Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

foammatten onveilig ivm giftige stoffen

5 plaatsers

Ga naar beneden

foammatten onveilig ivm giftige stoffen Empty foammatten onveilig ivm giftige stoffen

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 7:10

http://www.kampenhout.be/eigenAfb/nieuws/4vloerpuzzels-voor-kinderen.pdf

aangezien hier de foammatten geloof ik veel gebruikt worden. Kwam dit artikel tegen, misschien goed ter info?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foammatten onveilig ivm giftige stoffen Empty Re: foammatten onveilig ivm giftige stoffen

Bericht  Printje do 2 aug 2012 - 7:21

Ik heb dit inderdaad gehoord van een collega van mij, maar ja toen had R er al maanden op gespeeld....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foammatten onveilig ivm giftige stoffen Empty Re: foammatten onveilig ivm giftige stoffen

Bericht  Star007 do 2 aug 2012 - 7:56

Ik toevallig net vorige week 2 matten gekocht ( voor boven 1, en voor beneden 1).
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

foammatten onveilig ivm giftige stoffen Empty Re: foammatten onveilig ivm giftige stoffen

Bericht  Parel do 2 aug 2012 - 8:11

Star007 schreef:Ik toevallig net vorige week 2 matten gekocht ( voor boven 1, en voor beneden 1).

Ik heb er ook net 1 besteld..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

foammatten onveilig ivm giftige stoffen Empty Re: foammatten onveilig ivm giftige stoffen

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 8:12

eerst even goed laten luchten dan! Na twee weken zijn al een hoop giftige stoffen vervlogen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foammatten onveilig ivm giftige stoffen Empty Re: foammatten onveilig ivm giftige stoffen

Bericht  Parel do 2 aug 2012 - 8:14

Rejoy. schreef:eerst even goed laten luchten dan! Na twee weken zijn al een hoop giftige stoffen vervlogen.

Dat komt goed! Hij is voornamelijk bedoeld voor buiten op de stenen foammatten onveilig ivm giftige stoffen 561177
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

foammatten onveilig ivm giftige stoffen Empty Re: foammatten onveilig ivm giftige stoffen

Bericht  Star007 do 2 aug 2012 - 8:19

Parel schreef:
Rejoy. schreef:eerst even goed laten luchten dan! Na twee weken zijn al een hoop giftige stoffen vervlogen.

Dat komt goed! Hij is voornamelijk bedoeld voor buiten op de stenen foammatten onveilig ivm giftige stoffen 561177

Ja, daar zijn ze echt ideaal voor. Zie mijn foto op fb Parel Laughing .

Op zich luchten die dingen prima hier, want die van boven ligt onder haar slaapkamerraam die de hele dag open staat. en die van beneden vangt wel wat lucht als de keukendeur open staat.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

foammatten onveilig ivm giftige stoffen Empty Re: foammatten onveilig ivm giftige stoffen

Bericht  Cupcake vr 3 aug 2012 - 3:09

Het is echter een bericht van 2008 waarin ook staat dat ze vanaf 2011
de giftige stoffen die erin zitten niet meer mogen verwerken in dit soort speelgoed.
Lijkt me dat de puzzels die nu verkocht worden ook niet meer giftig zijn dan.
Alleen matten die voor 2011 gekocht zijn.
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foammatten onveilig ivm giftige stoffen Empty Re: foammatten onveilig ivm giftige stoffen

Bericht  Susan vr 3 aug 2012 - 5:41

Wij hebben ooit in 2010 zo'n vloerpuzzel voor Ezra gekocht, maar toen had hij er weinig belangstelling voor, er is toen weinig mee gespeeld. De puzzel ligt nu al een tijdje in de schuur, ik neem aan dat de giftige stoffen daar nu onderhand wel uit zijn, toch, mochten ze er ooit weer mee willen spelen? Het is die van Intertoys.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foammatten onveilig ivm giftige stoffen Empty Re: foammatten onveilig ivm giftige stoffen

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 6:04

Susan: ik geloof dat die van de intertoys het beste uit de bus kwam bij die testen. Wij hebben ook zo'n vloerpuzzel en ik blijf 'm ook gewoon gebruiken, maar ik denk niet dat ik de baby erop leg als die nog alles in de mond steekt.

Cupcake: in foamspeelgoed enzo zitten sowieso weekmakers en dat schijnt sowieso niet de beste bestandsdelen te bevatten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foammatten onveilig ivm giftige stoffen Empty Re: foammatten onveilig ivm giftige stoffen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum