Spel 'Ultiem verlangen'
+3
Le Chat Noir
Parisienne
PrimaBella
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spel 'Ultiem verlangen'
Voor komende Valentijnsdag wil ik misschien het spel Ultiem Verlangen kopen voor mijn vriend (en mij ).
Nu vroeg ik me af of er hier anderen zijn die dit spel, of een ander spel, hebben?
Wat zijn jullie ervaringen ermee?
Nu vroeg ik me af of er hier anderen zijn die dit spel, of een ander spel, hebben?
Wat zijn jullie ervaringen ermee?
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Re: Spel 'Ultiem verlangen'
Hmm, dit is niet echt overtuigend voor mij.. Haha
PrimaBella- Prater
Ultiem verlangen ken ik niet...Ik heb het spel 'In Love' liggen (gekocht bij Expo) en die vind ik erg leuk! Voor ons verveelt ie na een paar keer nog niet...
Gast- Gast
Ik had het vorig jaar gekocht en hebben het nu 1 keer gespeeld. Het is wel een leuk spel.. je bouwt 'het' moment op een leuke manier op. Echter zaten er kaartjes bij die wij overgeslagen hebben.. vonden niet dat we dingen moesten doen die we 'gek' of niet leuk vonden.
Het is een leuke manier van voorspel zegmaar..
Het is een leuke manier van voorspel zegmaar..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben het ook... De eerste keer was het leuk, de tweede keer toch een aantal kaartjes overgeslagen..Je hebt een blauwe, oranje en rode categorie..ik geloof dat wij best veel rode oversloegen toen .
Op zich is het heel leuk, met leuke opdrachten.. Maar er zitten ook opdrachten bij waarin je bijvoorbeeld eens lekker moet gaan liggen zodat je partner 'alles' eens goed kan gaan bekijken of opdrachten voor een bepaald standje (ik herinner mij 1 waarop ik op de kop moest gaan staan ). Op zich zijn het geen hele schokkende of ordinaire dingen, maar je moet wel echt in een bepaalde stemming zijn en ook niet het spel beginnen met al teveel kleren aan en de juiste plek, want anders kun je sommige opdrachten als 'ongemakkelijk' gaan ervaren. Neem de opdracht in gedachten die ik als eerste voorbeeld noemde, terwijl je gewoon met kleren aan op de bank zit..
Ik moet wel zeggen dat wij erna wel echt in de stemming waren haha.
Toch hebben we het later niet meer gedaan! Toevallig zijn we de zolder aan het opruimen en ligt het spel nu voor het grijpen...dus wie weet binnenkort . Oja en je moet het ook echt niet te vaak doen, want anders is de lol er wel af, die 2e keer dat wij het deden volgde wat te snel op de 1e keer.
Op zich is het heel leuk, met leuke opdrachten.. Maar er zitten ook opdrachten bij waarin je bijvoorbeeld eens lekker moet gaan liggen zodat je partner 'alles' eens goed kan gaan bekijken of opdrachten voor een bepaald standje (ik herinner mij 1 waarop ik op de kop moest gaan staan ). Op zich zijn het geen hele schokkende of ordinaire dingen, maar je moet wel echt in een bepaalde stemming zijn en ook niet het spel beginnen met al teveel kleren aan en de juiste plek, want anders kun je sommige opdrachten als 'ongemakkelijk' gaan ervaren. Neem de opdracht in gedachten die ik als eerste voorbeeld noemde, terwijl je gewoon met kleren aan op de bank zit..
Ik moet wel zeggen dat wij erna wel echt in de stemming waren haha.
Toch hebben we het later niet meer gedaan! Toevallig zijn we de zolder aan het opruimen en ligt het spel nu voor het grijpen...dus wie weet binnenkort . Oja en je moet het ook echt niet te vaak doen, want anders is de lol er wel af, die 2e keer dat wij het deden volgde wat te snel op de 1e keer.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb het spel jaren geleden gekregen, toen mijn toenmalige relatie nogal in een dipje zat. Het spel heeft toen wel gewerkt, haha! De relatie is alsnog over gegaan, maar goed. Het is inderdaad een leuke manier van voorspel, maar er zitten ook wel rare opdrachten bij. Wij sloegen gewoon de dingen over die we niet wilden of konden doen en dan is het best leuke inspiratie. Al was het vaak wel moeilijk om het spel helemaal af te maken, zeker als je de rode opdrachten (het bouwt op, blauw is vooral lief, oranje is al meer richting seks en rood is echt seks) allemaal uitvoert het spel staat sindsdien eigenlijk gewoon in de kast, ik heb het daarna nooit meer 'nodig' gehad
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, wij hebben het ook. Het is 'ultiemer' dan ik dacht en mijn vriend vergeet steeds de spelregels m.b.t. het zandlopertje. We spelen het zelden maar het kan best leuk zijn om eens te doen!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik denk dat ik het gewoon ga halen! Ik weet in ieder geval wel zeker dat mijn vriend het leuk zal vinden, haha
PrimaBella- Prater
_Leaf_ schreef:Ultiem verlangen ken ik niet...Ik heb het spel 'In Love' liggen (gekocht bij Expo) en die vind ik erg leuk! Voor ons verveelt ie na een paar keer nog niet...
Ik was vandaag bij de Expo en die zag ik inderdaad ook liggen
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben het spel hier ook liggen. Tot nu toe hebben we het nog maar 1 keer gespeeld maar die ene keer vond ik het wel een leuk spel. Alleen soms is het inderdaad moeilijk om weer verder te moeten spelen.
In love hebben we hier ook nog in de kast liggen. Alleen dat spel moet nog gespeeld worden. Daar zijn we nog steeds niet een toe gekomen.
In love hebben we hier ook nog in de kast liggen. Alleen dat spel moet nog gespeeld worden. Daar zijn we nog steeds niet een toe gekomen.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» wat kun je verlangen van je gastouder?
» ultiem zondagochtend moment
» Spel: Pim Pam Pet
» Groepsactiviteit/ spel?
» ultiem zondagochtend moment
» Spel: Pim Pam Pet
» Groepsactiviteit/ spel?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: