Wie mist er nog?
+17
Makamba
mickey
Monte
mzcharlotte
Heavenly
Cherique
Lynn_
Raindrop
Pien
Ugly Betty
Suus
ButterflyEffect
Ambivalence
Caro
Toet
aniet
Blond
21 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wie mist er nog?
Heeft ook een nieuwe naam.Bliss schreef:
Idd, LoveMusic heette zij! Daar moest ik laatst ook ineens aan denken.
Gast- Gast
Thallo zat toen in Nieuw Zeeland maar ik weet niet of ze daar nog steeds zit.
Gast- Gast
Ik mis.. Uhh.. ik volgde die naamsveranderingen op het oude forum niet meer zo, maar voormalig iets met -fax. Een vriendinnetje van Marin, die toen zo iets heftigs met haar vriendje meemaakte... Blond, krulletjes, bril.
Gast- Gast
De enigen die ik "mis" zijn Star01 en KOY.
G. mistte ik ook, maar die heb ik hier al zien reageren. En ondanks dat ik destijds heb gezegd dat ze die naam moest nemen, kan ik hem nog steeds niet uitspreken.
G. mistte ik ook, maar die heb ik hier al zien reageren. En ondanks dat ik destijds heb gezegd dat ze die naam moest nemen, kan ik hem nog steeds niet uitspreken.
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik mis.. Uhh.. ik volgde die naamsveranderingen op het oude forum niet meer zo, maar voormalig iets met -fax. Een vriendinnetje van Marin, die toen zo iets heftigs met haar vriendje meemaakte... Blond, krulletjes, bril.
Fairview bedoel je. Die komt volgens mij niet meer, of ik heb haar nog niet gedetecteerd
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik mis.. Uhh.. ik volgde die naamsveranderingen op het oude forum niet meer zo, maar voormalig iets met -fax. Een vriendinnetje van Marin, die toen zo iets heftigs met haar vriendje meemaakte... Blond, krulletjes, bril.
Magnolia, Vienna, Fairview, Idaho...die?
Gast- Gast
Reva schreef:Youandi schreef:Ik mis.. Uhh.. ik volgde die naamsveranderingen op het oude forum niet meer zo, maar voormalig iets met -fax. Een vriendinnetje van Marin, die toen zo iets heftigs met haar vriendje meemaakte... Blond, krulletjes, bril.
Die mis ik ook!
Gast- Gast
Purple schreef:Heeft ook een nieuwe naam.Bliss schreef:
Oh? En wie was jij eigenlijk eerst?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Youandi schreef:Ik mis.. Uhh.. ik volgde die naamsveranderingen op het oude forum niet meer zo, maar voormalig iets met -fax. Een vriendinnetje van Marin, die toen zo iets heftigs met haar vriendje meemaakte... Blond, krulletjes, bril.
Je vergeet Toluca nog
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10
Bedoel je niet Aerie? Zo heette ze toch ook?
Gast- Gast
Toevallig de enige echte?
Gast- Gast
Purple schreef:Heeft ook een nieuwe naam.Bliss schreef:
Nee, zij heeft geen nieuwe naam. Ik heb door dit topic nog eens in mijn mail gekeken want ik bedacht me dat ik haar ooit weleens op Hotmail gemaild had, maar ze kon niet meer inloggen op het oude forum en wist eigenlijk niet van het nieuwe, ik heb haar de link gegeven dus misschien dat ze zich nog een keer aanmeld.
Heavenly- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 66
Registratiedatum : 02-01-11
Ik dacht idd ook al dat zij hier nog helemaal niet was, op t oude forum kwam ze idd ook al lang niet meer!
Bliss- Lady Post-a-lot
Huh? Op het oude forum had ze toch ook al een nieuwe naam? Ik heb haar nog een foto zien plaatsen.
Gast- Gast
Huh ik dacht dat LM S.ugerfall was geworden! Als ik dit moet wissen, zeg het even.
Gast- Gast
Dat heb ik ook altijd gedacht!Darcy schreef:Huh ik dacht dat ****** was geworden! Als ik dit moet wissen, zeg het even.
Laatst aangepast door Lynn_ op za 15 jan 2011 - 5:35; in totaal 1 keer bewerkt
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Inderdaad.Darcy schreef:Huh ik dacht dat LM * was geworden! Als ik dit moet wissen, zeg het even.
Gast- Gast
Lynn, zou je even de naam uit je quote willen halen? Ik weet niet of ze het erop wil hebben staan namelijk en dan kan ik het zo nog verwijderen
Laatst aangepast door Darcy op za 15 jan 2011 - 5:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Volgens mij is LM iemand anders dan Sugarfall hoor! LM was Turks dacht ik en Sugarfall Iraans (toch?).
Bliss- Lady Post-a-lot
Nee ik ben dat meisje niet hoor! Ik ben inderdaad Iraans! Ik weet wel wie jullie bedoelen, zij heeft mij nog heel lief advies gegeven in mijn topic toen het uitging met mijn ex. Zou het wel leuk vinden als ze hier weer zou komen :-)
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Precies, ik wist wel dat het iemand anders was. Al kan ik me voorstellen dat mensen gelijkenis tussen jullie zien!
Bliss- Lady Post-a-lot
Lijken we echt zoveel op elkaar dan? Haha ik kan me haar qua uiterlijk niet meer zo goed voorstellen eerlijk gezegd. Wel haar avatar, die was iets met heel fel roze.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Erge mist
» Autrijden in mist
» Kat mist z'n maatje
» rituals yin bed & body mist
» Enorme mist - groot ongeluk in de buurt
» Autrijden in mist