Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.)

+4
-Ieniemienie-
Susan
Darius
Pien
8 plaatsers

Ga naar beneden

Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.) Empty Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.)

Bericht  Pien vr 6 jan 2012 - 9:46

Wij hebben een witte bambino kinderstoel gekregen! Of eigenlijk besteld en krijgen hem van mijn schoonouders. Nou gaan we binnenkort op jacht voor een stoelverkleiner voor daarin maar kan ik gewoon alle merken daarvoor kiezen?

Wat voor stoelverkleiner hebben jullie en bevalt hij? Is hij stevig/ opvullend genoeg voor een baby van 5 maanden die net zelfstandig los kan zitten.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.) Empty Re: Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.)

Bericht  Darius vr 6 jan 2012 - 9:53

Ik zou in ieder geval een plastic variant kiezen, die kun je met een sopje afnemen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.) Empty Re: Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.)

Bericht  Susan vr 6 jan 2012 - 9:55

Gewoon zo eentje van Prenatal. Ik zette ze met vijf maanden nog niet in de kinderstoel, want toen kregen ze alleen nog maar borstvoeding, dus of dat goed past weet ik niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.) Empty Re: Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.)

Bericht  -Ieniemienie- vr 6 jan 2012 - 10:23

Bij mn schoonmoeder staat die stoel. Met een plastic verkleiner:
Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.) Uni_turquoise
Kostte €15 euro bij babypark.

Maar moet zeggen dat het geen fijne stoel is, en M er pas echt (met verkleiner!) in kon zitten toen ze een jaar was.
Daarvoor wel eens geprobeerd, maar ze hing er dan in, omdat hij zo groot is. Ik vind het geen fijne stoel. En zou zeker een kindje van 5 maanden er niet inzetten.


Laatst aangepast door -Ieniemienie- op di 17 jan 2012 - 1:23; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.) Empty Re: Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.)

Bericht  meisje vr 6 jan 2012 - 10:30

Zo'n zitje als IenieMienie hadden mijn ouders ook.
Wij vonden de stoel ook niet fijn. Ze kon er helemaal niet goed inzitten en hij stond (bij mijn ouders) in de weg.
Ik denk dat ze hem 3x gebruikt hebben en toen de ikea stoel gekocht haha

Maar on-topic. Wij hadden het kussentje bij de babydump gehaald.

meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.) Empty Re: Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.)

Bericht  Printje vr 6 jan 2012 - 11:00

Ik zou idd voor een plastic gaan, wij hadden een limegroene met een kroontje maar zijn snel overgegaan naar de trip trap. Mede om hetzelfde probleem dat hij in de andere stoel echt helemaal niet kon zitten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.) Empty Re: Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.)

Bericht  PiP vr 6 jan 2012 - 19:46

Mijn schoonzusje heeft die stoel ook, maar die heeft ze pas gekocht toen haar dochter anderhalf a 2 was.
Ik vind het ook hele ruime stoelen, kan me ook niet voorstellen dat een baby daar al lekker in kan zitten,
Maar zit E al zo lang los dan dat ze in de kinderstoel kan?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.) Empty Re: Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.)

Bericht  Coco vr 6 jan 2012 - 20:36

Heb er ook een stoel van en met een dikker verklein kussen gaat dat prima, die zijn echt goed opgevuld en wel 4 x zo dik als de verkleiners die ik in dit topic voorbij zie komen. Gekocht bij prenatal, rond de 15 euro.
Wij hebben een knalroze en lichtblauwe.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.) Empty Re: Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum