Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meest romantische...

+24
Ugly Betty
TNMN
sonly
PrimaBella
mzcharlotte
Kaboutertje
Marin
Mizz_S
RYW
Shy
_Lacey_
Arwyn
Merai
Guus
Cheesegirl
Marsy28
SarahKey
Koffieleut
Caro
Pompoen
Pien
studiebol
Feline
Paper Crown
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Meest romantische... - Pagina 2 Empty Re: Meest romantische...

Bericht  Shy zo 1 apr 2012 - 1:49

Ik vondt het geweldig hoe hij vroeg of ik met hem wilde trouwen, echt zo vaak over gehad enz. Ik zat gewoon lekker thuis op de bank, hij kwam thuis van een verjaardag (ik had gewerkt kon niet mee) ik zat lekker tv te kijken en hij gaat op zijn knieeen. Was gewoon erg lief, ook geen poes pas ofzo gewoon zoals hij is.

Toen we nog niet zo lang wisten dat ik zwanger was zei hij, jij wordt de moeder van mijn kind:heart: . Ik begon bijna te huilen haha.

En hoe hij nu zijn best doet als ik ergens last van heb, voordat hij naar zijn werk gaat een kruik klaarmaken omdat ik bandenpijn heb enz.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  RYW zo 1 apr 2012 - 2:06

Heel praktische dingen, zoals het ijs van mijn autoruiten bikken en dikke spinnen weghalen terwijl we daar allebei bang voor zijn, maar ook gewoon hoe hij me vast houdt, met mijn haar speelt, samen met mijn zoons lekker voor me kookt om me te verwennen en zo smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 2:12

Ik vind het wel leuk dat hij bijna altijd wel een oplossing ergens voor heeft. Als ik bijvoorbeeld met een kapotte tas zit en die wil weggooien, dan zegt ie; nee, kom maar ik kijk er wel even naar. En dan tadada, gemaakt! En dat is met meer dingen zo, als ik het opgeef, dan weet hij altijd wel raad/oplossing/etc.

Mijn zus en moeder die me kwamen opzoeken toen ik in het buitenland zat. Niet romantisch als in liefdespartners, maar wel romantisch als in familie liefde.

Gast
Gast

Bericht  Mizz_S zo 1 apr 2012 - 2:52

Tsja, zoveel, mijn man is gewoon heel romantisch... Very Happy

Maar het meest romantisch vond ik toch wel toen hij me ten huwelijk vroeg, ik moest naar boven en toen ik terug kwam moest ik mn handen voor mn ogen doen toen ik de kamer binnenkwam. En toen had hij allemaal waxinelichtjes in de vorm 'wil je met me trouwen' op tafel gezet, en ik kreeg ook een mooie ring.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Marin zo 1 apr 2012 - 3:39

Wat een lieve dingen allemaal. Bij veel lees ik over de kleine dingen, de net even iets meer attentie en zorg, de steun, de kleine dingen die het waard maken. Dat is hier ook wel zo. Ik vind m'n vriend ook niet over de top romantisch, maar wel heel zorgzaam en ik voel die steun gewoon heel sterk. Hij kan heel goed koken en vind het leuk om voor me ontbijtjes op bed te maken, of 's avonds uitgebreid voor me te koken. Dan ben ik altijd zijn assistente en ga ik de prullenbak openhouden in ruil voor een kusje enzo smile Gewoon kleine lieve dingen. Andersom neem ik van mijn reizen allemaal gekke eet-dingetjes mee, zoals rendiervlees en andere willekeurige dingen. Zoals nu heb ik lekkere chipotle rub bij me, omdat ik hem altijd Hot Sauce noem omdat ie daar zo van houdt. Ook niet bijzonder romantisch, maar gewoon lief, omdat het bij hem past.

Hij is niet van de grote gebaren, van grote cadeaus of grote uitingen van liefde. Maar wel dat ie dan ineens smst 'mijn voornaam plus achternaam', ik hou van jou hoor. Hij heeft altijd de liefste bijnamen voor me, en laat vaak kleine briefjes achter. En hij wil me altijd van Schiphol halen ook al zeg ik dat dat niet hoeft en ik best met de tram kan komen. Hij zorgt dat m'n moeder op de hoogte wordt gehouden als ik op reis ben, en smst haar dan de laatste info. Zo lief, hij is gewoon vanzelfsprekend lief voor me en zorgt voor me. Hij staat gewoon altijd me klaar en is er gewoon voor me, op wat voor manier dan ook.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  RYW zo 1 apr 2012 - 3:58

Mizz_S schreef:Tsja, zoveel, mijn man is gewoon heel romantisch... Very Happy

Maar het meest romantisch vond ik toch wel toen hij me ten huwelijk vroeg, ik moest naar boven en toen ik terug kwam moest ik mn handen voor mn ogen doen toen ik de kamer binnenkwam. En toen had hij allemaal waxinelichtjes in de vorm 'wil je met me trouwen' op tafel gezet, en ik kreeg ook een mooie ring.

Haha, hoe schrijf je dat nou met waxinelichtjes? Zou op mijn tafel niet eens passen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Mizz_S zo 1 apr 2012 - 4:01

Maar Marin, alles wat jij noemt is toch ook superromantisch, al zijn het kleine dingen? Juist leuk toch!!!
Mijn man doet juist ook veel van dat soort kleinere dingetjes, kleine kadootjes meenemen of ontbijtjes voor me maken enzo, vind ik juist superleuk! Bijvoorbeeld, ik krijg altijd als ik ongesteld ben extra lekkere chocolade of chipjes ofzo haha I love you
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mizz_S zo 1 apr 2012 - 4:03

RYW schreef:
Mizz_S schreef:Tsja, zoveel, mijn man is gewoon heel romantisch... Very Happy

Haha, hoe schrijf je dat nou met waxinelichtjes? Zou op mijn tafel niet eens passen Wink

Nou, het paste prima hoor, gewoon op de salontafel! Hij had er wel iets van 66 waxinelichtjes voor nodig trouwens hahaha! Waar we daarna nog meer dan een jaar mee hebben gedaan om die op te krijgen :P
Owja, en hoe? Nou bv voor de letter i 3 waxinelichtjes onder elkaar en 1 een stuk erboven en je hebt een i!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin zo 1 apr 2012 - 4:04

Haha ja dat bedoel ik ook, het zijn juist de kleine dingen die het waard maken. Ik hoef geen grote cadeaus (Oke mag wel ;-)) maar juist die kleine dingen en met name er gevoel van steun wat er bij komt, dat is fijn.
Ik ben ook wel benieuwd naar die waxine lichtjes tekst haha. Een hart kan ik nog e voorstellen maar hele woorden? Wow!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mizz_S zo 1 apr 2012 - 4:05

Ik heb er wel een foto van. Ik zal eens kijken of ik die kan plaatsen!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 4:07

Klinkt mooi, ben benieuwd naar die foto!

Gast
Gast

Bericht  RYW zo 1 apr 2012 - 4:07

66? Hoe lang heb jij boven gezeten Wink

Ik zie mijn vriend al klooien met zijn aansteker Wink zou niks voor hem zijn, die zegt eerder tijdens het afwassen of (waarschijnlijker) tijdens de seks: moppie, zullen we trouwen? Wink

Ik denk dat het hem vooral zit in de moeite voor je doen, of dat nou is met waxinelichtjes of met ontbijtjes smile en dat is gewoon fijn.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 4:16

Toen we elkaar 2 jaar kenden had hij een hele grote bos van mijn lievelingsbloemen gehaald, met een nieuwe aanvulling voor mijn blond servies! De kan die hij spuuglelijk vind, maar hij wist dat ik hem zo graag wilde, dus had hem toch gekocht I love you Verder kleine dingen. Ineens een berichtje met een lieve tekst, in de nacht wakker worden omdat hij me tegen zich aan trekt en ik hou van je in mijn oor fluistert, tijdens de seks ineens beginnen over kinderen en wat voor een lieve mama ik zal worden, en dat soort dingen. Maar romantisch kun je hem niet echt noemen verder nerd

Hij zal geen ontbijt voor me maken, of waxinelichtjes of briefjes neerzetten, zo is hij niet, dus ik zou heel erg verbaasd zijn hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje zo 1 apr 2012 - 4:46

Wat een lieve dingen lees ik hier..*zucht* ik moet aan de man laughcry
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  mzcharlotte zo 1 apr 2012 - 6:16

Zijn kaartjes met een voorgeprinte text erop en zijn gezicht als ik het zit te lezen; "maar het is wél waar!" of "die mensen hebben míjn text gestolen!". Zo romantisch en lief.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  PrimaBella zo 1 apr 2012 - 8:34

Mijn vriend is op zijn eigen manier ook best wel romantisch, met kaarsjes enzo heeft hij echt helemaal niets. Hij roept ook altijd tegen vrienden dat hij echt een hekel heeft aan romantisch gedoe. Maar ondertussen :P
Ik vind het vooral zo lief wanneer hij zich druk gaat lopen maken omdat ik ergens geen hulp om gevraagd heb. Bijvoorbeeld als ik vastloop met mijn laptop ofzo. Dan heb ik er een middag over gedaan om dat zelf op te lossen (helemaal trots dat ik het zelf gedaan heb) is hij boos op me dat ik hem had moeten bellen Very Happy
Een tijdje terug had hij ergens een opblaasbaar hart vandaan gehaald van bijna 1 meter doorsnede. Heeel erg groot dus.
Haha ik moest echt lachen toen hij helemaal trots met dat ding de slaapkamer op kwam lopen I love you
Verder zijn het vooral de hele kleine dingen zoals samen fantaseren over een eigen huisje enz...
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Marin ma 2 apr 2012 - 2:55

Oke misschien is ie toch wel heel romantisch, of iig heel lief. Toen ik vanochtend thuis kwam had ie op het whitebord 'Hello Lover' geschreven met daaronder een route waar ik heen moest lopen, en op de tafel lag een brief met allemaal lieve dingen er op geschreven dat ie me zo had gemist, dat ie lekkere lunch dingen voor me had liggen en dat ie zo blij was me straks weer te zien. En een grote chocoladepaashaas die ik van z'n moeder had gekregen smile

I love you

Nog twee uurtjes!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sonly ma 2 apr 2012 - 3:10

Kaboutertje schreef:Wat een lieve dingen lees ik hier..*zucht* ik moet aan de man laughcry
+1
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  TNMN di 3 apr 2012 - 0:14

Mijn vriend is niet echt romantisch in de zin van briefjes, bloemen en kaarsjes. Hij doe andere dingen zoals mij ophalen van werk midden in de nacht omdat hij niet wil dat ik alleen over straat loop (ik kan ook gewoon een taxi nemen), een kop thee brengen als ik aan het studeren ben, lekkere toetjes kopen voor bij het eten, een arm om me heen slaan ook al zijn we bij vrienden (wat we niet zo gauw doen waar andere mensen bij zijn) etc. Vrij practisch, maar dat past wel bij hem.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Ugly Betty di 3 apr 2012 - 0:53

Mijn man is ook niet romantisch (ik ook niet) maar hij is wel heel lief. Haalt me op 's avonds omdat ik niet alleen in het donker mag fietsen. Hij doet alles voor me al is het midden in de nacht.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SparklingEyes di 3 apr 2012 - 1:10

Mijn man is niet zo romantisch, maar laatst had hij oppas geregeld voor de kids en heeft hij me meegnomen naar het cafe waar de vonk over was gesprongen tussen ons en daarna naar het restaurant waar we altijd saampies heen gaan.. En daar vertelde hij me nogmaals hoe trots hij op me is, dat hij me dankbaar is voor knze mooie zoons en dat hij niet meer weet wat hij zonder mij zou moeten...

't kan een lompe boer zijn, maar ook zo onswijs lief!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 1:56

2CKC2 schreef:
Feline schreef:Ik krijg er een brok van in m'n keel CKC..

Oh, Feline.. ik heb zo'n leuke man. Zo lief en zo stevig in zijn schoenen. Zo sterk. Ik sta op nummer 1 altijd.. ik ga zelfs boven hem. Als ik maar gelukkig ben zegt hij dan.. Hij overlegd alles... oh en, afgelopen dinsdag moest ik voor een echo naar het ziekenhuis.. voelde me zo alleen en hij vond het al rot dat ik alleen moest ivm een hele belangrijke vergadering (IVF centrum VU heeft een aparte bijgebouw waar iedereen met IVF zit, allemaal stellen, zat ik alleen..) ik zat maar even een boekje te lezen, toen ik iemand gehaast hoorde lopen, was het mijn man.. hij zei: 'Ik ben er hoor, liefje! Ben gewoon weggegaan tijdens de vergadering..' had ie gezegd: 'Heren, mijn vrouw heeft me nu even nodig, zo terug!' haha vond ik zoooooooooooooo lief!

I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 2:05

Mijn vriend (bijna man) is geen standaard romanticus, maar wel zo lief. Hij overlegt altijd alles en vindt het vooral belangrijk dat mijn dochter en ik het goed hebben. Mijn hele zwangerschap heeft ie mij naar boven getilt (ivm bekkeninstabiliteit), ook toen ik 15 kilo zwaarder was dan 9 maand ervoor. Nu na de zwangerschap is mijn bi nog niet verbeterd en legt ie elke ochend voor hij weggaat beneden op tafel luiertjes, doekjes, reservekleertjes etc. Een heel pakketje zodat ik niet onnodig naar boven hoef te lopen. Ook doet hij al maanden bijna alleen het huishouden waar ik me heel erg schuldig om voel, maar hij vind dat als ik het kan vooral moet genieten van dochter en niet hoef te stofzuigen.

Toen we net een relatie hadden heeft hij elke maand op ons 'jubileum' mij een klein stoffen hartje gegeven. Dat heeft ie zo'n 3 jaar volgehouden (toen waren de hartjes op:P ).

Ook heeft ie een keer, zo'n 4 jaar geleden, gezegd dat ik om 07.00 ur sochtends klaar moest staan (toen woonden we nog niet samen). Hij kwam me toen ophalen in een luxe auto (had ie gehuurd voor 1 dag) en toen gingen we de hele dag skieen in Duitsland. Hij vond het stom dat ik nog nooit geskiet had en ging het mij wel leren. Dat vond ik echt geweldig lief en het was zo'n gezellige leuke dag, we hebben de hele dag gelachen.

Toen ik na 1 jaar relatie 3 weken naar Spanje was in de zomer is hij mij de laatste 3 dagen op komen zoeken. Toen belde hij vanaf vliegveld Barcelona welke trein hij moest nemen. Dus ik vroeg : "trein? Welke trein?", toen stond ie al op het vliegveld I love you . Die 3 dagen waren heerlijk, we hebben samen in zee gedobberd, dorpjes bezocht en savonds/snachts úren op het strand zitten praten. Toen wist ik dat ik nooit meer iemand anders nodig had dan vriend.

Laatst zat ik te twijfelen over een mega H&M bestelling, door mijn bi heb ik al maanden niet kunnen shoppen maar het is ook een dure tijd geweest met de komst van de baby. Dus ik vul constant mijn winkelwagentje mara klik het dan toch maar weg. Toen ik dat laatst dus weer deed, pakt hij de laptop af drukt op bestellen en klapt de laptop dicht.

Ach, het zijn voor andere misschien kleine dingen. Maar als sommige dingen op het juiste moment, met het juiste gevoel gebeuren dan maakt het niet uit hoe klein of groot het is dat maakt onze liefde voor mij heel bijzonder.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 2:30

Cimic schreef:Naar een Concert van Within Temptation 2 weken terug. Ik wist niet dat we daar naar toe zouden gaan. Wilde ze altijd graag zien dus het was echt te gek.

Mijn vriend is niet zo romantisch in de zin van kaarsjes etc, maar meer van deze spontane dingen. We hebben een paar lastige maanden achter de rug en deze verrassing heb ik zo kunnen waarderen. In mindere tijden kom je er echt achter wat je aan je partner hebt en ik ben zo blij dat ik deze voorwaardelijke steun heb kunnen krijgen en nu nog steeds I love you
Very Happy In Heerlen zeker! Op donderdag toevallig? Daar was ik ook!

Gast
Gast

Bericht  Marin di 3 apr 2012 - 2:30

Ik vind dat geen kleine dingen hoor. Echt onwijs lief.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: