Rijbewijs halen... Vragenlijstje!!
+36
Ugly Betty
Esperanza
Jeanette
mickey
Suus
silly-one
skip
Jade
Darius
applestar
RioolSpook
Puggle
SuperGrover
Marin
M@niek
Sarah1985
Roxi3
Sanne_86
Zwerver
Toet
Frappuccino
CCC
Jules
Niekske
Zininzon
Caramba
TukTuk
Snoopy
Japie
Zora
Rovine
Summerlovin
Rush
Chocolate Cookie
Happydobby
Pien
40 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Rijbewijs halen... Vragenlijstje!!
- hoeveel lessen heb je gehad?
Ik ben ooit gestopt met tellen maar ik denk rond de 50 rijlessen.
- had je een pakket of nam je losse lessen af?
Ik heb van mijn ouders een pakket met 40 lessen gehad en daarna losse lessen tot ik mijn rijbewijs had.
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs?
Mijn ouders hebben 1400 euro uitgegeven aan een paket met 40 lessen, ttt en een praktijkexamen. Daarna heb ik nog 1000 euro uitgegegeven aan lessen en twee extra rijexamens.
- heb je ook een ttt gedaan?
Ja, ik heb het helaas niet gehaald en ook voor mijn eerste praktijkexamen ben ik gezakt. Ik zou het niemand aanraden, het is een aardig bedrag waar je vrij weinig voor terug krijgt.
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt?
Mijn ouders hebben toen de voordeligste rijschool gekozen, als ik zelf had mogen kiezen had ik een andere keuze gemaakt.
Ik ben ooit gestopt met tellen maar ik denk rond de 50 rijlessen.
Ik heb van mijn ouders een pakket met 40 lessen gehad en daarna losse lessen tot ik mijn rijbewijs had.
Mijn ouders hebben 1400 euro uitgegeven aan een paket met 40 lessen, ttt en een praktijkexamen. Daarna heb ik nog 1000 euro uitgegegeven aan lessen en twee extra rijexamens.
Ja, ik heb het helaas niet gehaald en ook voor mijn eerste praktijkexamen ben ik gezakt. Ik zou het niemand aanraden, het is een aardig bedrag waar je vrij weinig voor terug krijgt.
Mijn ouders hebben toen de voordeligste rijschool gekozen, als ik zelf had mogen kiezen had ik een andere keuze gemaakt.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Hier even wat vragen:
- hoeveel lessen heb je gehad? 54 had angst om te rijden. Maar ben wel in 1 keer geslaagd
- had je een pakket of nam je losse lessen af? losse lessen bij mijn rijschool kon je geen pakketten kopen. Koste per les toen 39 euro
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? geen idee meer. 54 lessen kreeg 2 gratis dus 52 keer 39=2028 dan nog theorie examen en rijexamen
- heb je ook een ttt gedaan? nee
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? mijn vader heeft het uitgekozen en geregeld. Mijn broers hebben ook bij die rijschool les gehad. En mijn vader en moeder ook voor hun motor rijbewijs. Toevallig had die rijschool wel een goede naam. Met de meeste slagingspercentage in 1 keer.
- hoeveel lessen heb je gehad? 54 had angst om te rijden. Maar ben wel in 1 keer geslaagd
- had je een pakket of nam je losse lessen af? losse lessen bij mijn rijschool kon je geen pakketten kopen. Koste per les toen 39 euro
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? geen idee meer. 54 lessen kreeg 2 gratis dus 52 keer 39=2028 dan nog theorie examen en rijexamen
- heb je ook een ttt gedaan? nee
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? mijn vader heeft het uitgekozen en geregeld. Mijn broers hebben ook bij die rijschool les gehad. En mijn vader en moeder ook voor hun motor rijbewijs. Toevallig had die rijschool wel een goede naam. Met de meeste slagingspercentage in 1 keer.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn antwoorden zul je niet veel aan hebben want ik ben opgeleid door mijn man, die is rijinstructeur en examinator. Ik heb 15 lessen gehad, geen ttt. En alleen betaald voor mijn rijexamen.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Pien schreef:Ik ga dan eindelijk binnenkort voor mijn rijbewijs beginnen!!
Hier even wat vragen:
- hoeveel lessen heb je gehad? 40 lesuren (Deed vaak 2 uur per les.)
- had je een pakket of nam je losse lessen af? Losse lessen
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? Om en nabij 1600euro.
- heb je ook een ttt gedaan? Nee
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? Goede reputatie in het dorp en ik kende de man al langer buiten zijn werk om.
Gast- Gast
- hoeveel lessen heb je gehad? In totaal 45. 40 lessen tot de eerste keer afrijden, daarna nog 5 tot het tweede keer afrijden
- had je een pakket of nam je losse lessen af? Ik had een pakket van 20 lessen met afrijden en heb de rest los betaald.
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? Zo'n 1800 euro
- heb je ook een ttt gedaan? Ja! Die had ik van mijn ouders gekregen. Daarmee vrijstelling voor mijn bijzondere verrichtingen gehad.
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? Ik was de eigenaar toevallig een keer tegengekomen in een lesauto en vond het zo'n vriendelijke man, en betaalbaar, dat ik voor hun gekozen heb.
Gast- Gast
- hoeveel lessen heb je gehad? ik heb m'n rijbewijs nog niet, maar zit nu op 33 lessen. Ik heb een pakket van 35 maar ga daar wel over heen. Ben er wel bijna, maar moet nog net iets langer doorlessen denk ik. Denk dat ik rond de 40 uit kom
- had je een pakket of nam je losse lessen af? Pakket van 35 lessen dus, maar neem er nog extra bij
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? Pakket was 1450 euro, incl lessen, theorielessen, theorie examen en praktijk examen
- heb je ook een ttt gedaan? Nee en ga ik ook niet doen, zit niet in het pakket
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? Hij zit echt letterlijk bij me op de hoek. Omdat er theorielessen bij gegeven werden, leek me dat handig, dan hoefde ik 's avonds niet nog ver weg daarvoor. En verder is het gewoon een goede, grote rijschool
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
20 lessen van 2 uur
Losse lessen
Weet het niet meer precies, maar ik dacht tussen de 2000 en 2200 euro
Ja
Ervaringen van anderen en heb mijn gevoel wat ik erbij had gevolgd
Gast- Gast
60 Van 1 uur
Eerst een pakket, maar goed, daar ging ik natuurlijk keihard overheen, dus daarna losse lessen.
Mijn mama heeft het betaald, maar 60 lessen kost al 2400 euro en ik heb 4 keer afgereden, dus ik denk zo'n 3000 euro.
Nee, gelukkig niet
De eerste woonde vlakbij, praktisch de buurman. Maar ik was absoluut niet tevreden, dus ik ben na 2 keer zakken (40 lessen) overgestapt. Toen heb ik de keuze gemaakt op basis van ervaringen van anderen
60 Van 1 uur
Eerst een pakket, maar goed, daar ging ik natuurlijk keihard overheen, dus daarna losse lessen.
Mijn mama heeft het betaald, maar 60 lessen kost al 2400 euro en ik heb 4 keer afgereden, dus ik denk zo'n 3000 euro.
Nee, gelukkig niet
De eerste woonde vlakbij, praktisch de buurman. Maar ik was absoluut niet tevreden, dus ik ben na 2 keer zakken (40 lessen) overgestapt. Toen heb ik de keuze gemaakt op basis van ervaringen van anderen
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Hier even wat vragen:
- hoeveel lessen heb je gehad? 26 lessen van 70 min.
- had je een pakket of nam je losse lessen af? Ik had een pakket waar 20 lessen bij zaten, die 6 heb ik los erbij genomen. Ook mijn theorie en praktijk examen zat erbij.
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? 1090,- ik heb alles in 1x gehaald.
- heb je ook een ttt gedaan? Nee.
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? Is een grote goed aanschreven rijschool in onze gemeente dus heb gelijk voor hun gekozen.
- hoeveel lessen heb je gehad? 26 lessen van 70 min.
- had je een pakket of nam je losse lessen af? Ik had een pakket waar 20 lessen bij zaten, die 6 heb ik los erbij genomen. Ook mijn theorie en praktijk examen zat erbij.
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? 1090,- ik heb alles in 1x gehaald.
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? Is een grote goed aanschreven rijschool in onze gemeente dus heb gelijk voor hun gekozen.
Laatst aangepast door Puggle op ma 2 apr 2012 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Geen idee, ben iig 2,5 jaar bezig geweest en heb tallozen lessen gehad. Niet omdat ik niet kon rijden, maar omdat ik een rijschool had die het examen steeds voor zich uit schoof zodat ik lekker kon blijven betalen.
Losse lessen
Geen idee, veel iig want heb 3 rijscholen gehad.
Nee, dat had je toen nog niet ?
Ik wilde toen ik 18 werd perse een vrouw. Helaas heb ik daar heel veel spijt van gehad want zij kwam vaak niet opdagen en beloofde steeds het examen aan te vragen maar deed dit niet. Uiteindelijk was ik het zat en ging ik naar iemand die in dezelfde straat als ik woonde. Na een paar lessen ging ik echter verhuizen en koos ik weer een ander, waarbij ik na 2 lessen mocht afrijden
Geen idee, ben iig 2,5 jaar bezig geweest en heb tallozen lessen gehad. Niet omdat ik niet kon rijden, maar omdat ik een rijschool had die het examen steeds voor zich uit schoof zodat ik lekker kon blijven betalen.
Losse lessen
Geen idee, veel iig want heb 3 rijscholen gehad.
Nee, dat had je toen nog niet ?
Ik wilde toen ik 18 werd perse een vrouw. Helaas heb ik daar heel veel spijt van gehad want zij kwam vaak niet opdagen en beloofde steeds het examen aan te vragen maar deed dit niet. Uiteindelijk was ik het zat en ging ik naar iemand die in dezelfde straat als ik woonde. Na een paar lessen ging ik echter verhuizen en koos ik weer een ander, waarbij ik na 2 lessen mocht afrijden
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Hier even wat vragen:
43
Ik had een pakket voor 30 lessen. Uiteindelijk nog 13 lessen bij moeten kopen. Lessen waren trouwens 5 kwartier per les
Rond de 3000 euro. 3 keer theorie examen gedaan en 3 keer afgereden.
Ja, alleen deze verviel weer toen ik de eerste keer zakte. Uiteindelijk voor mijn volgende examens niets aan gehad maar ik vond zelf de ervaring erg prettig. Hierdoor kon ik mijzelf alvast een beetje voorstellen hoe het echte examen zou gaan en aan welke punten ik nog moest werken.
Door via via informatie. Een vriendin van mij leste al bij deze rijschool en was er erg positief over.
43
Ik had een pakket voor 30 lessen. Uiteindelijk nog 13 lessen bij moeten kopen. Lessen waren trouwens 5 kwartier per les
Rond de 3000 euro. 3 keer theorie examen gedaan en 3 keer afgereden.
Ja, alleen deze verviel weer toen ik de eerste keer zakte. Uiteindelijk voor mijn volgende examens niets aan gehad maar ik vond zelf de ervaring erg prettig. Hierdoor kon ik mijzelf alvast een beetje voorstellen hoe het echte examen zou gaan en aan welke punten ik nog moest werken.
Door via via informatie. Een vriendin van mij leste al bij deze rijschool en was er erg positief over.
Joh, ik heb mijn rijbewijs in september alweer 10 jaar! Tijd voor een nieuwe!
Ik kan geen antwoord geven op je vragen, het is al weer een tijdje geleden en ik zou het echt niet meer weten. In ieder geval heb ik de lessen (achteraf gezien) teveel gespreid, soms reed ik maar 1 uurtje in twee weken. Mijn tip: even doorbikkelen, maar wel veel rijden, zeker 2 x in de week. Zo leer je het naar mijn mening sneller.
Ik kan geen antwoord geven op je vragen, het is al weer een tijdje geleden en ik zou het echt niet meer weten. In ieder geval heb ik de lessen (achteraf gezien) teveel gespreid, soms reed ik maar 1 uurtje in twee weken. Mijn tip: even doorbikkelen, maar wel veel rijden, zeker 2 x in de week. Zo leer je het naar mijn mening sneller.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
- hoeveel lessen heb je gehad? Ja, 30 van 1 uur. Ik ben tussendoor wel 2 keer gestopt ivm knie operaties
- had je een pakket of nam je losse lessen af? Een pakket, later heb ik losse lessen bijgekocht (5)
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? Bijna 2000 euro
- heb je ook een ttt gedaan? Ja, en ik was ontzettend blij dat ik wist hoe het examen zou gaan. Ook was de vrijstelling een mooie bijkomstigheid!
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? Slagingspercentage in combinatie met prijs
edit: ik heb mijn theorie pas de 6de keer gehaald! Mijn TTT en praktijk wel in 1x
- had je een pakket of nam je losse lessen af? Een pakket, later heb ik losse lessen bijgekocht (5)
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? Bijna 2000 euro
- heb je ook een ttt gedaan? Ja, en ik was ontzettend blij dat ik wist hoe het examen zou gaan. Ook was de vrijstelling een mooie bijkomstigheid!
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? Slagingspercentage in combinatie met prijs
edit: ik heb mijn theorie pas de 6de keer gehaald! Mijn TTT en praktijk wel in 1x
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pien schreef:Ik ga dan eindelijk binnenkort voor mijn rijbewijs beginnen!!
Hier even wat vragen:
- hoeveel lessen heb je gehad? 34x 1 uur
- had je een pakket of nam je losse lessen af? Pakket van 30 lessen en 4 losse erbij gekocht. Soms 1x per 3 weken les gehad ivm ziekte of vakantie en soms vaker per week.
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? Ik denk tussen de 1500 en 2000.
- heb je ook een ttt gedaan? Ja, en grandioos gezakt Maar tijdens examen kon ik daardoodr wel beter met de zenuwen omgaan!
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? Goedkoop
skip- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 10
Registratiedatum : 02-04-12
- hoeveel lessen heb je gehad? 42 lessen
- had je een pakket of nam je losse lessen af? Pakket
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? iets van 100 euro, mijn ouders hebben de andere helft betaald.
- heb je ook een ttt gedaan? nee, ik wilde dit wel maar mijn rij-instructeur gaf aan dat er een kleine kans was dat ik dezelfde examinator zou krijgen en dat het eigenlijk zonde geld zou zijn.
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? ik zat op kamers en iedereen die intern zat ( CIOS) had les bij die rijschool en iedereen was er tevreden over.
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? iets van 100 euro, mijn ouders hebben de andere helft betaald.
- heb je ook een ttt gedaan? nee, ik wilde dit wel maar mijn rij-instructeur gaf aan dat er een kleine kans was dat ik dezelfde examinator zou krijgen en dat het eigenlijk zonde geld zou zijn.
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? ik zat op kamers en iedereen die intern zat ( CIOS) had les bij die rijschool en iedereen was er tevreden over.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
silly-one schreef:- hoeveel lessen heb je gehad? 42 lessen
Huh, dus jij hebt maar 200 euro voor je rijbewijs betaald? Als je zegt 100 euro en je ouders de andere helft?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ga dan eindelijk binnenkort voor mijn rijbewijs beginnen!!
Hier even wat vragen:
- hoeveel lessen heb je gehad? 40 van een uur
- had je een pakket of nam je losse lessen af? Een pakket
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? 2000 gulden
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? Een vriendin leste daar. Uiteindelijk een slechte keuze, heb tijdens mijn eerste examen een heleboel bijgeleerd (gezakt dus). Tweede keer wel geslaagd, maar heb later van een vriendin tijdens een autovakantie ook nog een heleboel bijgeleerd. Vlak nadat ik geslaagd ben is die kerel ook ontslagen [/quote]
Hier even wat vragen:
- hoeveel lessen heb je gehad? 40 van een uur
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? 2000 gulden
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? Een vriendin leste daar. Uiteindelijk een slechte keuze, heb tijdens mijn eerste examen een heleboel bijgeleerd (gezakt dus). Tweede keer wel geslaagd, maar heb later van een vriendin tijdens een autovakantie ook nog een heleboel bijgeleerd. Vlak nadat ik geslaagd ben is die kerel ook ontslagen [/quote]
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Eh... geloof een stuk of 40
Losse lessen
Dat weet ik niet. Ik heb het cadeau gekregen voor mijn eindexamen. Als ik les had, gaf ik dat aan bij mijn vader en gaf hij me het geld mee.
Ja, maar helaas geen vrijstellingen gehaald. Eerste examen ook niet gehaald trouwens. Ik kreeg dezelfde examinator als bij de ttt, was al zenuwachtig voordat ik in de auto stapte.
Mijn zus en haar vriend hadden daar ook les gehad. Bovendien was één van de eigenaars familie van de vriend van mijn zus.
Eh... geloof een stuk of 40
Losse lessen
Dat weet ik niet. Ik heb het cadeau gekregen voor mijn eindexamen. Als ik les had, gaf ik dat aan bij mijn vader en gaf hij me het geld mee.
Ja, maar helaas geen vrijstellingen gehaald. Eerste examen ook niet gehaald trouwens. Ik kreeg dezelfde examinator als bij de ttt, was al zenuwachtig voordat ik in de auto stapte.
Mijn zus en haar vriend hadden daar ook les gehad. Bovendien was één van de eigenaars familie van de vriend van mijn zus.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
- hoeveel lessen heb je gehad? Pfff, geen idee meer eigenlijk, had gewoon een pakket
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? Geen idee, heb het gekregen
- heb je ook een ttt gedaan? Ja en in 1x behaald
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? Zat bij mij in de buurt en is al jaren een goede rijschool
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? Geen idee, heb het gekregen
- heb je ook een ttt gedaan? Ja en in 1x behaald
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? Zat bij mij in de buurt en is al jaren een goede rijschool
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Snoopy schreef:silly-one schreef:- hoeveel lessen heb je gehad? 42 lessen
Huh, dus jij hebt maar 200 euro voor je rijbewijs betaald? Als je zegt 100 euro en je ouders de andere helft?
Typfoutje moet natuurlijk 1000 zijn. Precies weet ik niet meer maar ja het was ook 10 jaar geleden.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
40 lessen van volgens mij 50 minuten
Losse lessen
Dat weet ik eigenlijk niet meer. Ik betaalde het per keer net als de examens, dus ik weet eigenlijk niet hoeveel precies. Ik betaalde tussen de 32-36 euro per keer dus dat is ongeveer zo'n 1400 euro. 1x theorieexamen en 2x praktijk, maar ik weet eigenlijk niet meer hoeveel dat was. (is ook al weer 9 jaar geleden)
Nee
Er waren er maar 2 in het dorp waar ik woonde. Ik had dezelfde rijinstructeur als mijn moeder haha. Toen zij bij hem kwam, was hij net begonnen. Toen ik er kwam had hij al jaren zijn eigen rijschool.
40 lessen van volgens mij 50 minuten
Losse lessen
Dat weet ik eigenlijk niet meer. Ik betaalde het per keer net als de examens, dus ik weet eigenlijk niet hoeveel precies. Ik betaalde tussen de 32-36 euro per keer dus dat is ongeveer zo'n 1400 euro. 1x theorieexamen en 2x praktijk, maar ik weet eigenlijk niet meer hoeveel dat was. (is ook al weer 9 jaar geleden)
Nee
Er waren er maar 2 in het dorp waar ik woonde. Ik had dezelfde rijinstructeur als mijn moeder haha. Toen zij bij hem kwam, was hij net begonnen. Toen ik er kwam had hij al jaren zijn eigen rijschool.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Wat leuk en goed dat je wil gaan lessen!
Hier even wat vragen:
- hoeveel lessen heb je gehad? 42 lessen van 1 uur, maar ik leste 2 uur achter elkaar en dan 2x per week dus was in 3 maanden klaar.
- had je een pakket of nam je losse lessen af? Ik had een pakket van 35 lessen met nog 7 losse lessen daarnaast.
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? Weet ik niet meer, mijn ouders betaalde de 1e 10 lessen.
- heb je ook een ttt gedaan? Ja, gelukkig wel, ik was zo zenuwachtig dat de motor 4x afsloeg en ik ben zelfs door rood gereden, maar ik had wel de bijzondere verrichtingen gehaald. Met het afrijden had ik geen zenuwen meer en ging het prima.
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? Goede ervaringen van vrienden.
Hier even wat vragen:
- hoeveel lessen heb je gehad? 42 lessen van 1 uur, maar ik leste 2 uur achter elkaar en dan 2x per week dus was in 3 maanden klaar.
- had je een pakket of nam je losse lessen af? Ik had een pakket van 35 lessen met nog 7 losse lessen daarnaast.
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? Weet ik niet meer, mijn ouders betaalde de 1e 10 lessen.
- heb je ook een ttt gedaan? Ja, gelukkig wel, ik was zo zenuwachtig dat de motor 4x afsloeg en ik ben zelfs door rood gereden, maar ik had wel de bijzondere verrichtingen gehaald. Met het afrijden had ik geen zenuwen meer en ging het prima.
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? Goede ervaringen van vrienden.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
- hoeveel lessen heb je gehad? Geen idee, maar meer dan 60.
- had je een pakket of nam je losse lessen af? In eerste instantie een pakket van een les of 30. Daarna losse lessen, ik ben pas de derde keer geslaagd.
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? Veel te veel dus. Ik weet het niet meer, het is al 10 jaar geleden.
- heb je ook een ttt gedaan? Weet ik niet meer.
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? De rijschool zat vlakbij m'n huis en ik hoorde er goede verhalen over.
- had je een pakket of nam je losse lessen af? In eerste instantie een pakket van een les of 30. Daarna losse lessen, ik ben pas de derde keer geslaagd.
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? Veel te veel dus. Ik weet het niet meer, het is al 10 jaar geleden.
- heb je ook een ttt gedaan? Weet ik niet meer.
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? De rijschool zat vlakbij m'n huis en ik hoorde er goede verhalen over.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Darius schreef: In ieder geval heb ik de lessen (achteraf gezien) teveel gespreid, soms reed ik maar 1 uurtje in twee weken. Mijn tip: even doorbikkelen, maar wel veel rijden, zeker 2 x in de week. Zo leer je het naar mijn mening sneller.
Ik heb dat juist andersom. Ik vond 2x in de week veel te vermoeiend en had er geen zin in daardoor. In t begin werkte dat wel, maar nu ik aan het einde ben vind ik het veel fijner om 1x in de 2 weken te rijden. Daardoor merk ik ook dat t t echt geautomatiseerd is geworden en dat ik t zo weer oppik en t er echt in zit. Vind ik wel fijn juist. Als ik straks m'n rijbewijs heb, ga ik ook niet elke week rijden.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pien schreef:
- hoeveel lessen heb je gehad? 30 lessen.
- had je een pakket of nam je losse lessen af? Losse lessen.
- wat was je in totaal kwijt voor je rijbewijs? Dat is inmiddels zo'n 11 jaar geleden, maar ik geloof zo'n 2000,- gulden.
- op basis waarvan heb jij de keuze voor je autorijschool gemaakt? De goedkoopste
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Rijbewijs halen-vragen!
» Rijles/rijbewijs vragenlijstje
» Rijles/Rijbewijs
» Weet iemand dit? (rijbewijs)
» Aangepast rijbewijs verlengen
» Rijles/rijbewijs vragenlijstje