Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sex en ovulatie

+12
SarahKey
woezel
Annemie
sabje
Makamba
Muppetje
Flower_L
Viva
Annie24
Muis
Linda
Pussycat
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Sex en ovulatie Empty Sex en ovulatie

Bericht  Pussycat di 3 apr 2012 - 7:27

Weten jullie nog van de keer dat jullie zwanger werden hoeveel dagen voor de eisprong jullie toen sex hadden?

Omdat je wel eens verhalen hoort van 7 dagen voor de eisprong kan je ook zwanger worden. En anderen zeggen weer 1 dag voor eisprong is het beste.

Dus hoeveel dagen voor eisprong zaten jullie? Ben ik wel benieuwd naar :-)

Bij onze dochter weet ik het eigenlijk niet eens... ik zat in de 8e ronde en deed het voor die maand voor het eerst om de dag en die maand was ik zwanger. Maar van welke keer het raak was?? Sex en ovulatie 827601

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex en ovulatie Empty Re: Sex en ovulatie

Bericht  Linda di 3 apr 2012 - 7:28

Ik was heel regelmatig ongesteld en wist precies wanneer mijn eisprong was. We hebben anderhalve week iedere dag sex gehad en toen was het gelijk raak.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muis di 3 apr 2012 - 7:28

Haha wij hebben ook om de dag gesext, en op de dag van de ovulatie een keertje extra. Geen idee van welke dag deze baby is Very Happy
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Pussycat di 3 apr 2012 - 7:29

Maar jij weet dus ook niet van welke keer het raak was. Dus hoeveel dagen voor eisprong? Sex en ovulatie 827601

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 di 3 apr 2012 - 7:29

Zondagavond en dinsdagavond sex gehad en woensdag was mijn eisprong. Maarja, of het nou een zaadje van zondag of dinsdag was; géén idee laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Viva di 3 apr 2012 - 7:31

Bij onze dochter had ik een cyclus van 28 dagen, en op dag 18 sex gehad (ja vaker, maar van die keer moet het gewoon zijn).
Bij de 2e zwangerschap wist ik dmv ovu testen welke dag ik mijn ovulatie had. De dag van de positieve test en de dag erna sex gehad.
En bij deze zwangerschap heb ik rond dag 15/16 mijn ovultie gehad en eh, hebben we dag 14/15/16 én 17 sex gehad, voor de zekerheid.
Met resultaat gelukkig!

Bij de 2e en 3e zwangerschap had ik op dag 16/17 ongeveer mijn eisprong, bij de 1e zwangerschap weet ik niet wanneer (toen een kortere cyclus).
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Flower_L di 3 apr 2012 - 7:33

toevallig dat ik vanochtend nog aan moest denken. Ovulatie komt in zicht, en zit toch onbewust beetje te 'plannen' wanneer het slim zou zijn.
Van vorige zwangerschappen weet ik het eigenlijk niet.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Pussycat di 3 apr 2012 - 7:35

Viva dan had je bij de eerste keer ook nog maar weinig dagen tot menstruatie zeg!

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat di 3 apr 2012 - 7:38

Flower Tja dat probeer ik nu ook hoor. Heb geen zin meer om het maar af te wachten.

Deze maand wilde mijn vriend eigenlijk liever niet (door feestdagen en verjaardag dochter rond die tijd)
Maar we hebben donderdag en zaterdag sex gehad, en maandag middag had ik een posi ovulatietest. Zondagmiddag was die nog negatief. En maandagavond weer lichter dan s'middags. Dus ik probeer mijn kansen een beeetje in te schatten Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 3 apr 2012 - 7:45

Uhm, ons kindje is op vakantie verwekt. Dan heb ik altijd wel wat meer zin... Dus van welke keer het is, nee geen idee Embarassed

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Makamba di 3 apr 2012 - 7:48

Wij hebben ons toen niet bezig gehouden met de ovulatie. We hadden seks als we zin hadden en hadden zoiets van 'we zien wel wanneer het raak is'. Heb dus ook werkelijk geen idee (ook laatste zwangerschap niet).
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Pussycat di 3 apr 2012 - 7:52

Tja van sex als we zin hebben word ik niet zwanger Sex en ovulatie 394967

Dus ik probeer nu ook maar wat dingen uit in de hoop dat het wat doet ofzo... ach ja.
Het komt vast wanneer het de tijd is, maar ik wou dat ik het wat kon beinvloeden ofzo pff.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Makamba di 3 apr 2012 - 7:58

Pussycat schreef:Tja van sex als we zin hebben word ik niet zwanger Sex en ovulatie 394967

Als dat voor jou niet zo werkt, dan is het toch goed dat je zoals je zelf al aangeeft andere dingen bedenkt. Mijn ex werkte veel in het buitenland en was vaak ook nog 6 weken van huis om vervolgens 6 weken thuis te zijn. Hij was ook veel moe want werkte 6 weken lang 16 uur op een dag. Als we dan zouden gaan 'plannen' zou dat alleen maar een hoop stress opleveren. Iedere keer dat het dan niet raak was en hij weer wegging moest ik toch weer minimaal 6 weken wachten in de hoop dat het de volgende keer raak zou zijn. Dus vandaar onze beslissing om het zo te doen, maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

Hopelijk is het snel raak!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pussycat di 3 apr 2012 - 8:07

Jeetje moet je inderdaad maar net op de goede momenten je eisprong hebben.
Gek hoe dat kan gaan hé? Wij zijn (zo goed als) elke avond samen en nog is het niet raak na alweer bijna 8 maanden proberen.
Ach ja ik wil nog niet teveel zeuren, maar ik ga soms wel eens denken zijn wij misschien wel minder vruchtbaar ofzo?
Want bij de 1e was ik altijd rond de 28 dagen ongesteld en toen duurde het ''al'' 8 maanden en nu heb ik een behoorlijk onregelmatige cyclus en duurt het ook al 8 maanden ach ja... de tijd zal het leren hé.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Makamba di 3 apr 2012 - 8:11

Pussycat schreef:Jeetje moet je inderdaad maar net op de goede momenten je eisprong hebben.
Gek hoe dat kan gaan hé? Wij zijn (zo goed als) elke avond samen en nog is het niet raak na alweer bijna 8 maanden proberen.
Ach ja ik wil nog niet teveel zeuren, maar ik ga soms wel eens denken zijn wij misschien wel minder vruchtbaar ofzo?
Want bij de 1e was ik altijd rond de 28 dagen ongesteld en toen duurde het ''al'' 8 maanden en nu heb ik een behoorlijk onregelmatige cyclus en duurt het ook al 8 maanden ach ja... de tijd zal het leren hé.

Ja, het was ook altijd een enorme teleurstelling als het niet raak was. Vooral de laatste maanden viel het me steeds zwaarder. En net toen ik dacht dat het weer niet raak was, was het dus toch zo.

Wat rot dat jullie het al acht maanden proberen en het nog steeds niet raak is. Het kan allerlei oorzaken hebben waardoor het niet lukt natuurlijk, maar leuk is anders. Misschien dat het inderdaad wat langer duurt nu omdat je een onregelmatige cyclus hebt. Kan me wel heel goed voorstellen dat elke maand dat het niet raak is weer een maand teveel is. Keer op keer weer die teleurstelling. Sad

Hopelijk lukt het je met die ovu testen en is het heel snel raak! Sex en ovulatie 699888
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Bericht  sabje di 3 apr 2012 - 8:13

In de maand dat ik zwanger ben geworden hebben we 5 dagen achter elkaar gevreeen rond de ovulatie. Dus van welke keer het is weet ik niet. De maanden ervoor deden we het om de dag rond de ovulatie. Nu weer even afwachten hoe mijn cyclus gaat worden.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Pussycat di 3 apr 2012 - 8:20

Dank je wel makamba Sex en ovulatie 561177
Hoelang had jij er uiteindelijk over gedaan toen dan?
Het is ook steeds weer een teleurstelling natuurlijk....

Sabje en dan zeggen ze dat achter elkaar niet goed is vanwege de kwaliteit van het zaad van de man.... Rolling Eyes

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Makamba di 3 apr 2012 - 8:26

Pussycat schreef:Dank je wel makamba Sex en ovulatie 561177
Hoelang had jij er uiteindelijk over gedaan toen dan?
Het is ook steeds weer een teleurstelling natuurlijk....

Sabje en dan zeggen ze dat achter elkaar niet goed is vanwege de kwaliteit van het zaad van de man.... Rolling Eyes

In Januari gaan samenwonen en in September was ik zwanger! Beetje raar om te zeggen 9 maanden, want sommige maanden tellen niet mee omdat we elkaar toen helemaal niet zagen vanwege zijn werk, maar anderzijds tellen ze toch mee omdat die maanden er gewoon bij horen. Lekker tegenstrijdig.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pussycat di 3 apr 2012 - 8:31

Ja dat herken ik wel. Vorige keer kwam mijn eisprong véél later dan verwacht en hebben we dus geen sex gehad. Dus ook geen kans gehad, maar ja toch weer 1,5 maand verder...
En 9 maanden duren echt wel lang als je iets graag wilt. Maar ja bij onze dochter vond ik het achteraf ook wel weer snel Sex en ovulatie 394967

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie di 3 apr 2012 - 8:39

Wij deden het gewoon om de dag (als we zin hadden), ik weet niet eens wanneer ik de eisprong altijd had, kun je dat voelen? Ovulatie testen heb ik ook nooit gedaan, zou niet eens weten hoe dat werkt. Zaad blijft toch een aantal dagen leven in je lichaam, dus als je het om de dag doet, dan is er toch ook grote kans dat het lukt, of zie ik dat verkeerd?? Ik weet het ook niet hoor.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pussycat di 3 apr 2012 - 8:49

Annemie ja moet je wel weten wanneer je eisprong is, maar dat weet ik niet door onregelmatige cyclus daarom ovulatietesten.

Maar ik voelde deze maand wel mijn eisprong. Maar dat wil zeggen ik voelde 5 dagen lang steekjes en weeig gevoel.
Waar ik het beter door wist was mijn draderige afscheiding. het begon op donderdag maar op zondag het ergst aanwezig.

maandag iets minder en nu nog minder.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 21:11

Linda schreef:Ik was heel regelmatig ongesteld en wist precies wanneer mijn eisprong was. We hebben anderhalve week iedere dag sex gehad en toen was het gelijk raak.

Hier ook! Beiden keren hahahaha

Gast
Gast

Bericht  woezel di 3 apr 2012 - 21:16

ik voel mijn eisprong altijd erg goed.
Bij C voelde ik hem de dag erna.
Bij E duurde het langer, zat bijna een week tussen de sex en de eisprong.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Linda di 3 apr 2012 - 21:17

Anniej_S schreef:
Linda schreef:Ik was heel regelmatig ongesteld en wist precies wanneer mijn eisprong was. We hebben anderhalve week iedere dag sex gehad en toen was het gelijk raak.

Hier ook! Beiden keren hahahaha

Hahaha!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat we het na anderhalve week wel zat waren.
Op een van de laatste dagen hadden we de grootste lol in bed, toen lagen we heel overdreven tegen elkaar te praten, "oeehhjaaa lekker schatje, ga doooorrrr!!" haha, dus we hopen niet dat ze daar uit is ontstaan.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SarahKey di 3 apr 2012 - 22:00

Ik weet het precies. 17 mei eisprong en 16 mei 's avonds kwamen we elkaar zomaar tegen in bed.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen