hoelaat gaan jullie savonds slapen?
+49
liesje
chipa
MissD
Flip Fluitketel
Slakje
Roodkapje
Printje
Jazzlyn
Annemie
Jezzie
meisje
Muis
Pussycat
Star007
Linda
Liadan
Makamba
LMCurious
Sophiee
Parisienne
Puggle
jill
Mamsie
vlinder-19
Fearie
Tiara
Bloem86
Urban Naked
Viva
tweeling
Thunder
Happydobby
kwak
sabje
CCC
Coco
Bruintje Beer
Monnie
Mida4you
blondje1313
Lejow
SarahKey
SparklingEyes
woezel
Dora
LDJ
Pien
VeryCherry
loesje
53 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: hoelaat gaan jullie savonds slapen?
9.30 uur is ook erg vroeg Haha nee flauw... Ik ga meestal rond een uurtje of 23.00/ 00.00 uur naar boven. Soms ook wat eerder als ik het nodig heb...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Voor de zwangerschap 2200-22.30 , maar nu lig ik er om 2100 in en ben ik vrijwel direct weg!
Gast- Gast
Wij gaan meestal tussen 22.00/22.30 naar boven. Mijn man gaat dan slapen en ik kijk nog tv. Meestal ga ik dan rodn 23.00 slapen. Toen ik net zwanger was ging ik ook vroeger naar bed. Was toen ook erg moe.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:loesje schreef:VeryCherry schreef:Tussen 24.00 en 01.00 en in het weekend later
ja maar jij hebt nog geen kinderen dus dat is anders
Ik heb een zoon van 8...
VC, weet je dan niet dat je een ticker met de leeftijd van je kind moet nemen?
Gast- Gast
loesje schreef:VeryCherry schreef:Tussen 24.00 en 01.00 en in het weekend later
Gast- Gast
Ik ga rond 22:30/23:00 uur slapen, dan ben ik ook wel echt kapot.
Gast- Gast
PurpleSparkle schreef:VeryCherry schreef:loesje schreef:VeryCherry schreef:Tussen 24.00 en 01.00 en in het weekend later
Ik heb een zoon van 8...
VC, weet je dan niet dat je een ticker met de leeftijd van je kind moet nemen?
Whahaha, sorry, mijn welgemeende en oprechte excuses
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik ga na de voeding van 21.00 uur slapen als ik de dag erna moet werken. Als ik vrij ben soms iets later.
Gast- Gast
als ik niet hoef te werken de volgende dag is het rond half 11, als ik wel moet werken of heb gewerkt is het rond 22.00.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Meestal tussen 23.00 en 0.00
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Over het algemeen tussen 23.00 en 00.00 uur. Mijn man gaat altijd eerder, die gaat vaak tegen 22.00 uur al naar boven, kijk even tv en gaat slapen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Wij zijn net een stel oude lui, of eigenlijk ook juist weer niet. Net hoe je het bekijkt. Wij wonen in een straat met bijna allemaal ouderen, maar wij liggen er het eerste in. Om 21.30 dus meestal. Ik ben er dan ook echt aan toe, ookal lees ik nog wel vaak, of internet nog even. En mijn man moet er altijd erg vroeg uit, dus het is prima zo.
Maar soms voel ik me wel eens belachelijk. De oudjes gaan ook weer naar bed denk ik dan bij mezelf... En de echte oudjes blijven lekker op tot een uurtje of 23.00.
Maar soms voel ik me wel eens belachelijk. De oudjes gaan ook weer naar bed denk ik dan bij mezelf... En de echte oudjes blijven lekker op tot een uurtje of 23.00.
Gast- Gast
Mijn man werkt 's avonds dus ik doe de laatste voeding. Die is meestal rond 22u dus dan lig ik er rond 22.45 in.
Dat is op zich wel prima. Als ik de dag erna niet hoef te werken en ik wil nog iets zien is het soms wel wat later.
In het weekend meestal rond 23.00/23.30
Gisteren was ik doodmoe en had ik enorme hoofdpijn en lag ik er om 21.45 in.
Was best lekker eigenlijk!
Dat is op zich wel prima. Als ik de dag erna niet hoef te werken en ik wil nog iets zien is het soms wel wat later.
In het weekend meestal rond 23.00/23.30
Gisteren was ik doodmoe en had ik enorme hoofdpijn en lag ik er om 21.45 in.
Was best lekker eigenlijk!
Gast- Gast
Tussen 23.00 uur en 00.00 uur, in het begin vd zwangerschap was ik net een oma en lag ik er vaak om 21.00 uur al in. Gewoon lekker naar bed gaan als je moe bent, het is maar tijdelijk.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik ga half 11 slapen.
Mijn man was gewend later te gaan slapen, ik ging eerder vaak al om half 10 slapen als ik weer naar school moest.
En dit vind ik nu wel een fijn tijdstip.
Mijn man was gewend later te gaan slapen, ik ging eerder vaak al om half 10 slapen als ik weer naar school moest.
En dit vind ik nu wel een fijn tijdstip.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ben nu 39 weken zwanger en ga meestal rond 23.00 uur naar bed. Dan lig ik wakker tot een uur of 1. Genieten.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
_MamaRosa_ schreef:Wij zijn net een stel oude lui, of eigenlijk ook juist weer niet. Net hoe je het bekijkt. Wij wonen in een straat met bijna allemaal ouderen, maar wij liggen er het eerste in. Om 21.30 dus meestal. Ik ben er dan ook echt aan toe, ookal lees ik nog wel vaak, of internet nog even. En mijn man moet er altijd erg vroeg uit, dus het is prima zo.
Maar de echte oudjes kunnen de volgende dag wakker worden wanneer ze maar willen en doen het over het algemeen rustiger aan op een dag als wat jij doet met je 4 kinderen.
Iig zo denk ik dan
Ik streef naar half 11. Heus wel eens later maar ik merk dat dat een goede tijd is voor mij en dat ik dan genoeg uren maak.
Gast- Gast
Ik ga meestal rond 23u naar bed!
De ene keer gaat mijn vriend wel vast mee naar boven, andere keer niet. Hij vind het namelijk nog best vroeg..
Maar vooral nu ik zwanger ben, moet ik soms gewoon m'n best doen om 23u te halen!
De ene keer gaat mijn vriend wel vast mee naar boven, andere keer niet. Hij vind het namelijk nog best vroeg..
Maar vooral nu ik zwanger ben, moet ik soms gewoon m'n best doen om 23u te halen!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
SarahKey schreef:_MamaRosa_ schreef:Wij zijn net een stel oude lui, of eigenlijk ook juist weer niet. Net hoe je het bekijkt. Wij wonen in een straat met bijna allemaal ouderen, maar wij liggen er het eerste in. Om 21.30 dus meestal. Ik ben er dan ook echt aan toe, ookal lees ik nog wel vaak, of internet nog even. En mijn man moet er altijd erg vroeg uit, dus het is prima zo.
Maar de echte oudjes kunnen de volgende dag wakker worden wanneer ze maar willen en doen het over het algemeen rustiger aan op een dag als wat jij doet met je 4 kinderen.
Iig zo denk ik dan
Dat is ook weer waar. Hier zitten de gordijntjes bij de meesten om 8.30 nog dicht. Terwijl ik om 6.30 al weer fris en fruitig (ahum) naast mn bed sta door de weeks.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:SarahKey schreef:_MamaRosa_ schreef:Wij zijn net een stel oude lui, of eigenlijk ook juist weer niet. Net hoe je het bekijkt. Wij wonen in een straat met bijna allemaal ouderen, maar wij liggen er het eerste in. Om 21.30 dus meestal. Ik ben er dan ook echt aan toe, ookal lees ik nog wel vaak, of internet nog even. En mijn man moet er altijd erg vroeg uit, dus het is prima zo.
Iig zo denk ik dan
Dat is ook weer waar. Hier zitten de gordijntjes bij de meesten om 8.30 nog dicht. Terwijl ik om 6.30 al weer fris en fruitig (ahum) naast mn bed sta door de weeks.
Ja precies. haha en dat fris en fruitig, ach je bent wel wakker tenminste. Siem komt rond 4 uur 's nachts nog en dan voel ik me fitter als dat ik daarna weer ga slapen en rond 8 uur wakker word.
Meestal 22.30-23.00
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Meestal tussen half 10 en half 11. Maar vrijwel nooit later, is ook afhankelijk van of ik de volgende dag vrij ben en van wat er op tv is
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Meestal rond 22u...soms ben ik dan al wel in slaap gevallen om de bank. Ik moet er altijd om 5.30u uit.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Tegenwoordig veel te laat. Om 12 uur meestal. Ik probeer nu om 22.30 naar bed te gaan
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» hoe laat gaan jullie zelf savonds slapen?
» Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen?
» Hoelaat gaan jullie kindjes naar bed?
» gaan jullie kindjes snel slapen?
» Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen?
» gaan jullie kindjes snel slapen?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: