Pakket besteld, wanneer bezorgd?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pakket besteld, wanneer bezorgd?
Ik kreeg net een mailtje van Fonq dat mijn pakketje wordt verstuurd en de eerstvolgende werkdag wordt aangeboden. Is de zaterdag een werkdag voor de TNT en kan ik dan het pakketje verwachten?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Pakket besteld, wanneer bezorgd?
Voor zover ik weet worden er op zaterdag geen pakketjes bezorgd. Ik denk dat je hem dus maandag krijgt...
Gast- Gast
ahh nee he, bah.
Darius- Ratel
Ik hoor ook altijd dat er op zaterdag geen pakketjes worden bezorgd maar hier is dat dus wel gewoon het geval. Kreeg laatst nog op zaterdag mijn h&m pakketje aangeboden!
Gast- Gast
Wij krijgen ook altijd pakketjes op zaterdag hoor. Mijn moeder (werkzaam bij TNT) zegt dat er gewoon pakketjes bezorgd worden.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Oh wat gek, bij ons wordt op zaterdag geen pakketpost bezorgd. Haha, nou, misschien heb je dan toch nog geluk en komt het morgen gewoon binnen!
Gast- Gast
Of misschien ligt dat eraan bij welk postorderbedrijf je hebt besteld? Misschien zit ik er dan naast hoor en haal ik nu verschillende dingen door elkaar.
Gast- Gast
De eerst volgende werkdag is inderdaad maandag, maar dan worden bij ons weer geen pakketjes bezorgd.. Op zaterdag bezorgen ze hier wel pakketjes!
Gast- Gast
Volgens mij wonen Lilium en ik niet zo ver van elkaar (als ik de goede voor me heb in elk geval) Maar bij mij worden wel gewoon pakketjes bezorgd op zaterdag
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
May schreef:Volgens mij wonen Lilium en ik niet zo ver van elkaar (als ik de goede voor me heb in elk geval) Maar bij mij worden wel gewoon pakketjes bezorgd op zaterdag
Wie ben jij dan als ik vragen mag? En waar woon je?
Ik denk dat ik verschillende postoderbedrijven door elkaar haal. Volgens mij wordt van de Wehkamp namelijk niet op zaterdag bezorgd, maar volgens mij is dat ook niet van TNT, maar van Selektvracht ofzo. Dus in dat geval heb ik niks gezegd!
Gast- Gast
Ik denk niet dat je me kent. Maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat je in E.nschede woont. En daar woon ik ook.
Althans als ik je vorige forumnaam goed heb hahaha.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
May schreef:Ik denk niet dat je me kent. Maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat je in E.nschede woont. En daar woon ik ook.
Okeeeee, ik ben vreselijk nieuwsgierig! Ik stuur je een PM!
Gast- Gast
Hier worden op zaterdag ook gewoon pakketjes bezorgd, dus grote kans dat je het gewoon morgen krijgt.
Gast- Gast
o pff, het is dus gewoon afwachten!
Tis niet zo heel erg belangrijk, maar het is een cadeautje voor mijn en die is zondag jarig. Nou ja, dan krijgt hij het maandag. Maar had het leuk gevonden om het morgen in huis te hebben.
Tis niet zo heel erg belangrijk, maar het is een cadeautje voor mijn en die is zondag jarig. Nou ja, dan krijgt hij het maandag. Maar had het leuk gevonden om het morgen in huis te hebben.
Darius- Ratel
Nou, het is net 10 minuutjes geleden bezorgd! Door de TNT, dus dat weten we dan ook weer!
Darius- Ratel
Fijn! Dan kun je het cadeau gewoon morgen geven! Voor wie is het nou trouwens?
Gast- Gast
een Weber bbq pizzaplaat en een zak hout voor het rokerige effect. De pizzaplaat was net 5 cent te goedkoop, dus die zak hout moest erbij, dan had ik de verzendkosten gratis. Het is voor mijn man, die is morgen namelijk jarig.
En verder is ook de loopfiets van de Intertoys bezorgt, maar goed, die is voor de verjaardag van L en dat duurt nog drie weekjes.
En verder is ook de loopfiets van de Intertoys bezorgt, maar goed, die is voor de verjaardag van L en dat duurt nog drie weekjes.
Darius- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Bezorgd (spraak)
» Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!
» Snel bezorgd
» PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?
» iemand die nog bij de H&M besteld?
» Niet gekregen wat ik besteld heb...$#&*@!
» Snel bezorgd
» PostNL -> kan dit pakketje vandaag nog bezorgd worden?
» iemand die nog bij de H&M besteld?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: