Goedemorgen!
+11
Rush
Rose
patjuhhh
Caroow
silly-one
Emma_
slaatje
Ibbeltje
_Lacey_
Zwerver
Burn
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen!
Goedemorgen!
*Gaaaaaaap*..
Dag 2 van de 4 zo vroeg op staan. Vandaag aan het werk van 6.45 t/m uurtje of 18.. Als het goed is lange pauze, maar dat moet ik nog maar is zien!
Daarna door naar de apresski! Laatste keer op donderdag! Yes yes!
Fijne dag all!
*Gaaaaaaap*..
Dag 2 van de 4 zo vroeg op staan. Vandaag aan het werk van 6.45 t/m uurtje of 18.. Als het goed is lange pauze, maar dat moet ik nog maar is zien!
Daarna door naar de apresski! Laatste keer op donderdag! Yes yes!
Fijne dag all!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Re: Goedemorgen!
Erkse burn en de rest die moet werken! Ik moet nog slapen..heb echt een klote nacht gehad. Hopelijk slaap ik een beetje rustig zonder steeds te dromen.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Oohja, Dublin gangers... Heeeeel veel plezier!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen! Heb onrustig geslapen vannacht. Onbewust toch een beetje spanning denk ik...
Straks brengen mijn ouders mij naar Schiphol en gaat mijn grote avontuur beginnen.
Voor iedereen die moet werken: werkze en voor de Dublin-gangers: have fun!
Straks brengen mijn ouders mij naar Schiphol en gaat mijn grote avontuur beginnen.
Voor iedereen die moet werken: werkze en voor de Dublin-gangers: have fun!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Goed geslapen hier. Vandaag een keer niet vroeg beginnen deze week. Pas vanmiddag 12 uur. Dus nu ff lekker rustig aan doen, heerlijk
Fijne dag!
Goed geslapen hier. Vandaag een keer niet vroeg beginnen deze week. Pas vanmiddag 12 uur. Dus nu ff lekker rustig aan doen, heerlijk
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Nou ja, goede is niet het goede woord, ik voel me alsof er een vrachtwagen overheen is gereden. Ik ben stront verkouden, mijn lijf doet zeer. Niet lekker dus.
Ik gok dat Mas en Amé mij hebben aangestoken, ik zit ook een beetje in dubio of Mas naar school gaat vanmiddag, want hij heeft ook heel erg last van ontstoken oogjes. En dat is natuurlijk lekker besmettelijk.
Dublin gangers, veel plezier!
Morgenochtend op tijd naar mijn schoonouders en dan gaan we naar de Efteling Heb er veel zin in, maar hoop wel dat ik me beter ga voelen, want dit is niks zo!
Fijne dag all!
Nou ja, goede is niet het goede woord, ik voel me alsof er een vrachtwagen overheen is gereden. Ik ben stront verkouden, mijn lijf doet zeer. Niet lekker dus.
Ik gok dat Mas en Amé mij hebben aangestoken, ik zit ook een beetje in dubio of Mas naar school gaat vanmiddag, want hij heeft ook heel erg last van ontstoken oogjes. En dat is natuurlijk lekker besmettelijk.
Dublin gangers, veel plezier!
Morgenochtend op tijd naar mijn schoonouders en dan gaan we naar de Efteling Heb er veel zin in, maar hoop wel dat ik me beter ga voelen, want dit is niks zo!
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb niet zo heel erg goed geslapen vanacht. Ben een paar keer wakker geworden. Ik ben inmiddels gestopt met de morfine. Ik kon er alleen maar van slapen, en werd er echt vreselijk misselijk van. Eten lukte ook niet en drinken moest ik mezelf echt toe dwingen. De pijn is wel iets minder gelukkig. Nu maar eens even zien wanneer het laxeermiddel gaat helpen. Vandaag nog maar even rustig aan doen. Hoop vanmiddag wel een wasje op te kunnen vouwen en eindelijk weer eens beneden te zitten.
Fijne dag allemaal.
Ik heb niet zo heel erg goed geslapen vanacht. Ben een paar keer wakker geworden. Ik ben inmiddels gestopt met de morfine. Ik kon er alleen maar van slapen, en werd er echt vreselijk misselijk van. Eten lukte ook niet en drinken moest ik mezelf echt toe dwingen. De pijn is wel iets minder gelukkig. Nu maar eens even zien wanneer het laxeermiddel gaat helpen. Vandaag nog maar even rustig aan doen. Hoop vanmiddag wel een wasje op te kunnen vouwen en eindelijk weer eens beneden te zitten.
Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen allemaal!
Ik ga zometeen werken en nog wat boodschappen doen. Verder heb ik geen bijzondere plannen. Fijne dag allemaal!
Ik ga zometeen werken en nog wat boodschappen doen. Verder heb ik geen bijzondere plannen. Fijne dag allemaal!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Goedemorgen allemaal,
Ik heb redelijk goed geslapen, maar wel met migraine opgestaan. Ik zit nu op mijn werk en dat ga ik hopelijk tot half 3 uitzitten. Voordeel is dat ik mij zo druk kan maken als ik zelf wil. De eerste klas net was rustig dus hoop dat de andere klassen dat ook zijn.
Na vandaag weekend, heerlijk even 5 dagen niks en genieten van a'dam en leuke tenniswedstrijden hopelijk.
Werk, studeer ze allemaal vandaag.
Ik heb redelijk goed geslapen, maar wel met migraine opgestaan. Ik zit nu op mijn werk en dat ga ik hopelijk tot half 3 uitzitten. Voordeel is dat ik mij zo druk kan maken als ik zelf wil. De eerste klas net was rustig dus hoop dat de andere klassen dat ook zijn.
Na vandaag weekend, heerlijk even 5 dagen niks en genieten van a'dam en leuke tenniswedstrijden hopelijk.
Werk, studeer ze allemaal vandaag.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen!
We moeten zo met mijn moeder naar het ziekenhuis, ze wordt geopereerd Eind van de middag hebik een vergadering op het werk, meer staat niet op de planning vandaag..
We moeten zo met mijn moeder naar het ziekenhuis, ze wordt geopereerd Eind van de middag hebik een vergadering op het werk, meer staat niet op de planning vandaag..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen, Ik ben alweer een uurtje wakker op mijn vrije dag. Dadelijk even was opvouwen en een nieuw wasje ophangen. Straks om half 12 heb ik een afsprak bij de tandarts voor controle. Dan weer even naar huis en vanmiddag naar een vriendin, die is jarig vandaag. Vanavond moet mijn vriend biljarten en ga ik ook mee. Fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Oehh Lacey, veel plezier in Australie!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Caroow schreef:Goedemorgen!
Sterkte vandaag, waar wordt ze aan geopereerd?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Ik heb vannacht goed geslapen ondanks dat ik gisteravond last van mijn blaas kreeg (zeer waarschijnlijk blaasontsteking)
Dus zal straks even langs de dokter om het te laten controleren, ook ga ik dan nog even een paar boodschapjes halen.
De rest van de dag moet ik bezig met een verslag en om half 5 moet ik op school wezen, heb maar les tot 18:45 dus daarna nog eventjes wat andere dingen afmaken/bespreken en dan weer mooi op tijd thuis
Redelijk vol gepland dagje, tussen door doe ik nog een paar dingetjes in het huishouden.
Fijne dag allemaal!
Ik heb vannacht goed geslapen ondanks dat ik gisteravond last van mijn blaas kreeg (zeer waarschijnlijk blaasontsteking)
Dus zal straks even langs de dokter om het te laten controleren, ook ga ik dan nog even een paar boodschapjes halen.
De rest van de dag moet ik bezig met een verslag en om half 5 moet ik op school wezen, heb maar les tot 18:45 dus daarna nog eventjes wat andere dingen afmaken/bespreken en dan weer mooi op tijd thuis
Redelijk vol gepland dagje, tussen door doe ik nog een paar dingetjes in het huishouden.
Fijne dag allemaal!
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Goedemorgen! Gebroken nachtje hier! M`n vriend werd door z`n vader uit bed gebeld om bij de bevallig van een paard te helpen. Nu hebben we een vet schattig veulentje, heb vanochtend al even gekeken!
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goedemorgen!
Wat heb ik heerlijk geslapen! Alleen het wakker worden was wat minder. Niet het wakker worden an sich, maar wel het feit dat mijn tosti-ijzer het heeft begeven. En dat is nu net het product, naast mijn waterkoker, die ik het meeste gebruik. En laat ik nu net geen geld hebben voor een andere.
Ik overleef het wel weer. Fijne dag iedereen!
Wat heb ik heerlijk geslapen! Alleen het wakker worden was wat minder. Niet het wakker worden an sich, maar wel het feit dat mijn tosti-ijzer het heeft begeven. En dat is nu net het product, naast mijn waterkoker, die ik het meeste gebruik. En laat ik nu net geen geld hebben voor een andere.
Ik overleef het wel weer. Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Hoeveel geld heb je daar voor nodig dan Maura?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hoeveel geld heb je daar voor nodig dan Maura?
Geen idee. Ik schat zo'n 20 a 30 euro. Volgens mij heb ik nog een oude in de schuur staan. Zal eens kijken. En anders is het maar goed dat hij overleden is. Ik tosti iets te vaak.
Gast- Gast
Maura schreef:Rush schreef:Hoeveel geld heb je daar voor nodig dan Maura?
Geen idee. Ik schat zo'n 20 a 30 euro. Volgens mij heb ik nog een oude in de schuur staan. Zal eens kijken. En anders is het maar goed dat hij overleden is. Ik tosti iets te vaak.
je hebt ook bj de blokker wel eens voor 10 euro of zo.
Zie ze nu niet overigens. Maar wel bij kijkshop http://www.kijkshop.nl/product/27113/4999-5006-5009/keuken/broodbereiding/tostimakers/bestron-tosti-toaster-asw390/
Goedemorgen!
Ik ben vrij vandaag maar was al vet vroeg wakker.. Heb nu mn huis al schoongemaakt en ga zo uitgebreid douchen. Vanmiddag om 13:30 heb ik een (tweede) sollicitatiegesprek. Vind het best spannend! Daarna ga ik even de stad in om te kijken voor een nieuwe telefoon en daarna naar mn vriend.
Fijne dag allemaal!
Ik ben vrij vandaag maar was al vet vroeg wakker.. Heb nu mn huis al schoongemaakt en ga zo uitgebreid douchen. Vanmiddag om 13:30 heb ik een (tweede) sollicitatiegesprek. Vind het best spannend! Daarna ga ik even de stad in om te kijken voor een nieuwe telefoon en daarna naar mn vriend.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Hema heeft 1 van €15,- http://www.hema.nl/winkel/electronica/tosti-ijzer-%2880007234%29
Rose- Kletskop
Voor €10 heb je ze inderdaad wel, Action heeft ze ook!
Rush- Lady Post-a-lot
Ibbeltje schreef:Zie ze nu niet overigens. Maar wel bij kijkshop http://www.kijkshop.nl/product/27113/4999-5006-5009/keuken/broodbereiding/tostimakers/bestron-tosti-toaster-asw390/
Thanks voor het zoeken, Ibbel. Ook tien euro heb ik niet. Maar ik heb niet zo'n echte broodrooster, maar een grill-tosti-ding. Daar bak ik ook altijd mijn Gamba's in. Och, er komen vast ook betere tijden aan.
Gast- Gast
Tosti´s kan je ook heel goed in een koekenpan bakken
Aan beide kanten boter smeren en dan aan beide kanten bakken en klaar!
Aan beide kanten boter smeren en dan aan beide kanten bakken en klaar!
Rose- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: