Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Net de box van Mcleod's Daughters besteld via de ing...

+3
Tinus
Monte
ChocoChip
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Net de box van Mcleod's Daughters besteld via de ing... - Pagina 2 Empty Re: Net de box van Mcleod's Daughters besteld via de ing...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 8:02

Hoe ver ben je al met kijken prinsesbo?
Ik al bij seizoen 2 Embarassed kijk er erg veel ineens.

Hij blijft inderdaad een aantal keren hangen maar dat is bij iedere box lees ik op internet. Maar als dat alleen bij seizoen 1 en 2 is neem ik het maar voor lief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net de box van Mcleod's Daughters besteld via de ing... - Pagina 2 Empty Re: Net de box van Mcleod's Daughters besteld via de ing...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 8:04

Hailey_ schreef:Hoe ver ben je al met kijken prinsesbo?
Ik al bij seizoen 2 Embarassed kijk er erg veel ineens.

Hij blijft inderdaad een aantal keren hangen maar dat is bij iedere box lees ik op internet. Maar als dat alleen bij seizoen 1 en 2 is neem ik het maar voor lief.

Hij ligt nog ingepakt op zolder Evil or Very Mad
Krijg m officieel pas over 2 weken. Hahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net de box van Mcleod's Daughters besteld via de ing... - Pagina 2 Empty Re: Net de box van Mcleod's Daughters besteld via de ing...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 8:05

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Leuk om na uit te kijken!! (of is het nu wel naar?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net de box van Mcleod's Daughters besteld via de ing... - Pagina 2 Empty Re: Net de box van Mcleod's Daughters besteld via de ing...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 8:06

Naar volgens mij :P

Weekend erna is mijn vriend weg, dus wordt McCleods Daughters weekend cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net de box van Mcleod's Daughters besteld via de ing... - Pagina 2 Empty Re: Net de box van Mcleod's Daughters besteld via de ing...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 8:07

Het is echt heel leuk leef nu al helemaal mee met iedereen!! (best triest eigenlijk laughcry )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net de box van Mcleod's Daughters besteld via de ing... - Pagina 2 Empty Re: Net de box van Mcleod's Daughters besteld via de ing...

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 3:51

De laatste dvd van seizoen 2 doet het bij niet op de dvd speler. Op mijn laptop en de xbox wel maar dan wel slecht en blijft die op den duur ook hangen. Hoe is dat bij jouw prinsesbo?

Ik vind het sonde om mijn box terug te sturen want dan ben ik hem kwijt want ze hebben even geen nieuwe meer Neutral en grote kans dat hij het daarbij ook niet doet. Een box hebben waarvan 1 dvd het niet doet is natuurlijk ook erg sonde maar wil hem niet kwijt! Cry haha..

Vanaf seizoen 3 doet hij het uitstekend en is het beeld ook veel mooier en lijken ze niet meer zo dik op een grote tv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net de box van Mcleod's Daughters besteld via de ing... - Pagina 2 Empty Re: Net de box van Mcleod's Daughters besteld via de ing...

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 5:10

Hmm dan ben ik benieuwd!
Over 1,5 week weet ik t denk ik ook Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net de box van Mcleod's Daughters besteld via de ing... - Pagina 2 Empty Re: Net de box van Mcleod's Daughters besteld via de ing...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum