als ik zelf gastouder zou zijn dan zou ik het wel doen. Op het kdv hebben wij ook kinderen gehad die moeilijk in slaap vielen en dan bleef 1 van ons er ook bij tot ze sliepen (als dat mogelijk was).
Ik vind dat je wel mag verwachten dat ze veel moeite doet om je dochter te helpen in slaap te vallen. En ik zou wel vragen of ze dat half uur bij je dochter wil blijven omdat ze dan wel in slaap valt.
Ik vind dat je wel mag verwachten dat ze veel moeite doet om je dochter te helpen in slaap te vallen. En ik zou wel vragen of ze dat half uur bij je dochter wil blijven omdat ze dan wel in slaap valt.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
kun je het niet voorleggen, ze kunnen beide toch ook wel op een aparte kamer slapen?
D. word namelijk wel wakker als jou dochter naar bed word gebracht en in slaap gezongen.
opzich is dat geen punt voor D., dan gaat ze thuis sneller naar bed maar dan kan D. niet met Y. overweg en hoeft Y. maar een vinger naar haar uit te steken en dan barst D. weer in tranen uit.
ik vind dat je het wel mag verlangen, en helemaal voor zn korte periode.
D. word namelijk wel wakker als jou dochter naar bed word gebracht en in slaap gezongen.
opzich is dat geen punt voor D., dan gaat ze thuis sneller naar bed maar dan kan D. niet met Y. overweg en hoeft Y. maar een vinger naar haar uit te steken en dan barst D. weer in tranen uit.
ik vind dat je het wel mag verlangen, en helemaal voor zn korte periode.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
*
Gast- Gast
nee, D. gaat daar rond 1 uur naar bed en als ze haar zoon van school haalt wat later.
ik denk als je het aan haar aangeeft dat ze er vast wel wat mee wil doen.
ik denk als je het aan haar aangeeft dat ze er vast wel wat mee wil doen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Je kunt het toch gewoon vragen? Het kost haar dan wel tijd, maar als je dochter wakker is dan moet ze zich ook met haar bezighouden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Op ons kdv liggen alle kindjes bij elkaar op de kamer, wij blijven net zo lang bij de kindjes tot ze slapen dat kan rustig 3 kwartier zijn. Ieder kind heeft ook zijn eigen maniertjes die helpen bij het in slaap vallen. Voor mij is het dus normaal (en ik vind het ook altijd een fijn momentje met al die slapende kindjes en de rust) dus ik denk dat je het in ieder geval aan je gastouder kunt vragen..
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Bij ons ventje is juist het probleem dat hij steeds wakker wordt vd leidsters die komen kijken. Heb al zovaak gezegd dat ze dan maar even niet moeten gaan kijken maar het is verplicht vanuit het dagverblijf.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik vind dat je als gastouder in zoverre mee moet gaan met de wensen van de ouders.... Maar, het moet wel haalbaar zijn.
Als ze een kamertje over heeft zou ze heel makkelijk je dochter op dat andere kamertje kunnen leggen.
Als ze een kamertje over heeft zou ze heel makkelijk je dochter op dat andere kamertje kunnen leggen.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Liz schreef:Op ons kdv liggen alle kindjes bij elkaar op de kamer, wij blijven net zo lang bij de kindjes tot ze slapen dat kan rustig 3 kwartier zijn. Ieder kind heeft ook zijn eigen maniertjes die helpen bij het in slaap vallen. Voor mij is het dus normaal (en ik vind het ook altijd een fijn momentje met al die slapende kindjes en de rust) dus ik denk dat je het in ieder geval aan je gastouder kunt vragen..
Wat leuk om dat te lezen! Wij zijn een keer bij een kdv wezen kijken, maar dat deden ze daar niet. Terwijl mijn dochter echt niet alleen in slaap kon komen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: