Leuk idee voor 10 jaar samen?
+3
Steep
FireButterfly
sanne-84
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuk idee voor 10 jaar samen?
Volgende maand zijn we alweer 10 jaar samen en wil ik hem (net als ieder jaar) iets geven.
Zat nu te denken aan een soort bonnenboekje, met 10 bonnetjes. En dan ieder bonnetje staande voor een jaar met ook beschreven wat we daarin hebben meegemaakt (als ik dat nog weet) qua bonnetjes zat ik dan te denjen aan een massage, keertje stofzuigen, kadootje.
Hebben jullie nog ideeen?
Zat nu te denken aan een soort bonnenboekje, met 10 bonnetjes. En dan ieder bonnetje staande voor een jaar met ook beschreven wat we daarin hebben meegemaakt (als ik dat nog weet) qua bonnetjes zat ik dan te denjen aan een massage, keertje stofzuigen, kadootje.
Hebben jullie nog ideeen?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Leuk idee voor 10 jaar samen?
Een weekendje naar een buitenlandse stad. Of gewoon een weekendje weg in Nederland.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
FireButterfly schreef:Een weekendje naar een buitenlandse stad. Of gewoon een weekendje weg in Nederland.
+1. Ik zou wel wat groter uitpakken dan een bonnenboekje eerlijk gezegd. Of het moet een erotisch bonnenboekje zijn, maar dan nog vind ik dat echt voor ernaast en niet al grote kado.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik twijfel of het een ook iets groots moet worden. We zijn dit jaar al getrouwd, en weten nog niet of we op vakantie willen gaan (in aug of in nov). Vandaar dat een weekendje weg nog niet echt een optie is.
Maar ik sta open voor alle opties, ben namelijk nog hard aan het brainstormen
Maar ik sta open voor alle opties, ben namelijk nog hard aan het brainstormen
sanne-84- Ratel
Een keer stofzuigen? Sorry hahah, verder vind ik het wel een leuk idee.. Maar dan zou ik er ook wel wat grote kado's tussen doen, op de bonnen zegmaar. Keer uit eten ofzo dat soort dingen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind een bonnenboekje heel leuk. Mijn vriend maak ik niet blij met dure cadeaus, hij zou zoiets helemaal geweldig vinden.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik vind een bonnenboekje wel een leuk idee! Keertje uit eten, dierenpark/pretpark, zwemmen, biosje, zijn favo geurtje kopen etc. Ik vind het persoonlijk nergens voor nodig om veel geld uit te geven aan dit soort dingen (denk aan luxe weekendjes weg/vakanties etc).
Mijn vriend en ik geven elkaar over het algemeen zelfgemaakte cadeau's of we gaan iets leuks doen. Dat vind ik veel leuker dan de liefde bewijzen met dure cadeau's.
Mijn vriend en ik geven elkaar over het algemeen zelfgemaakte cadeau's of we gaan iets leuks doen. Dat vind ik veel leuker dan de liefde bewijzen met dure cadeau's.
Gast- Gast
Mij gaat het ook niet om de dure kado's, maar om tijd samen door te brengen dmv het kado. En ik vind 10 jaar samen heel wat en wel een speciaal kado waard. Al snap ik dat je na je bruiloft daar nu niet het geld voor hebt (ook als je sowieso nog op vakantie wil).
Steep- Kletskop
Wat je ook kunt doen, is tijdens jullie vakantie er alsnog wat extra aandacht aan besteden. In welke vorm je het dan ook giet.
Via internet zijn er best veel opties voor weinig geld. Ook om even er tussenuit te gaan. Mijn moeder heeft via Groupon best veel leuke goedkope aanbiedingen gevonden voor hotels. Maar wat ook kan, is er een leuk dagje van maken voor weinig geld.
Via internet zijn er best veel opties voor weinig geld. Ook om even er tussenuit te gaan. Mijn moeder heeft via Groupon best veel leuke goedkope aanbiedingen gevonden voor hotels. Maar wat ook kan, is er een leuk dagje van maken voor weinig geld.
Laatst aangepast door FireButterfly op ma 9 jul 2012 - 23:43; in totaal 2 keer bewerkt
FireButterfly- Prater
Dmv die bonnen laat je ook zien dt je er aandacht aan besteed.
En wil er ook niet alleen makkelijke dingen indoen, parfum zat ik ook al aan te denken, en uiteten vind ik ook wel een goed idee (dagje weg is afhankelijk hoe we de vakantie indelen, aangezien we op het einde van onze vakantie 10 jaar bij elkaar zijn haha)
En het moeten ook geen 10 duurdere dingen zijn, want dan ben je al met al nog veel geld kwijt (dus vandaar idd 1x zijn 'karweitje' overnemen haha)
En wil er ook niet alleen makkelijke dingen indoen, parfum zat ik ook al aan te denken, en uiteten vind ik ook wel een goed idee (dagje weg is afhankelijk hoe we de vakantie indelen, aangezien we op het einde van onze vakantie 10 jaar bij elkaar zijn haha)
En het moeten ook geen 10 duurdere dingen zijn, want dan ben je al met al nog veel geld kwijt (dus vandaar idd 1x zijn 'karweitje' overnemen haha)
sanne-84- Ratel
Haha, volgens mij wil je gewoon die bonnen doen, dus moet je lekker die bonnen doen toch? Jij kent je man het beste en als hij dat leuk vind is dat toch prima?
Steep- Kletskop
sanne-84 schreef:Dmv die bonnen laat je ook zien dt je er aandacht aan besteed.
Wat je ook kunt doen, is tien lootjes maken en dan je man een lootje laten trekken en dat gaan doen. Dan kun je 10 dingen bedenken voor een bepaald budget.
FireButterfly- Prater
Reva schreef:Een keertje stofzuigen??? Maak me gek.
ROFL
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Misschien een keertje al zijn sekswensen in vervulling brengen?
Discordia- Prater
Reva schreef:Een keertje stofzuigen??? Maak me gek.
Hahaha. Ik vind jou geinig.
Gast- Gast
Discordia schreef:Misschien een keertje al zijn sekswensen in vervulling brengen?
Zolang hij maar geen dingen wilt waar jij niet achter staat.
FireButterfly- Prater
FireButterfly schreef:Discordia schreef:Misschien een keertje al zijn sekswensen in vervulling brengen?
Ervoor, erachter, wat hij maar wil.
Discordia- Prater
Discordia schreef:FireButterfly schreef:Discordia schreef:Misschien een keertje al zijn sekswensen in vervulling brengen?
De stofzuig-coupon blijkt misschien toch nog niet zo'n gek idee.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Discordia schreef:FireButterfly schreef:Discordia schreef:Misschien een keertje al zijn sekswensen in vervulling brengen?
De stofzuig-coupon blijkt misschien toch nog niet zo'n gek idee.
ZUIGEN, KRENG!
Discordia- Prater
Discordia, elke keer als ik je avatar zie word ik weer herinnert aan mijn jeugdtrauma van Frank .
Gast- Gast
Peachy schreef:Discordia, elke keer als ik je avatar zie word ik weer herinnert aan mijn jeugdtrauma van Frank .
Excellent!
Discordia- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» cadeau voor 10 jaar samen
» Leuk idee voor een cadeau?
» Iemand een leuk idee voor mijn haar?
» 10 jaar samen!
» 8 jaar samen!
» Leuk idee voor een cadeau?