Nieuwe haarkleur? Met foto van resultaat
+8
Zwerver
Esperanza
Aziraphale
Bazinga
piertje
loura
Blond
Paper Crown
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nieuwe haarkleur? Met foto van resultaat
Hé toch geen Haartheater?
Succes PB! Ben benieuwd!
Succes PB! Ben benieuwd!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Nee, inderdaad geen haartheater! Daar wilde ik eigenlijk heen gaan maar had alleen vandaag tijd en moet vandaag ook bij mijn ouders in het dorp zijn dus ben naar de kapper gegaan waar ik vroeger altijd kwam. Ben heel blij! Het was op een gegeven moment zo licht als jij het nu hebt Ckc maar dat stond me echt niet Hahaha dat vond de stylist zelf ook dus ze heeft het weer wat donkerder gemaakt. Zal zo even een foto maken!
Gast- Gast
Holy fuck man het is echt moeilijk om een goede foto van je haarkleur te maken Hahaha! Ik ga nu even lekker douchen enzo en zal zo even een goede poging doen voor een foto.
Gast- Gast
foto
Haha het lukt me dus echt niet een goede foto van de kleur te maken met mijn telefoon, vandaar ook mijn stomme hoofd of de eerste foto. De tweede foto is meer zoals het is en dan bovenop zoals de eerste foto, donkerder dus.
Gast- Gast
mooi hoor, heel natuurlijk!!!
Zijn er verschillende kleuren gebruikt?
Zijn er verschillende kleuren gebruikt?
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Haha vind de foto's echt stom! Maar ben er heel blij mee. Mijn haar is eerst met 9% peroxide behandeld omdat het echt heel donker was, maar dat was maar heel even en daarna een basiskleur en folies vor highlights. Dit werd uiteindelijk te blond (stond me echt niet haha!) en toen heeft ze er nog nummer 7 aan de bovenkant ingezet geloof ik.
Gast- Gast
Ah joh je bent hoe dan ook een mooie meid
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Op de eerste foto zie ik eerlijk gezegd niet zo heel veel verschil, op de tweede is het duidelijk lichter en met hihglights. Mooi hoor!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Staat je goed PB!
Eens met Lady, op de eerste foto lijkt het nog vrij donker, maar op de tweede kun je de highlights heel goed zien!
Eens met Lady, op de eerste foto lijkt het nog vrij donker, maar op de tweede kun je de highlights heel goed zien!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Lady4 schreef:Op de eerste foto zie ik eerlijk gezegd niet zo heel veel verschil, op de tweede is het duidelijk lichter en met hihglights. Mooi hoor!
+1.
Maar het staat je goed!
Gast- Gast
Haha nee daarom, het lukte gewoon niet om met m'n telefoon een foto te maken waar het niet nog steeds heel donker leek. Maar goed, ik ben er blij mee haha!
Gast- Gast
Dat vind ik ook. Het zal inderdaad wel aan de foto's liggen. Het ziet er in iedergeval heel natuurlijk uit. Staat je mooi!Princess schreef:Lady4 schreef:Op de eerste foto zie ik eerlijk gezegd niet zo heel veel verschil, op de tweede is het duidelijk lichter en met hihglights. Mooi hoor!
+1.
Maar het staat je goed!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Staat je goed!
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» nieuwe jurk (met foto)
» Zal ik dit kapsel doen? (foto resultaat)
» Kapseltips gevraagd FOTO resultaat!
» Nieuwe haarkleur
» Shy is bevallen!
» Zal ik dit kapsel doen? (foto resultaat)
» Kapseltips gevraagd FOTO resultaat!
» Nieuwe haarkleur
» Shy is bevallen!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: