Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Komt ze weeer......voedingsschema!

+7
Novalee
SarahKey
Ayla
Poisongirl
blondje1313
Pussycat
joyce0606
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Komt ze weeer......voedingsschema!  - Pagina 2 Empty Re: Komt ze weeer......voedingsschema!

Bericht  liesje do 5 apr 2012 - 6:31

wij zijn nu met T begonnen met een fuithapje en papfles. maar dit gaf meneer zelf aan. hij bleef honger houden. maar je moet gewoon kijken hoe het bij jou kindje gaat. ieder kindje is anders
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Komt ze weeer......voedingsschema!  - Pagina 2 Empty Re: Komt ze weeer......voedingsschema!

Bericht  blondje1313 do 5 apr 2012 - 6:44

Tja, met bv kun je op het moment dat een kindje honger heeft gewoon weer aanleggen, daarom is het soms moeilijker te zien misschien.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ayla do 5 apr 2012 - 7:09

En op kv zit een limiet, daardoor ga je met kv denk ik ook eerder over op bijvoeding. Maarja, ik zie nu met E.lena wel dat het echt wel tot 6 maanden kan duren voordat ze echtt toe zijn aan bijvoeding.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  teletascha do 5 apr 2012 - 7:18

Wow... ik heb nu nog steeds niet echt een strak schema.... En dat na een dikke 10 maanden...

De ene keer drinkt ze gewoon veel beter/slechter dan de andere keer, en de andere keer eet ze weer meer boterham/groente of fruit. Dus wij leven gewoon bij de dag. En ach..zolang ze goed groeit en goede luiers heeft, is het wel best...
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 7:27

ik zou dat idee van een strak schema lekker laten varen, zoiets gaat toch nooit zoals je het 't liefst zou willen Komt ze weeer......voedingsschema!  - Pagina 2 394967 Ik zou beginnen met groente of fruit en dat geven op een tijdstip dat voor jou makkelijk is. Onze dochter heeft bijvoorbeeld nog nooit fruit gehad op een vaste tijd, maar altijd als het zo uitkwam.
Die voedingen gaan ze vanzelf wel reguleren, ze gaan vanzelf wel minder drinken zodra ze meer gaan eten. De eerste weken zullen de hapjes wat theelepeltjes vol zijn als je geluk hebt. Als hij extra honger krijgt heb jij het geluk dat je bv geeft en je daar gewoon wat meer van kan geven! Daarbij zitten alle voedingsstoffen die hij nodig heeft tot het eerste jaar in de borstvoeding. Voor de voedingsstoffen zou je in theorie het hele eerste jaar nog geen bijvoeding te geven.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: