Sex en ovulatie
+12
SarahKey
woezel
Annemie
sabje
Makamba
Muppetje
Flower_L
Viva
Annie24
Muis
Linda
Pussycat
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Sex en ovulatie
Geen idee, mijn cyclus werd met de maand langer. We hebben de keer dat ik zwanger raakte om de dag seks gehad en dat lang genoeg 'volgehouden' zodat we de eisprong niet zouden mislopen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Bij de zwangerschap van T haden we niet om de dag seks, maar gewoon precies op het goede moment seks gehad, maar toen was mijn cyclus heel regelmatig en nu is die wat wisselen en lukt het niet altijd om om de dag seks te hebben. Dus wij zijn ook alweer 5 maand aan het probere. Gaan deze maand met ovutesten beginnen. Kijken of het dan wel lukt.
@ PC, snap je frustratie helemaal. Elke maand is er 1 teveel. Ik heb heel erg gehoopt om in 2012 nog een kindje te krijgen, maar helaas wordt dat ook al 2013. Zo blijkt maar weer dit valt niet te plannen.
@ PC, snap je frustratie helemaal. Elke maand is er 1 teveel. Ik heb heel erg gehoopt om in 2012 nog een kindje te krijgen, maar helaas wordt dat ook al 2013. Zo blijkt maar weer dit valt niet te plannen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
mijn hele cyclus is in de war na de MK, ik weet dus ook niet wanneer mij ovulatie is, ik ga ook geen testen doen omdat ik me er niet op mag focussen van mezelf.
ik wordt wel een keer zwanger, is het niet deze maand dan is het wel een andere maand, zo moet ik nu denken(van mezelf).
bij D. was ik net 1 maand van de pil af, het was meer een "lucky shot" dan dat we perse zwanger wouden worden want daar wouden we eigenlijk pas 9 maand later mee beginnen maar toen was D. er net
ik wordt wel een keer zwanger, is het niet deze maand dan is het wel een andere maand, zo moet ik nu denken(van mezelf).
bij D. was ik net 1 maand van de pil af, het was meer een "lucky shot" dan dat we perse zwanger wouden worden want daar wouden we eigenlijk pas 9 maand later mee beginnen maar toen was D. er net
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
ik weet het ook niet precies. we hadden (gewoon omdat we zin hadden) regelmatig seks rond mijn eisprong vorig jaar april. En het was meteen raak, dus geen idee van welke keer, al is de kans groot dat het op de verjaardag van mijn vader is geweest, haha!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: