Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vodafone of T-Mobile?

+2
Lejow
Chicksel
6 plaatsers

Ga naar beneden

Vodafone of T-Mobile? Empty Vodafone of T-Mobile?

Bericht  Chicksel do 5 apr 2012 - 1:38

Hallo,

Over 1½ week mag ik mijn abonnement verlengen en ik zit nu nog bij Hi maar ik wil overstappen naar een andere provider omdat Hi nu met toestellease werkt en dat is mij eigenlijk niets waard. Alleen zit ik te twijfelen tussen vodafone en t-mobile. Welke zouden jullie kiezen en hebben jullie misschien ook ervaringen met één van deze providers?

Xx

Chicksel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 37
Punten : 63
Registratiedatum : 05-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vodafone of T-Mobile? Empty Re: Vodafone of T-Mobile?

Bericht  Lejow do 5 apr 2012 - 5:43

Ik heb bij vodafone gezeten, maar vond hun klantenservice erg slecht en vond ze erg duur.
Rekeningen kwamen vaak te laat, de service om je belstatus in te zien werkte vaak niet, ze gingen over naar een of ander nieuw systeem waardoor er vanalles mis ging..

Heb ook bij T-Mobile gezeten, was ik erg tevreden over. Die werken ook met punten, over elke gebelde euro krijg je punten, waar je weer dingen mee kunt kopen.
De enige reden dat ik bij hun ben weggegaan is omdat zon stupid verkoper een mooie aanbieding had voor vodafone...

Heb na vodafone een hele poos bij Telfort gezeten, was ik ook tevreden over, goed bereik en relatief goedkoop.
Maar toen ik in oktober ging verlengen bleek Hi nog iets goedkoper dan telfort. Ben zeer tevreden ook over hen, tot nu toe. Jammer alleen dat ze vanaf nu met dat toestel lease werken..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vodafone of T-Mobile? Empty Re: Vodafone of T-Mobile?

Bericht  Bazinga do 5 apr 2012 - 5:50

Vodafone vind ik erg duur en idd, buttservice! Ik ben van Hi overgestapt op KPN, ben daar echt onwijs tevreden mee! Als je perse wilt kiezen tussen t-Mobile en Vodafone, dan zou ik gaan voor t-Mobile.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vodafone of T-Mobile? Empty Re: Vodafone of T-Mobile?

Bericht  Blond do 5 apr 2012 - 6:05

Ik heb al jaren Vodafone en ben er tevreden over. Ik heb ook geen last gehad van de storing.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vodafone of T-Mobile? Empty Re: Vodafone of T-Mobile?

Bericht  ellibre do 5 apr 2012 - 6:09

Ik heb zelf al jaren T-mobile en ben er erg tevreden over. Heb vrijwel altijd en overal bereik, alleen in sommige delen van Zuid-Limburg is het soms wat minder. Verder is er in de 8 jaar dat ik klant ben bij T-mobile nog nooit iets mis gegaan met een betaling, factuur of wat dan ook. De tarieven vind ik ook heel redelijk.

Daarnaast heb ik iets meer dan een jaar bij Vodafone gewerkt, dat vind ik echt een vreselijk bedrijf. Een waardeloze service, waarbij callcenter medewerkers erop getraind worden om mensen zo kort mogelijk aan de telefoon te houden i.p.v. zo goed mogelijk te helpen. Ik kreeg zelfs een officiële waarschuwing van mijn teamleider om mijn gemiddelde gespreksduur boven het teamgemiddelde zat, en omdat ik dingen uitzocht voor klanten die niet in het klantenservice protocol stonden. Dit zal bij T-mobile misschien ook wel gebeuren, maar dat weet ik tenminste niet Laughing Daarnaast vind ik Vodafone erg duur.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vodafone of T-Mobile? Empty Re: Vodafone of T-Mobile?

Bericht  patjuhhh do 5 apr 2012 - 6:12

Ik ben van HI overgestapt naar T-mobile, maar had op mijn werk totaal geen bereik met T-mobile. Wel een hele goede service bij T-mobile want kon zo mijn abonnement laten ontbinden. Nu ga ik vanaf morgen over op KPN, omdat ik het niet fijn vind dat Hi alleen maar aan toestellease doet tegenwoordig.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vodafone of T-Mobile? Empty Re: Vodafone of T-Mobile?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum