hoelaat gaan jullie savonds slapen?
+49
liesje
chipa
MissD
Flip Fluitketel
Slakje
Roodkapje
Printje
Jazzlyn
Annemie
Jezzie
meisje
Muis
Pussycat
Star007
Linda
Liadan
Makamba
LMCurious
Sophiee
Parisienne
Puggle
jill
Mamsie
vlinder-19
Fearie
Tiara
Bloem86
Urban Naked
Viva
tweeling
Thunder
Happydobby
kwak
sabje
CCC
Coco
Bruintje Beer
Monnie
Mida4you
blondje1313
Lejow
SarahKey
SparklingEyes
woezel
Dora
LDJ
Pien
VeryCherry
loesje
53 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: hoelaat gaan jullie savonds slapen?
Ik zou graag meer willen slapen snachts...maar aangezien ik een avondmens ben krijg ik het niet voor elkaar om optijd naar bed te gaan...zou zo graag sochtends wat langer blijven liggen! Ik werk trouwens vaak savonds en kolf om 22u en als ik later thuis ben later. Meestal lig ik tussen 23.30 en 24u in bed.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Roodkapje schreef:Wat slapen jullie allemaal vroeg!!! Ik kan dat echt niet hoor...Heb weinig slaap nodig blijkbaar
Ik ga rond 1 uur naar bed, soms half uur eerder, soms half uur later. Maar altijd wel rond die tijd.
Meestal ga ik alleen naar bed en komt mijn man halverwege de nacht ook thuis, dan word ik vaak even wakker en slaap weer verder.
Zelf werk ik ook nachtdiensten en dan ga ik pas in de ochtend naar bed ( werk tot 8 uur). Ik slaap dan niet voor oid. Na mijn dienst slaap ik tot half 1 als mijn man werkt, om 1 uur moet ik dan op het schoolplein staan om de kindjes op te halen.
Da's dan maar 4 uur slaap of zo , red je het daarop? Ik heb zelf veel slaap nodig, het lijkt me echt ideaal (zeker met kinderen) om aan zo weinig genoeg te hebben.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Als onze zoon bij toeval 's avonds slaapt dan ga ik alvast even mee met hem slapen.
Hij krijgt om 23 uur nog een fles en als hij daarmee klaar is dan is het tegen 00.00/00.30, dan leg ik hem weer in bed en ga ik ook slapen.
Om 6.45 uur gaat de wekker van mijn man af 's morgens dat vind ik jammer, ik vind het wat te vroeg (ik heb dan te weinig slaap) maar onze zoon wordt wakker van die wekker dus ik moet er dan toch uit.
Hij krijgt om 23 uur nog een fles en als hij daarmee klaar is dan is het tegen 00.00/00.30, dan leg ik hem weer in bed en ga ik ook slapen.
Om 6.45 uur gaat de wekker van mijn man af 's morgens dat vind ik jammer, ik vind het wat te vroeg (ik heb dan te weinig slaap) maar onze zoon wordt wakker van die wekker dus ik moet er dan toch uit.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor, kan je man niet het trilalarm van z'n mobiel zetten ofzo? Kan misschien weer net even wat slaap schelen voor jou als je zoon dan nog niet wakker wordt.
Gast- Gast
Mijn man wordt nog niet wakker van z'n eigen wekker al heb je het graagfreakielief schreef:Floor, kan je man niet het trilalarm van z'n mobiel zetten ofzo? Kan misschien weer net even wat slaap schelen voor jou als je zoon dan nog niet wakker wordt.
Ik wordt dus wakker van zijn wekker om hem eruit 'te schoppen' (en nee ik ben echt niet lief en vrolijk als ik dat ding hoor af gaan).
Soms roep ik de eerste keer dat dat ding afgaat 'zet die stomme wekker af' en dat doet hij dan, echt helemaal af dus als ons zoontje dan nog rustig blijft val ik weer in slaap en slaapt mijn man ook gewoon verder . Dan vertrekt hij dus wel eens te laat naar zijn werk maar dat is dan niet mijn probleem, hij moet zelf maar op tijd opstaan, dat kan ook als dat ding de eerste keer af gaat vind ik.
Vanmorgen heb ik al mooi een flesje gemaakt voor onze zoon omdat hij wakker was van de wekker maar hij is weer in slaap gevallen (wellis waar helemaal omgedraaid, op z'n buik met z'n hoofd bij het voeteneind maar ach hij sliep weer 30 minuten).
nu is hij echt wakker hoor ik dus ga ik hem maar halen, krijg ik tenminste een mooi te zien.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pft Floor, ik ken het nog wel van de eerste weken hier. Ik sliep vaak in de logeerkamer en werd dan meteen wakker van dat loeiharde kutgezoem van de wekker in de slaapkamer terwijl mijn man gewoon rustig doorsliep... Maar goed, toen was hij natuurlijk ook uitgeput. Nu gaat weer gewoon de radiowekker en soms slaapt onze zoon daar wel doorheen, maar dan moet ik hem alsnog voeden omdat anders m'n borsten ontploffen.
Sterkte in ieder geval, maar die glimlach maakt inderdaad veel goed.
Sterkte in ieder geval, maar die glimlach maakt inderdaad veel goed.
Gast- Gast
oh ja die wekker. Siem slaapt er gelukkig doorheen (maar hoort zijn papa daarna wel wassen/aankleden/tanden poetsen etc) maar slaapt gelukkig wel weer in. Of het moet toevallig flestijd zijn.
Floor: wel fijn dat je zoontje al doorslaapt. Lijkt me zo heerlijk.
Floor: wel fijn dat je zoontje al doorslaapt. Lijkt me zo heerlijk.
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» hoe laat gaan jullie zelf savonds slapen?
» Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen?
» Hoelaat gaan jullie kindjes naar bed?
» gaan jullie kindjes snel slapen?
» Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen?
» gaan jullie kindjes snel slapen?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: