Zomerslaapzak met mouwen
+2
blondje1313
SparklingEyes
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zomerslaapzak met mouwen
Mijn kleine ventje is weer over gegaan van een pacco doek naar een gewone slaapzak. Hij begon na een goede start in de pacco weer steeds onrustiger te slapen. Toen hij een keer de doek ondergespuugd had, lag hij weer in zijn oude slaapzak: meneer sliep gelijk weer rustiger!
Maar nu mijn probleem, dat is een winterslaapzak met mouwen. Toen het warmer was, legde ik hem in een dunnere slaapzak, zonder mouwen. Geen succes, want hij krabde gelijk zijn gezicht weer open!
Dus ik ben nu op zoek naar een zomerslaapzak met mouwen.. Wie weet of en waar je die kunt open? Ben al veel aan het zoeken geweest, maar tot nu toe zo der succes!
SE
Maar nu mijn probleem, dat is een winterslaapzak met mouwen. Toen het warmer was, legde ik hem in een dunnere slaapzak, zonder mouwen. Geen succes, want hij krabde gelijk zijn gezicht weer open!
Dus ik ben nu op zoek naar een zomerslaapzak met mouwen.. Wie weet of en waar je die kunt open? Ben al veel aan het zoeken geweest, maar tot nu toe zo der succes!
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Zomerslaapzak met mouwen
Ik heb hier vorige week ook een topic over geopend, helaas met maar één reactie.
Ik heb gezien dat V&D ze heeft van het merk Frendz, maar ben niet in de winkel geweest, dus weet niet hoe warm ze zijn. (Dus of ze wel luchtig genoeg zijn voor de komende seizoenen).
Ik heb gezien dat V&D ze heeft van het merk Frendz, maar ben niet in de winkel geweest, dus weet niet hoe warm ze zijn. (Dus of ze wel luchtig genoeg zijn voor de komende seizoenen).
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb ff voor je gezocht maar ik heb alleen deze gevonden....
http://www.kinderslaapcomfort.nl/detail.asp?id=13&optie1=1&optie2=407
http://www.kinderslaapcomfort.nl/detail.asp?id=13&optie1=1&optie2=407
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Oh sorry dan heb ik dat topic gemist, sorry!
Ik heb die slaapzak ook gevonden, maar vond die een beetje raar om ze heen zitten .. Haha ben niet veel eisend hoor
Ik heb die slaapzak ook gevonden, maar vond die een beetje raar om ze heen zitten .. Haha ben niet veel eisend hoor
SparklingEyes- Prater
Ik heb de Puckabag (van Puckababy), een 4 seizoenen slaapzak. Het zomerdeel is lekker luchtig en met afritsbare mouwen. Mocht het echt onwijs warm worden kunnen de mouwen er dus ook nog vanaf. Maar met mouwen voor jou dus een prima slaapzak voor nu en de komende maanden! Het enige nadeel is dat je hem wel als geheel moet kopen natuurlijk. De Puckabag kost iets van 90 euro.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Heb er nu idd 1 gevonden bij v&d .. Ga er woensdag even voor kijken denk ik!
Je kunt het ook bestellen via de webshop, je kunt gratis retouren zie ik!
Je kunt het ook bestellen via de webshop, je kunt gratis retouren zie ik!
SparklingEyes- Prater
Wil je het even laten weten als die van de V&D wat is? Met dit weer kan ze nog wel een paar weken in haar winterslaapzak, dus zoveel haast heb ik niet.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Volgens mij is dit ook geen winterslaapzak:
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=21193&groep_id=1381&merk=8629
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Volgens mij is dit ook geen winterslaapzak:
Thanks! Die had ik nog niet gevonden! Als die van de v&d niks is, ga ik daar nog even voor kijken!
@blondje: ik laat het je weten!
SparklingEyes- Prater
Ik heb voor H. die van Frendz gehad.
volgens mij had ik in het andere topic gereageerd?! Weet het niet meer eigenlijk.
Ik vond die heel fijn, niet te dik en niet te dun.
Maar door dat wij de rolluiken met echte warmte dicht houden is het wel vrij koel op de slaapkamers.
volgens mij had ik in het andere topic gereageerd?! Weet het niet meer eigenlijk.
Ik vond die heel fijn, niet te dik en niet te dun.
Maar door dat wij de rolluiken met echte warmte dicht houden is het wel vrij koel op de slaapkamers.
Gast- Gast
Ik heb een ISI mini met mouwen, die vind ik ook erg fijn!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Ik heb 'm zojuist besteld via vd.nl, want natuuuuuuuuurlijk was die er niet in de winkel. Wel een aantal die een stuk duurder waren, ook veel voor meisjes, geloof dat er 1 hing voor jongens..
SparklingEyes- Prater
Ik heb de slaapzak van v en d nu een paar dagen in gebruik en ben erg tevreden! Lekker zacht, niet te grote nek opening wn hij blijft goed warm.
Nadeel bij de blauwe is dat de rits dezelfde kleur heeft waardoor het even pielen is voor je hem dicht hebt, tenzij het licht er vol op zit!
Nadeel bij de blauwe is dat de rits dezelfde kleur heeft waardoor het even pielen is voor je hem dicht hebt, tenzij het licht er vol op zit!
SparklingEyes- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer een zomerslaapzak
» tshirt met korte mouwen
» Welke slab met lange mouwen?
» Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?
» Slaapzak met mouwen voor het voorjaar/zomer
» tshirt met korte mouwen
» Welke slab met lange mouwen?
» Jurkje met korte mouwen in winter - hoe combineren?
» Slaapzak met mouwen voor het voorjaar/zomer
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: