Nieuwe haarkleur
+5
Rush
Rizzo
Paper Crown
Lavendel
kippiee
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuwe haarkleur
Moet nog erg wennen maar staat het een beetje?
Zo was het eerst(let niet op mijn huispak)
Weg
En nu
Weg
Zo was het eerst(let niet op mijn huispak)
Weg
En nu
Weg
Laatst aangepast door kippiee op wo 10 okt 2012 - 20:10; in totaal 1 keer bewerkt
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Nieuwe haarkleur
mmm ik vind het niet echt heel erg mooi. De kleur is te nep. Ik vind je eigen kleur echt veel mooier!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Oei, nee.. ik vind je blonde haren veel mooier.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
ik moet wel zeggen dat je blauwe ogen er beter uit komen maar je had beter voor een koelere (licht)bruine kleur kunnen kiezen. Deze rode kleur is gewoon lelijk want iets donkerder haar misstaat je niet
.
.
Lavendel- Ratel
Om eerlijk te zijn vind ik het nogal een fletse kleur, het lijkt ook niet helemaal egaal te zijn? Ik denk dat een bruine kleur je mooier zal staan. Dit vind ik niet echt een succes.
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Hahaha ja is ook wennen voor mij maar goed een keer wat anders!
Maar het is niet egaal nee zitten rode plukken doorheen en deze kleur is wel de trend voor najaar/winter.
Maar goed zie wel even is spoeling dus kan altijd wat lichter gaan weer
Maar het is niet egaal nee zitten rode plukken doorheen en deze kleur is wel de trend voor najaar/winter.
Maar goed zie wel even is spoeling dus kan altijd wat lichter gaan weer
kippiee- Fluisteraar
Idd, het lijkt niet zo egaal?Rizzo schreef:Om eerlijk te zijn vind ik het nogal een fletse kleur, het lijkt ook niet helemaal egaal te zijn? Ik denk dat een bruine kleur je mooier zal staan. Dit vind ik niet echt een succes.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind dat je het best kan hebben, een donkere kleur. Komen je ogen mooi uit. Maar ik heb het idee dat je haar het niet overal even goed gepakt heeft?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
haha blijft iedereen nu hetzelfde vragen?
Lavendel- Ratel
Ja dat is de bedoeling miss beetje onduidelijk hier op de foto maar het is dus bruin met rode plukken erdoorheen
kippiee- Fluisteraar
Ik vind het best leuk eigenlijk
Heb vorig jaar ongeveer hetzelfde gehad (nu weer blond, wat een gedoe was dat), haha.
Enige dat ik jammer vind, is dat het net is alsof er op sommige plekken nog wat blond doorheen piept..
Heb vorig jaar ongeveer hetzelfde gehad (nu weer blond, wat een gedoe was dat), haha.
Enige dat ik jammer vind, is dat het net is alsof er op sommige plekken nog wat blond doorheen piept..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Volgende keer zou ik voor een koper/blonde kleur kiezen. Warmer dan je had en lichter dan je nu hebt. Staat je fab!
Laatst aangepast door Forumster op wo 10 okt 2012 - 5:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind de kleur te rood (uitslaan) en denk dat een egale bruine kleur of bruin met andere kleur plukken je beter zou staan.
Gast- Gast
Ik vind het rode echt veel stoerder! Je gezicht komt veel harder uit.. Ja ik vind het tof..
Dat blonde maakt je veel meer een girl next door.
Gast- Gast
Birgit schreef:Ik vind de kleur te rood (uitslaan) en denk dat een egale bruine kleur of bruin met andere kleur plukken je beter zou staan.
Dat is juist de bedoeling en heb al eens bruin met blond gehad maar dat is weer zo 'gewoon'
kippiee- Fluisteraar
Punk'd schreef:Ik vind het rode echt veel stoerder! Je gezicht komt veel harder uit.. Ja ik vind het tof..
Thanks!!! vriend vond het ook zo alleen ff wennen. En blond heb ik bijna altijd al en wat je zegt meer zoals de meeste hebben
Ga miss ook wel pony doen ben jij er nog blij mee?
kippiee- Fluisteraar
Jaa ik ben echt nog blij met mijn pony. Op dagen dat ik er geen zin in heb stijl ik mijn haar gewoon volledig en draag ik mijn pony naar achter met een schuifje of dun haarbandje. Vandaag had ik een hoedje op
Mijn vriend vond het rode je ook veel stoerder staan haha.. Was benieuwd wat hij er van vond
Mijn vriend vond het rode je ook veel stoerder staan haha.. Was benieuwd wat hij er van vond
Gast- Gast
Ik vind de kleur zelf niet zo mooi.. Het staat je wel maar ik vind de kleur te dof ogen en ik weet zeker dat er andere kleuren zijn die jou veel mooier staan. Een mooie as tint zou denk ik al veel mooier staan.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Ik vind de kleur zelf niet zo mooi.. Het staat je wel maar ik vind de kleur te dof ogen en ik weet zeker dat er andere kleuren zijn die jou veel mooier staan. Een mooie as tint zou denk ik al veel mooier staan.
Dofheid kan ik wel inkomen.. het had wel iets krachtiger gekunt.. Maar ik vind het al een best koude rode kleur eerlijk gezegt.. (voor zover rood koud kan zijn)..
Gast- Gast
Punk'd schreef:Jaa ik ben echt nog blij met mijn pony. Op dagen dat ik er geen zin in heb stijl ik mijn haar gewoon volledig en draag ik mijn pony naar achter met een schuifje of dun haarbandje. Vandaag had ik een hoedje op
Oké ja heb ook vaker al pony gehad maar het maakt je haar net ff anders weer hé zonder het kort te knippen
Nou mooi dat ie het ook stoerder vond haha mannen zijn vaak ook eerlijker
kippiee- Fluisteraar
loura schreef:Ik vind de kleur zelf niet zo mooi.. Het staat je wel maar ik vind de kleur te dof ogen en ik weet zeker dat er andere kleuren zijn die jou veel mooier staan. Een mooie as tint zou denk ik al veel mooier staan.
Het is juist glanzend maar door de foto lijkt het doffer denk ik.
En warme kleuren moet ik juist hebben met contrast zeiden ze een keer bij kleuranalyse
As ook wel eens gehad maar zal eens kijken of ik die foto nog heb..
Laatst aangepast door kippiee op wo 10 okt 2012 - 7:32; in totaal 2 keer bewerkt
kippiee- Fluisteraar
Oh moet miss mijn make up wat aanpassen want heb hier niet veel op en me lippen ook wat kleur geven staat ook alweer anders
kippiee- Fluisteraar
Ik vind dat dit je jonger maakt in je gezicht, maar wel wat harder!
Volgende keer lichtere plukken erdoorheen en het zit helemaal perfect!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Het scheelt ook dat de bovenste foto met kaarslicht is gemaakt en de andere met daglicht!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Ik vind dat dit je jonger maakt in je gezicht, maar wel wat harder!
Hahaha ok nou kan ik wel gebruiken dan
Maar heb ik al eens gehad vond ik ook mooi hoor maar goed moet het er nu vaarwegen mee doen hihi
Even paar keer wassen scheelt ook weer
kippiee- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe haarkleur? Met foto van resultaat
» Hoe nu verder? (Haarkleur)
» Ook haarkleur
» Wat is je haarkleur?
» Haarkleur
» Hoe nu verder? (Haarkleur)