Meest romantische...
+24
Ugly Betty
TNMN
sonly
PrimaBella
mzcharlotte
Kaboutertje
Marin
Mizz_S
RYW
Shy
_Lacey_
Arwyn
Merai
Guus
Cheesegirl
Marsy28
SarahKey
Koffieleut
Caro
Pompoen
Pien
studiebol
Feline
Paper Crown
28 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Meest romantische...
Marin schreef:Ik vind dat geen kleine dingen hoor. Echt onwijs lief.
Ja, best wel he . Daarom hou ik ook zoveel van hem. Volgende maand gaan we trouwen:heart: . (Met dochter in de draagzak, gratis op maandagochtend).
Gast- Gast
Marin schreef:Haha ja dat bedoel ik ook, het zijn juist de kleine dingen die het waard maken. Ik hoef geen grote cadeaus (Oke mag wel ;-)) maar juist die kleine dingen en met name er gevoel van steun wat er bij komt, dat is fijn.
Ik ben ook wel benieuwd naar die waxine lichtjes tekst haha. Een hart kan ik nog e voorstellen maar hele woorden? Wow!
Ik lees nu pas terug en zie dat jij op de vorige pagina bijna hetzelfde zegt .
Gast- Gast
Haha ja zo zie ik t ook.
En wat leuk dat jullie gaan trouwen. Met kindje in de draagzak (ik heb een sport draagzakkenliefde haha sorry) heel veel plezier!
En wat leuk dat jullie gaan trouwen. Met kindje in de draagzak (ik heb een sport draagzakkenliefde haha sorry) heel veel plezier!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mijn vent is ook echt een lieverd.
Ik sta echt bij alles voor hem op 1. Ik ben het belangrijkste in zijn leven en wat de rest vind zal hem echt niets schelen. (vroeger vonden mijn ouders het nooit leuk dat wij altijd boven zaten.. Zei hij altijd:"Ik ben hier toch voor jouw, niet voor je ouders .. Toen vond ik het soms nog wel irritant haha, maar nu snap ik zo wat hij bedoelde).
Verder wil hij het mij altijd naar de zin maken, vraagt altijd wat ik wil doen. Ik mag altijd kiezen. Hij neemt mij echt vaak mee op date als verrassing. (Ik moet echt eens wat terug doen). Verder zit hij het liefste met mij op de bank dan dat hij ergens druk gaat zitten wezen.
Soms neemt hij gewoon een verassing mee naar huis (van bonbons tot rituals badspullentjes). Verder mag ik eigenlijk alles doen wat ik wil en zeurt hij eigenlijk bijna nooit terwijl ik weet dat ik echt wel vermoeiend kan zijn.
We zijn gewoon echt helemaal 'verknokkeld' (is volgens mij helemaal geen woord, maar het klinkt zo in elkaar gegroeid haha)aan elkaar.
Ik ben gewoon zijn prinsesje
Edit: Nu moet ik ook wel zeggen dat ik een type ben die dat heerlijk vind! Om de hele tijd in de watten gelegd te worden en voor gezorgt te worden. Ik kan mijn goed voorstellen dat er genoeg vrouwen zijn die dit echt beklemmend zouden kunnen vinden
Ik sta echt bij alles voor hem op 1. Ik ben het belangrijkste in zijn leven en wat de rest vind zal hem echt niets schelen. (vroeger vonden mijn ouders het nooit leuk dat wij altijd boven zaten.. Zei hij altijd:"Ik ben hier toch voor jouw, niet voor je ouders .. Toen vond ik het soms nog wel irritant haha, maar nu snap ik zo wat hij bedoelde).
Verder wil hij het mij altijd naar de zin maken, vraagt altijd wat ik wil doen. Ik mag altijd kiezen. Hij neemt mij echt vaak mee op date als verrassing. (Ik moet echt eens wat terug doen). Verder zit hij het liefste met mij op de bank dan dat hij ergens druk gaat zitten wezen.
Soms neemt hij gewoon een verassing mee naar huis (van bonbons tot rituals badspullentjes). Verder mag ik eigenlijk alles doen wat ik wil en zeurt hij eigenlijk bijna nooit terwijl ik weet dat ik echt wel vermoeiend kan zijn.
We zijn gewoon echt helemaal 'verknokkeld' (is volgens mij helemaal geen woord, maar het klinkt zo in elkaar gegroeid haha)aan elkaar.
Ik ben gewoon zijn prinsesje
Edit: Nu moet ik ook wel zeggen dat ik een type ben die dat heerlijk vind! Om de hele tijd in de watten gelegd te worden en voor gezorgt te worden. Ik kan mijn goed voorstellen dat er genoeg vrouwen zijn die dit echt beklemmend zouden kunnen vinden
Gast- Gast
Scheten laten in bed
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Rapunzel schreef:Scheten laten in bed
wat lief,slaap je lekker snel!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
een collega die op onze bruiloft geweest is zei over hem: toen jullie het ja woord gingen zeggen toen dacht ik : ooh als er ooit nog es iemand met zoveel liefde naar mij zou kijken dan zou ik zoo gelukkig zijn!
en dat is het eigenlijk wat hem zo lief maakt: hij houdt gewoon heel veel van mij en wil me echt gelukkig maken!
en dat is het eigenlijk wat hem zo lief maakt: hij houdt gewoon heel veel van mij en wil me echt gelukkig maken!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Caro schreef:Mijn man is een schat, op zijn goede momenten ;-). Nee, hij is oprecht echt lief en doet alles voor me... Hij haalt iedere week de boodschappen waarbij hij standaard vraagt of ik nog iets speciaals wil hebben. Mochten ze iets niet hebben, gaat hij rustig drie winkels af totdat hij heeft gevonden wat hij wil. Hij kookt iedere avond voor ons, 's avonds zorgt hij áltijd dat ik iets te drinken heb... Als ik ziek ben zijn de bouillons, kopjes thee en de lieve knuffels niet aan te slepen. Ook al lig ik snikkend met een snothoofd op zijn knie, hij blijft mijn haren dan strelen... de zorgzaamheid die hij heeft naar onze hond, de manier waarop hij voor mijn familie zorgde toen mijn vader in het ziekenhuis op sterven lag...
Zo kan ik nog wel even doorgaan :-)
Dit had ik kunnen typen!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
+1_Lacey_ schreef:Haha, dat zat ik me ook al te bedenken.Feline schreef:Ben bang na het lezen van dit topic.. dat de leukste mannen al vergeven zijn. Dan neem ik maar genoegen met een overblijfsel.. :-)
Gast- Gast
Toen we nog niet samenwoonden en hij nog in de kroeg werkte tot zei hij altijd dat hij gewoon thuis zou slapen en stond hij vaak om 7 uur 's ochtends toch voor de deur, had hij de eerste trein gepakt om bij me te kunnen zijn. Haha zo lief.
Mijn vriend is heel lief, schattig en romantisch. Hij doet eigenlijk elke dag wel iets waar ik helemaal warm/blij van wordt. Altijd als hij er eerder uit moet dan ik maakt hij een ontbijtje voor me. Als ik in bad lig dan komt hij kaarsjes brengen en doet hij een muziekje aan. Of als we samen gaan douchen doet hij dat ook.
Als ik thuis kom uit werk staat hij vaak al te koken met kaarsjes en een muziekje aan en staat er een wijntje voor me klaar. Ik kan echt nog uren door gaan haha!
Vandaag stuurde hij me opeens een whatsapp toen ik net weg was naar mijn werk: "Je ziet er echt mooi uit vandaag". Haha lief he!
Mijn vriend is heel lief, schattig en romantisch. Hij doet eigenlijk elke dag wel iets waar ik helemaal warm/blij van wordt. Altijd als hij er eerder uit moet dan ik maakt hij een ontbijtje voor me. Als ik in bad lig dan komt hij kaarsjes brengen en doet hij een muziekje aan. Of als we samen gaan douchen doet hij dat ook.
Als ik thuis kom uit werk staat hij vaak al te koken met kaarsjes en een muziekje aan en staat er een wijntje voor me klaar. Ik kan echt nog uren door gaan haha!
Vandaag stuurde hij me opeens een whatsapp toen ik net weg was naar mijn werk: "Je ziet er echt mooi uit vandaag". Haha lief he!
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Romantische komedie
» Romantische komedies
» Romantische komedie?
» Help mij, ik zoek lieve leuke romantische meidenfilms
» Van wie hou je het meest?
» Romantische komedies
» Romantische komedie?
» Help mij, ik zoek lieve leuke romantische meidenfilms
» Van wie hou je het meest?