schoentjes kopen bij scapino, bristol enz...
+4
Pien
Tania
Nijntje
duckie
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
schoentjes kopen bij scapino, bristol enz...
A. Moet eigenlijk al weer nieuwe schoentjes na 2 maanden.... Maar iemand ervaring met schoentjes van bijv scapino, bristol, van haren of dat soort wat goedkopere winkels? Zijn daar ook goeie schoentjes te vinden? En waar moet je dan op letten? En tot wanneer moet je flexibele zootljes hebben en kun je wat stevigere zooltjes doen?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: schoentjes kopen bij scapino, bristol enz...
De Bristol heeft mooie kinderschoenen van Woeffies.
En de van haren heeft mooie schoenen van Elefanten.
En de van haren heeft mooie schoenen van Elefanten.
Laatst aangepast door Pippa op do 5 apr 2012 - 7:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
wij hebben schoentjes van dr. visscher van de scapino (met flexzool) gehad, maar ik vond ze toch minder dan de schoentjes die we van jochi en shoesme hebben gehad. Ik vond de zool minder buigzaam dan de andere twee paar en de pasvorm vond ik ook minder. Ze viel ook veel vaker met de schoenen van de scapino.
Gast- Gast
wij hebben hier de elefanten gehad van van haren (met zo'n zooltje als op het plaatje van pippa) en dat was een heel flexibel zooltje en liep ze erg goed op.
nu heeft ze schoenen van 'lurchi', gekocht in batavia stad. Scheelde ook weer wat centen, maar ja dan moet bataviastad wel een beetje in je buurt liggen...
nu heeft ze schoenen van 'lurchi', gekocht in batavia stad. Scheelde ook weer wat centen, maar ja dan moet bataviastad wel een beetje in je buurt liggen...
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben bij scapino schoentjes gehad van hushpuppies, clarks en dr. visser. Die zaten allemaal prima.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Het zou gek zijn als ik je de schoentjes van de scapino niet aan zou raden!! Maar, even serieus. Scapino heeft meerdere merken, o.a. dr visser, Clarks, hush puppies en ecco. Laat je gewoon goed adviseren want scapino leid het personeel goed op wat betreft kinderschoenen.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien; ik heb nu al 2x iemand gehad die er de ballen verstand van had hier bij de Scapino. Kan jij niet ff regelen dat ze daar een extra cursus krijgen?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Waar is hier annie?!
Pien- Ratel
Bij 'mijn' Scapino werken verschillende mensen die goed kunnen helpen bij het kopen van kinderschoenen. Die hebben ook een speciale button op.
Koop daar altijd Dr. Visser schoenen voor Tomas en ben erg tevreden.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pien schreef:Waar is hier annie?!
Hier is V.laardingen. Althans, daar woon ik niet, maar dat is het filiaal die het dichtste bij is.
Annie24- Ratel
Vraag anders een volgende keer gewoon naar iemand die er verstand van heeft. Ze zijn idd te herkennen aan een button, met voetmeetassistent erop.
Pien- Ratel
We gaan a.s. zaterdag daar naar de stad en Y. heeft nog schoentjes met klittenband nodig voor op het kdv (hij trekt steeds z'n veters los en daar zijn ze niet zo blij mee ) Ik zal eens naar binnen wandelen en zoeken naar een 'button-mevrouw'.
Annie24- Ratel
Alleen wel jammer dat je er met de kinderwagen niet naar binnen kan,jij hebt tomas gewoon lopen denk ik.Ik was er toevallig zaterdag(zonder V)en zag hele leuke schoentjes voor hem.Filoria schreef:Bij 'mijn' Scapino werken verschillende mensen die goed kunnen helpen bij het kopen van kinderschoenen. Die hebben ook een speciale button op.
Op moment heeft V schoenen van elefanten,die zijn erg flexibel en hij loopt er goed op.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
ik ga vandaag denk ik gewoon eens kijken bij de scapino, en even kijken of ze kunnen opmeten. Wil wel goeie schoentjes voor dr hebben maar als ze van de scapino ook goed zijn scheelt het een stuk met andere winkels... Ben benieuwd, op de een of andere manier heb ik dan ook beter gevoel bij scapino als bristol.....
@pien, volgens mij heb ik laatst laarsjes bij jou gekocht
@pien, volgens mij heb ik laatst laarsjes bij jou gekocht
duckie- Ratel
Dat is zeker een nadeel ja! Een best wel enge trap en geen lift, lekker dan. Het scheelt dat ik honderd meter verder woon. Ik neem Tomas aan de hand mee inderdaad.mauwmauw schreef:Alleen wel jammer dat je er met de kinderwagen niet naar binnen kan,jij hebt tomas gewoon lopen denk ik.Ik was er toevallig zaterdag(zonder V)en zag hele leuke schoentjes voor hem.Filoria schreef:Bij 'mijn' Scapino werken verschillende mensen die goed kunnen helpen bij het kopen van kinderschoenen. Die hebben ook een speciale button op.
Op moment heeft V schoenen van elefanten,die zijn erg flexibel en hij loopt er goed op.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Wij hebben voor de kinderen deze winter Woeffies gehad van Bristol. Ze lopen er sinds september/oktober op en ze zien er nog prima uit. Het is ook echt leer. Ze zijn duurder dan de andere schoenen van Bristol, maar ook beter. Je hebt zo'n lijstje met punten waar je op moet letten als je kinderschoenen koopt en deze voldoen daar aan (weet het niet uit mijn hoofd maar oa een stevige hak, zool moet buigen op de goede plek). Voor de zomer hebben we voor onze dochter daar weer schoentjes van, voor onze zoon niet omdat ze geen leuke hadden.
Gast- Gast
Filoria schreef:Dat is zeker een nadeel ja! Een best wel enge trap en geen lift, lekker dan. Het scheelt dat ik honderd meter verder woon. Ik neem Tomas aan de hand mee inderdaad.mauwmauw schreef:Alleen wel jammer dat je er met de kinderwagen niet naar binnen kan,jij hebt tomas gewoon lopen denk ik.Ik was er toevallig zaterdag(zonder V)en zag hele leuke schoentjes voor hem.Filoria schreef:Bij 'mijn' Scapino werken verschillende mensen die goed kunnen helpen bij het kopen van kinderschoenen. Die hebben ook een speciale button op.
De laatste keer dat ik er was heb ik met m'n moeder de kinderwagen naar beneden gesjouwd maar toen lagen we bijna onderaan de trap
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Meen je dat duckie?! In harderwijk?!
Pien- Ratel
meestal ben ik alleen met v.om dan de buggy naar beneden te laten gaan..geen goed plan al zal V het wel leuk vinden...hoe harder hoe beter.Tania schreef:Filoria schreef:Dat is zeker een nadeel ja! Een best wel enge trap en geen lift, lekker dan. Het scheelt dat ik honderd meter verder woon. Ik neem Tomas aan de hand mee inderdaad.mauwmauw schreef:Alleen wel jammer dat je er met de kinderwagen niet naar binnen kan,jij hebt tomas gewoon lopen denk ik.Ik was er toevallig zaterdag(zonder V)en zag hele leuke schoentjes voor hem.Filoria schreef:Bij 'mijn' Scapino werken verschillende mensen die goed kunnen helpen bij het kopen van kinderschoenen. Die hebben ook een speciale button op.
De laatste keer dat ik er was heb ik met m'n moeder de kinderwagen naar beneden gesjouwd maar toen lagen we bijna onderaan de trap
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Mijn jongens hebben schoenen van Bristol. Ze spelen veel buiten, en soms ook onvoorzichtig, en die dingen gaan dan kapot. Daarom wil ik er niet al te veel aan kwijt zijn, ook omdatbze op het moment echt uitschieten qua groeien. Ik ben er doorgaans erg tevreden over. Ik heb alleen liever wel klittenband of veters in plaats van een ritsje, omdat dat best kwetsbaar is.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Pien schreef:Meen je dat duckie?! In harderwijk?!
jep ik wou roze regenlaarsjes en volgens mij heb je ze voor mij van beneden gehaald, kan dat?
duckie- Ratel
duckie schreef:Pien schreef:Meen je dat duckie?! In harderwijk?!
jep ik wou roze regenlaarsjes en volgens mij heb je ze voor mij van beneden gehaald, kan dat?
Ja!!! Dat was ik idd... Joh, je had me moeten aanspreken man!!! Wat ontzettend leuk!!!
Pien- Ratel
Pien schreef:duckie schreef:Pien schreef:Meen je dat duckie?! In harderwijk?!
Ja!!! Dat was ik idd... Joh, je had me moeten aanspreken man!!! Wat ontzettend leuk!!!
hahahaa ja ik twijfelde toen nog een beetje, maar zag van de week een foto op facebook en toen dach ik van heeee:D
duckie- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Schoentjes
» Wanneer eerste schoentjes kopen?
» Waar kopen jullie de schoentjes van de kindjes?
» Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?
» Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh
» Wanneer eerste schoentjes kopen?
» Waar kopen jullie de schoentjes van de kindjes?
» Wat voor schoentjes als eerste schoentjes?
» Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: