Houten of stoffen etenswaren voor in een keukentje?
+3
Liadan
Susan
PapillonRose
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Houten of stoffen etenswaren voor in een keukentje?
Voor de tweede verjaardag van A. willen we een keukentje geven, en dan spulletjes voor in het keukentje aan de familie vragen.
Haar verjaardag duurt nog 7 maanden, dus tijd zat nog Alleen kom ik zo nu en dan al eens wat tegen in winkels, en vraag me af wat leuker is voor kinderen.
Ik kom groentje, fruit en dat soort dingen tegen in het plastic, hout en van stof. Plastic vind ik dan persoonlijk niet zo mooi, hoewel het vast ook leuk is om mee te spelen.
Nu vraag ik me af of het nog veel uit zou maken of we voor hout of voor stof zouden gaan. Zelf vind ik bijvoorbeeld de stoffen producten van de Ikea er erg leuk uit zien, maar van hout heb je ook veel leuks. Vind het allebei ook wel wat hebben, maar geen idee of het ene of het andere ook fijner speelt Hebben de kindjes hier die dit soort speelgoed hebben een voorkeur, of hebben de mama's goede of slechte ervaringen met dit soort spulletjes?
Haar verjaardag duurt nog 7 maanden, dus tijd zat nog Alleen kom ik zo nu en dan al eens wat tegen in winkels, en vraag me af wat leuker is voor kinderen.
Ik kom groentje, fruit en dat soort dingen tegen in het plastic, hout en van stof. Plastic vind ik dan persoonlijk niet zo mooi, hoewel het vast ook leuk is om mee te spelen.
Nu vraag ik me af of het nog veel uit zou maken of we voor hout of voor stof zouden gaan. Zelf vind ik bijvoorbeeld de stoffen producten van de Ikea er erg leuk uit zien, maar van hout heb je ook veel leuks. Vind het allebei ook wel wat hebben, maar geen idee of het ene of het andere ook fijner speelt Hebben de kindjes hier die dit soort speelgoed hebben een voorkeur, of hebben de mama's goede of slechte ervaringen met dit soort spulletjes?
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Houten of stoffen etenswaren voor in een keukentje?
Wij hebben eigenlijk van alles, dus hout, stof en plastic. Het ligt hier ook gewoon door elkaar.
Dat houten fruit is vaak wel erg klein, dus als ze nog dingen in haar mond stopt zou ik dat in ieder geval niet doen. Wij hebben het kleine houten fruit ook apart gehouden.
Dat houten fruit is vaak wel erg klein, dus als ze nog dingen in haar mond stopt zou ik dat in ieder geval niet doen. Wij hebben het kleine houten fruit ook apart gehouden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Yara heeft veel houten keukenspullen (van de hema vooral) en stoffen van Ikea. Ze speelt met beiden, de stoffen boterhammen en eieren legt ze op de houten borden.
Ze speelt wel meer met het houten (snij)fruit/groenten dan met de stoffen groente. Maar de stoffen boterhammen wordt dus wel veel mee gespeeld.
Als je niet voor een combinatie van de 2 wil gaan, dan zou ik voor houten spulletjes gaan.
Ze speelt wel meer met het houten (snij)fruit/groenten dan met de stoffen groente. Maar de stoffen boterhammen wordt dus wel veel mee gespeeld.
Als je niet voor een combinatie van de 2 wil gaan, dan zou ik voor houten spulletjes gaan.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wij hebben stoffen boterhammen van Haba met een magneetje erin en dan stoffen plakjes worst die je ertussen kan doen. Dat zat bij het winkeltje van Ezra, maar het is denk ik ook wel los te koop, van Haba heb je echt alles.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Oh dat is leuk met magneetjes, daar ga ik eens naar zoeken!
Liadan- Ratel
Je hebt ook van dat eten met klittenband tussen 2 delen en met een soort mesje (niet scherp uiteraard) en dan kan die zo 'doorsnijden' .
Dit bijvoorbeeld http://link.marktplaats.nl/532741843
Dit bijvoorbeeld http://link.marktplaats.nl/532741843
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wat ik me afvraag: Blijft dat klittenband ook na regelmatig gebruik nog wel plakken? Of is het na 6 maanden ermee spelen ''op'' zeg maar. Ik vind dat wel heel leuk eruit zien.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Hier is het klitteband nog in nieuwstaat. Ze heeft de spulletjes nu bijna een half jaar en ze speelt er heel intensief mee!
Gast- Gast
Hier is het klitteband ook nog in hele goede staat en er wordt al bijna 1,5 jaar mee gespeeld.
Liadan- Ratel
Ooh dat is wel fijn dat het klittenband blijkbaar toch goed blijft
Lijkt me leuk spul. Is dan toch een beetje ''echter''.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb de stoffen dingen van ikea. Word heel veel mee gespeeld en kliiteband doet het nog super.
Heb ook wat houten dingen. Ze gebruikt het allebij heel veel.
Dus aan mij heb je niks :p!
Heb ook wat houten dingen. Ze gebruikt het allebij heel veel.
Dus aan mij heb je niks :p!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Een combinatie van beiden kan natuurlijk ook, het hoeft van mij niet allemaal van hetzelfde te zijn, was ik even vergeten te zeggen.
Fijn om te horen dat het beiden wel bevalt, en dat van de spulletjes met klittenband dit ook gewoon blijft functioneren na een tijdje gebruik.
Fijn om te horen dat het beiden wel bevalt, en dat van de spulletjes met klittenband dit ook gewoon blijft functioneren na een tijdje gebruik.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pussycat schreef:Ooh dat is wel fijn dat het klittenband blijkbaar toch goed blijft
Anders kan je toch altijd zelf makkelijk nog het klittenband vervangen? Je hebt klittenband wat van zichzelf al (goed) plakt, als je even de föhn er op zet om het iets te verwarmen, nog beter.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Soortgelijke onderwerpen
» Keukentje ook leuk voor jongen?
» Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?
» Hoeveel verf nodig voor 2 houten stoeltjes?
» Bepaalde etenswaren vermijden bij kinderen?
» stoffen ster hangers
» Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?
» Hoeveel verf nodig voor 2 houten stoeltjes?
» Bepaalde etenswaren vermijden bij kinderen?
» stoffen ster hangers
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: