Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bambino voedingskussen iemand ervaring mee

3 plaatsers

Ga naar beneden

bambino voedingskussen iemand ervaring mee Empty bambino voedingskussen iemand ervaring mee

Bericht  Mizzie vr 29 apr 2011 - 4:55

Hoi!

Ik zit net in het nieuwe boekje van kruidvat te kijken en zie daar voor 14,99 een voedingskussen. Heeft iemand dit voedingskussen? Is het ok? Van de week bij Prenatal waren ze geloof ik 45,- dus ben benieuwd of dat van Kruidvat iets is.

Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bambino voedingskussen iemand ervaring mee Empty Re: bambino voedingskussen iemand ervaring mee

Bericht  duckie vr 29 apr 2011 - 5:01

Mizzie schreef:Hoi!

Ik zit net in het nieuwe boekje van kruidvat te kijken en zie daar voor 14,99 een voedingskussen. Heeft iemand dit voedingskussen? Is het ok? Van de week bij Prenatal waren ze geloof ik 45,- dus ben benieuwd of dat van Kruidvat iets is.

off topic, lag dat boekje al in de winkel dat je hem al kunt zien??

verder heb ik geen ervaring met een voedingskussen van bambino ik heb een form fix maar het idee voedingskussen vind ik echt heerlijk. hij ligt hier gewoon standaard in de bank vind het ook heerlijk om er in te liggen in het hoekje van de hoekbank
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

bambino voedingskussen iemand ervaring mee Empty Re: bambino voedingskussen iemand ervaring mee

Bericht  Mizzie vr 29 apr 2011 - 5:12

Hij lag in de bus bij mij! Meestal krijg ik hem op zaterdag, maar denk dat de loopjongen morgen ook Koninginnedag gaat vieren! Very Happy
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mauwmauw vr 29 apr 2011 - 8:34

ik kreeg ook net het boekje voor volgende week,en zag het ook staan,ons voedings kussen kan wel vervanging gebruiken,heb er nu 1 met een balletjes vulling,en de binnenkant is goed gescheurd.dus als ik deze koop word dit onze 3e maar we gebruiken hem voor de fles en als hang kussen op de bank
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: