Vanaf wanneer uit de maxi cosi
+5
Bruintje Beer
Happydobby
_Mashimaro_
moepie
Pien
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vanaf wanneer uit de maxi cosi
Vanaf wanneer ga je over op een andere autostoel?
De gastouder zei gister tegen mij dat dat is zodra de voetjes al iets over het randje heenkomen. Is dat zo?
De gastouder zei gister tegen mij dat dat is zodra de voetjes al iets over het randje heenkomen. Is dat zo?
Gast- Gast
Re: Vanaf wanneer uit de maxi cosi
Nee, dat is zodra het hoofdje er over komt.
En het mag ook vanaf 9maanden en/of 9kilo.
En het mag ook vanaf 9maanden en/of 9kilo.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
mama2be schreef:Vanaf wanneer ga je over op een andere autostoel?
als dat zo zou zijn volgens mij konden kindjes dan al heel snel niet meer in de maxicosi.
Het is inderdaad zo als hierboven beschreven.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
I. is sinds een week definitief over naar zijn vervolgstoel. Vorige week zat hij constant omgekeerd in de maxi-cosi of rechtop. Hoe hij het voor elkaar heeft gekregen geen idee, maar ik vond het in ieder geval niet meer veilig.
Qua lengte had het nog wel gekund, gewicht weet ik zo niet.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Ze adviseren om zo lang mogelijk de maxi cosi te gebruiken, M is nu ruim 8 maanden en past er nog prima in.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn oudste heeft 13 maanden in de Maxi Cosi gezeten. En de jongste van 10 maanden past er ook nog met gemak zolang in.
de Maxi Cosi is het veiligste vervoersmiddel voor baby's.
de Maxi Cosi is het veiligste vervoersmiddel voor baby's.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou je kindje ook zolang mogelijk in de maxicosi houden.
Kian zit al een hele tijd krap in de breedte, maar kan in de lengte nog makkelijk. Hij zit dus nog in de maxicosi. We hebben sinds deze week de vervolgstoelen al wel in huis voor hem, maar zolang het nog gaat blijft hij in de maxicosi.
Onze dochter ging over naar de volgende stoel toen ze 1 jaar was, toen was het elke keer huilen in de auto omdat ze meer wilde zien en rechterop wilde zitten. We hebben haar wel nog regelmatig in de maxicosi vervoerd tot ze 1,5 jaar was (als we met een andere auto gingen bijv.).
Kian zit al een hele tijd krap in de breedte, maar kan in de lengte nog makkelijk. Hij zit dus nog in de maxicosi. We hebben sinds deze week de vervolgstoelen al wel in huis voor hem, maar zolang het nog gaat blijft hij in de maxicosi.
Onze dochter ging over naar de volgende stoel toen ze 1 jaar was, toen was het elke keer huilen in de auto omdat ze meer wilde zien en rechterop wilde zitten. We hebben haar wel nog regelmatig in de maxicosi vervoerd tot ze 1,5 jaar was (als we met een andere auto gingen bijv.).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Hier zit ze ook nog steeds in de maxicosi.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Het leek me ook al zo raar. Aangezien ik bij het consultatiebureau vaak genoeg kindjes in de maxi cosi heb zien zitten waarvan de voetjes erover kwamen. De gastouder zei dat dat zo was omdat anders bij een ongeluk de beentjes door de heupen konden schieten? Geen idee hoe ze er aan komt maar mijn ventje kan dan voorlopig nog wel een poos in de maxi cosi. Tenzij hij ineens heel hard gaat groeien. Maar hij heeft pas al een groeispurtje gehad. Dus dat lijkt me voorlopig nietmoepie schreef:mama2be schreef:Vanaf wanneer ga je over op een andere autostoel?
als dat zo zou zijn volgens mij konden kindjes dan al heel snel niet meer in de maxicosi.
Het is inderdaad zo als hierboven beschreven.
Gast- Gast
Haha dat is dan niet echt veilig meer. Ik zie dat die van ons nog niet doen_Mashimaro_ schreef:I. is sinds een week definitief over naar zijn vervolgstoel. Vorige week zat hij constant omgekeerd in de maxi-cosi of rechtop. Hoe hij het voor elkaar heeft gekregen geen idee, maar ik vond het in ieder geval niet meer veilig.
Gast- Gast
De jongens gingen hier met 9 maanden over ivm de lengte.
E heeft er tot 11 maanden ingezeten. Die vond het nu echt niet leuk meer en zat steeds voorovergebogen met haar hoofd flink omhoog om wat te kunnen zien. Dus dat leek me ook niet erg fijn.
E heeft er tot 11 maanden ingezeten. Die vond het nu echt niet leuk meer en zat steeds voorovergebogen met haar hoofd flink omhoog om wat te kunnen zien. Dus dat leek me ook niet erg fijn.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
T. is 17mnd en zit bij mij in de auto nog steeds in de mc. Bij mijn vriend niet meer omdat hij dan op de achterbank zit en achterstevoren ging draaien. Bij mij staat hij voorin en dat gaat e past nog prima.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Hier zitten de jongsten er ook nog in, en dat gaat nog met gemak, ze zijn wat klein, dus het past nog prima. Ik wil ze er ook zo lang mogelijk inhouden, ook omdat ik ze nu nog makkelijk mee kan nemen voor een kleine boodschap in de winkel, dan zet ik ze allebei dwars op de kar. Als ik zonder maxicosi's moet, kan ik ze beide niet meenemen, want er is maar 1 zitje in de kar, en los in de kar vind ik ze nog te klein voor.
En in de auto is het ook makkelijker nu nog, als de vaste stoeltjes erin staan, komen die naast elkaar, dus 1 stoeltje in het midden, en moet ik altijd de auto inkruipen.
Dus hier is het nog erg makkelijk om ze erin te houden, en zolang het past, laten we het dus zo.
En in de auto is het ook makkelijker nu nog, als de vaste stoeltjes erin staan, komen die naast elkaar, dus 1 stoeltje in het midden, en moet ik altijd de auto inkruipen.
Dus hier is het nog erg makkelijk om ze erin te houden, en zolang het past, laten we het dus zo.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf wanneer een autostoel in plaats van maxi cosi?
» Maxi Cosi Priori SPS - Maxi Cosi Tobi
» Voetenzak maxi cosi
» Zitverkleiner Maxi Cosi
» onderuitzakken in maxi cosi
» Maxi Cosi Priori SPS - Maxi Cosi Tobi
» Voetenzak maxi cosi
» Zitverkleiner Maxi Cosi
» onderuitzakken in maxi cosi
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: