Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verliefd op een ander

+2
Susan
Twisted123
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Blair do 5 apr 2012 - 9:02

Dan mail je je man eens, voor de verandering, als hij toch niet vaak thuis is.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  RYW do 5 apr 2012 - 9:03

Babydoll schreef:Dan mail je je man eens, voor de verandering, als hij toch niet vaak thuis is.

Ja goeie!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Twisted123 do 5 apr 2012 - 9:04

-


Laatst aangepast door Twisted123 op zo 4 nov 2012 - 23:35; in totaal 1 keer bewerkt

Twisted123
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  RYW do 5 apr 2012 - 9:07

Weet je... Ik heb het idee alsof je heus wel weet dat je fout zit, maar dat je toch het 'recht' hebt om door te gaan omdat je vindt dat je man niet goed is voor je (hij is nooit thuis, heeft geen aandacht voor je, geeft je niet wat je nodig hebt). En zolang je niet inziet dat je heel erg veel op het spel zet (geloof me, alleenstaande moeder zijn is niet makkelijk, niet voor jou en voor je kinderen is het nog erger) en niet constructief aan de slag gaat en je issues bespreekbaar maakt (dan maak je maar tijd), dan zal je inderdaad niet in staat zijn te stoppen, want je geeft jezelf gewoon toestemming door je man zijn tekortkomingen alsmaar te benoemen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Twisted123 do 5 apr 2012 - 9:15

-


Laatst aangepast door Twisted123 op zo 4 nov 2012 - 23:35; in totaal 1 keer bewerkt

Twisted123
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  RYW do 5 apr 2012 - 9:17

Twisted123 schreef:I know.
ik kan mijzelf nu ook wel voor mijn kop slaan.. dat ik er uberhaupt op in ben gegaan.

Dus je stopt ermee? Goedzo. Het is goed dat je niet doet alsof je willoos bent hierin, alsof het je overkomt, maar dat je er de verantwoordelijkheid voor neemt. En als je wil stoppen, dan stop je, het is geen kwestie van niet kunnen. Kijk eens echt naar je kinderen, praat eens goed met hun vader en doe wat je moet doen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Twisted123 do 5 apr 2012 - 9:21

-


Laatst aangepast door Twisted123 op zo 4 nov 2012 - 23:35; in totaal 1 keer bewerkt

Twisted123
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  RYW do 5 apr 2012 - 9:23

Twisted123 schreef:De verliefdheid overkomt mij wel, dat kun je niet anders dan beamen.
maar inderdaad hoe ik er mee om ga, dat heb ik volledig zelf in de hand.
Ik stop ermee. Ga morgen met mijn man in gesprek. Dit moet 180 graden draaien.

Heel verstandig! Inderdaad heb je zelf in de hand hoe je ermee omgaat, en hartstikke goed dat je dat nu in eigen hand neemt. cheers
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Twisted123 do 5 apr 2012 - 9:28

-


Laatst aangepast door Twisted123 op zo 4 nov 2012 - 23:35; in totaal 1 keer bewerkt

Twisted123
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  RYW do 5 apr 2012 - 9:33

Twisted123 schreef:moet ik mijn man vertellen van de gesprekken die er geweest zijn?
Of alleen vertellen over mijn eigen gevoelens in onze relatie?
Ik ben nu nog meer twisted dan toen ik mijn account opende vanavond.

Denk je dat hij de ernst van de situatie inziet als je dat niet doet? Want het is wel een reality check als je zegt 'schat, het moet NU veranderen, want ik merk dat ik erg gevoelig ben voor de aandacht van andere mannen'.

Wel loop je het risico dat hij alleen focust op jouw misstap en niet op een constructieve oplossing. Maar hij heeft wel het recht om boos op je te zijn en dat moet je hem ook gunnen, want je bent wel over de schreef gegaan, natuurlijk.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Twisted123 do 5 apr 2012 - 9:42

-


Laatst aangepast door Twisted123 op zo 4 nov 2012 - 23:35; in totaal 1 keer bewerkt

Twisted123
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 9:50

Ik vind het maar een vaag verhaal. Knock knock!! Kom even uit die soapserie en keer weer terug naar het echte leven, daar waar je normen en waarden naar je geliefden hebt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 9:53

Goed dat je ermee gaat stoppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Twisted123 do 5 apr 2012 - 9:55

-


Laatst aangepast door Twisted123 op zo 4 nov 2012 - 23:36; in totaal 1 keer bewerkt

Twisted123
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 10:09

Twisted123 schreef:
Shoesdontlie schreef:Ik vind het maar een vaag verhaal. Knock knock!! Kom even uit die soapserie en keer weer terug naar het echte leven, daar waar je normen en waarden naar je geliefden hebt...

was het maar een soapserie. Dan zette ik hem gewoon op een andere zender.
Maak dan een keuze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 19:46

Twisted123 schreef:Dat gaat dus niet.. Met enige regelmaat komen we samen op dezelfde plaats.. daar kan ik niet onderuit.

Echt wel je kan echt wel een keuze daarin maken, liefde maakt vaak blind en het gras is altijd groener bij de buren als je met een nuchtere kijk realiseerd waarom je verliefd op iemand anders bent geworden kun je misschien ook de mindere punten in je relatie zien en eraan werken. Verliefd zijn overkomt je maar de keuze die je vervolgens maakt doe je helemaal zelf. En het gaat niet bestaat niet....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 0:56

Ik zou het afkappen nu het nog kan, want je gaat je grenzen steeds verder verleggen en het lijkt me sterk dat het uiteindelijk alleen bij berichtjes blijft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 0:57

Cimic schreef:
Twisted123 schreef:Dat gaat dus niet.. Met enige regelmaat komen we samen op dezelfde plaats.. daar kan ik niet onderuit.

Echt wel je kan echt wel een keuze daarin maken, liefde maakt vaak blind en het gras is altijd groener bij de buren als je met een nuchtere kijk realiseerd waarom je verliefd op iemand anders bent geworden kun je misschien ook de mindere punten in je relatie zien en eraan werken. Verliefd zijn overkomt je maar de keuze die je vervolgens maakt doe je helemaal zelf. En het gaat niet bestaat niet....

Dat is denk ik te simpel. Je kunt toch ook verliefd op iemand anders worden omdat die ander gewoon heel erg leuk is? Dat zegt toch niet per se dat je iets mist je in je eigen relatie of dat je daaraan moet werken? Er zijn nou eenmaal gewoon meerdere heel erg leuke mensen op deze aardbol.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 0:59

Susan schreef:Je kunt je gevoel niet blokkeren, maar je kunt er wel voor kiezen het contact met die man te blokkeren.
+1! In iets andere bewoordingen: Marriage isn't a vow to stop being interested in other people - it's a vow about how we handle that interest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 1:00

Twisted123 schreef:Spannende berichtjes. We hebben elkaars nummers niet, alleen email. Maar hoe fout is het als het bij alleen berichtjes blijft?
Het is dus weinig verliefdheid, maar vooral geiligheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 1:01

Rood schreef:
Susan schreef:Je kunt je gevoel niet blokkeren, maar je kunt er wel voor kiezen het contact met die man te blokkeren.
+1! In iets andere bewoordingen: Marriage isn't a vow to stop being interested in other people - it's a vow about how we handle that interest.

Niet eens waar. Je belooft tijdens je trouwbelofte nérgens dat je trouw blijft of dat je partner de enige is smile Het is gewoon een zakelijk contract met plichten en rechten, maar huwelijkse trouw komt nergens naar voren. Alleen in het kerkelijk huwelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 1:08

Oké feitelijk niet, maar voor de meeste mensen geldt dat wel. En het spreekt boekdelen dat we het hebben over TROUWen. De quote is trouwens van Alain de Botton, één van de meest vrijdenkende filosofen, die van de atheïstentempel, weet je wel? Hij heeft het in zijn quote niet over trouw, zie ik nu ineens. Hij specificeert het haast niet. Je zou handle that interest ook nog zo kunnen invullen als jij doet smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 2:35

Eucalypta schreef:
Cimic schreef:
Twisted123 schreef:Dat gaat dus niet.. Met enige regelmaat komen we samen op dezelfde plaats.. daar kan ik niet onderuit.

Echt wel je kan echt wel een keuze daarin maken, liefde maakt vaak blind en het gras is altijd groener bij de buren als je met een nuchtere kijk realiseerd waarom je verliefd op iemand anders bent geworden kun je misschien ook de mindere punten in je relatie zien en eraan werken. Verliefd zijn overkomt je maar de keuze die je vervolgens maakt doe je helemaal zelf. En het gaat niet bestaat niet....

Dat is denk ik te simpel. Je kunt toch ook verliefd op iemand anders worden omdat die ander gewoon heel erg leuk is? Dat zegt toch niet per se dat je iets mist je in je eigen relatie of dat je daaraan moet werken? Er zijn nou eenmaal gewoon meerdere heel erg leuke mensen op deze aardbol.



Ik geef je geen ongelijk Euc, maar hetgene wat ik aangaf is wel het meest voorkomende. Bedoel als je relatie 100% goed zit heb ik er wel beeld bij dat je niet zomaar op zoek gaat naar aandacht van een andere man. Vaak ben je gevoelliger voor signalen als je iets mist in je eigen relatie, of je moet er bewust op zoek gaan ook al is de relatie goed maar het komt denk ik wel minder vaak voor. Als ik zo verder lees, denkt ik dat het bij de TO meer (geile) spanning is dan echte verliefdheid, maar spanning/verliefdheid/goede of slechte relatie, het overkomt je 9 van de 10 keer maar de keuze die je maakt doe je wel zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een ander - Pagina 2 Empty Re: Verliefd op een ander

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum