Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meisje (20jr) weegt 20 kilo!!

+44
dolfijntje24
SuperGrover
Viva
rianne287
MADDIE
Blond
InweCulnamo
_Lacey_
Muurvlindertje
Shisha
Ezzer
VeryCherry
patjuhhh
Lieke128
LDJ
Ella
Esperanza
Alex
Rovine
Niekske
Rush
Caroow
Caribbeanlover
Puggle
Kerel
Lima
Koffieleut
Zora
L!ND@
CCC
Susan
sweetgirl
Sweety
VanillaRose
Minx
GreenGrass
Lilypie
Lady Starstruck
silly-one
Makamba
Monte
Vlegel
Antibes
Toet
48 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Meisje (20jr) weegt 20 kilo!! - Pagina 4 Empty Re: Meisje (20jr) weegt 20 kilo!!

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 19:59

Muurvlindertje schreef:De reacties op geenstijl zijn wel grappig: mijn lul erin en ze is 2x zo zwaar.

:shock:

Hoe kan je zo'n reactie nou grappig vinden?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisje (20jr) weegt 20 kilo!! - Pagina 4 Empty Re: Meisje (20jr) weegt 20 kilo!!

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 2:34

Ik denk dat muurvlinder 'grappig' als sarcastisch bedoelt, aangezien er een :shock: volgt..

Tenminste, dat hoop ik.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover wo 4 apr 2012 - 3:20

Viva schreef:Bah, ik wist niet dat je met zo'n gewicht nog in leven kon zijn.
Dacht eerlijk gezegt dat 30 wel het minimale was wat je moest wegen. Ze ziet er naar mijn idee ook meer dood dan levend uit :face:

Onze dochter is 3, en weegt 15.5kg. Grote zak aardappels erbij en je hebt haar gewicht. Bah.
Je kunt wel in leven zijn, maar niet lang meer. Zij gaat geen 60 worden, denk ik zo.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rush wo 4 apr 2012 - 3:22

Caribbeanlover schreef:
Arden schreef:Ik vraag me inderdaad ook af wat dat dieet inhoudt dan.

Dat is geen dieet, maar zichzelf uithongeren, ze heeft gewoon anorexia en wil dat niet toegeven.
Ja, dat is ook echt makkelijk, even toegeven Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  dolfijntje24 wo 4 apr 2012 - 3:46

Dat zij uberhaupt nog in leven is....Bizar...
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 3:46

het is voor anorexiapatienten inderdaad moeilijk om ook echt toe te geven dat ze een probleem hebben. En als ze het al hebben toegegeven en aan zichzelf willen werken, daar gaat ook nog eens jaren overheen en vaak hebben ze weet ik het hoelang nog begeleiding nodig.

Heb een tijdje geleden bij uitzendinggemist een docu over anorexia gezien, er zit vaak meer achter dan mensen denken. Zowel psychisch als dat eraan gewerkt wordt.

Gast
Gast

Bericht  dolfijntje24 wo 4 apr 2012 - 3:54

Cimic schreef:Ik vind de reacties onder haar foto's echt walgelijk. Hoe kunnen mensen z'n gemene opmerkingen maken. Dat vind ik nog erger dat het meisje zelf. Bah!

Omdat zij niet snappen dat je echt ziek bent...Het is psychisch. En het is niet voor te stellen als je zoiets hebt, mensen zeggen maar wat omdat ze het niet begrijpen.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Lieke128 wo 4 apr 2012 - 4:08

Ik kan me ook wel voorstellen dat het lastig is hoor (niet dat ik die reacties goed wil praten). Het meisje komt zelf erg blij en gelukkig met zichzelf over op 'ons', waardoor het lijkt alsof ze dit graag wil en waardoor mensen de neiging hebben dat soort reacties te plaatsen, denk ik. Door de wijze waarop het bericht is geplaatst komt het niet over alsof dit meisje erg ziek is, maar nog niet wil toegeven aan haar ziekte. Dat is ook het gevaarlijke ervan, ze kan zo maar door en doorgaan (al houdt haar lichaam er dan vast wel een keer mee op), maar diep van binnen is dit heus niet wat ze wil. Haar gezonde 'ik' zal hier niet blij mee zijn, maar haar zieke 'ik' zal op dit moment overheersen. Sneu!

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 4:10

Wat ik dan nog het ergste vind is dat ze misschien wel vind dat ze nu nog te dik is.

Gast
Gast

Bericht  Lieke128 wo 4 apr 2012 - 4:19

Lily schreef:Wat ik dan nog het ergste vind is dat ze misschien wel vind dat ze nu nog te dik is.

Waarschijnlijk wel. Haar grens zal ze steedss verleggen. 'Zo dun mogelijk' is in haar geval waarschijnlijk zo dun dat het eigenlijk niet meer mogelijk is... Maar dat zal ze nu nog niet beseffen.

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  SuperGrover wo 4 apr 2012 - 4:42

Lieke128 schreef:Ik kan me ook wel voorstellen dat het lastig is hoor (niet dat ik die reacties goed wil praten). Het meisje komt zelf erg blij en gelukkig met zichzelf over op 'ons', waardoor het lijkt alsof ze dit graag wil en waardoor mensen de neiging hebben dat soort reacties te plaatsen, denk ik. Door de wijze waarop het bericht is geplaatst komt het niet over alsof dit meisje erg ziek is, maar nog niet wil toegeven aan haar ziekte. Dat is ook het gevaarlijke ervan, ze kan zo maar door en doorgaan (al houdt haar lichaam er dan vast wel een keer mee op), maar diep van binnen is dit heus niet wat ze wil. Haar gezonde 'ik' zal hier niet blij mee zijn, maar haar zieke 'ik' zal op dit moment overheersen. Sneu!
Ik denk wel dat ze dit wil. Ik denk dat ze oprecht niet door heeft dat ze hier niet gelukkig van wordt, dat een 'normaal' leven zoveel leuker is en dat ze binnenkort waarschijnlijk doodgaat. Heel verdrietig.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lieke128 wo 4 apr 2012 - 5:03

SuperGrover schreef:
Lieke128 schreef:Ik kan me ook wel voorstellen dat het lastig is hoor (niet dat ik die reacties goed wil praten). Het meisje komt zelf erg blij en gelukkig met zichzelf over op 'ons', waardoor het lijkt alsof ze dit graag wil en waardoor mensen de neiging hebben dat soort reacties te plaatsen, denk ik. Door de wijze waarop het bericht is geplaatst komt het niet over alsof dit meisje erg ziek is, maar nog niet wil toegeven aan haar ziekte. Dat is ook het gevaarlijke ervan, ze kan zo maar door en doorgaan (al houdt haar lichaam er dan vast wel een keer mee op), maar diep van binnen is dit heus niet wat ze wil. Haar gezonde 'ik' zal hier niet blij mee zijn, maar haar zieke 'ik' zal op dit moment overheersen. Sneu!
Ik denk wel dat ze dit wil. Ik denk dat ze oprecht niet door heeft dat ze hier niet gelukkig van wordt, dat een 'normaal' leven zoveel leuker is en dat ze binnenkort waarschijnlijk doodgaat. Heel verdrietig.

Ik denk ook dat ze oprecht niet doorheeft dat ze hier niet gelukkig van wordt, maar ik denk dat dat de ziekte is. Dat ze al 'te ver' is gegaan in deze manier van leven. Vind het denk ik een beetje moeilijk uit te leggen, sorry!Meisje (20jr) weegt 20 kilo!! - Pagina 4 394967

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  SarahKey wo 4 apr 2012 - 6:09

Oh wat erg zeg!! Dat ze nog leeft!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Minx wo 4 apr 2012 - 6:34

Pff haar BMI zit gewoon rond de 8!!!
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mezzoforte wo 4 apr 2012 - 8:28

Wat een verschrikkelijke foto's, wat ziet ze er ontzettend eng uit. Liet het ook aan mijn vriend zien, die had ongeveer dezelfde reactie.
Hoe erg dat je zo'n ziekte hebt en jezelf dit kan aandoen, niet te geloven.... :shock:
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  CarpeDiem wo 4 apr 2012 - 8:36

Wow, de foto's zijn inderdaad echt vreselijk om te zien!
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Bericht  Sorella wo 4 apr 2012 - 9:01

Ik ben zelf vrij extreem in wat ik mooi dun vind maar dit gaat mij ook te ver. Die knietjes van haar! Ik vind het vooral heel zielig, dat je zo'n zelfbeeld heb en dat je je lichaam zo verpest met je eetprobleem. Helaas heb ik anorexia van dichtbij meegemaakt en is het niet zo makkelijk om in te zien dat je een probleem/ziekte hebt in plaats van 'een mooi, slank lichaam.'
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: