Stockholm, tips?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stockholm, tips?
Ik heb vandaag een lang weekend weg geboekt naar Stockholm. ( eind juni )
Iemand nog tips voor bezienswaardigheden die we echt moeten zien? Etc...
Iemand nog tips voor bezienswaardigheden die we echt moeten zien? Etc...
Re: Stockholm, tips?
Gamla stan bezoeken.
Musea's zoals :
Natuurhistorisch Museum
Vasa Museum
openluchtmuseum Skansen
Verder vonden wij stockholm erg leuk, mooi gezellig, absoluut een mooie stad!
Musea's zoals :
Natuurhistorisch Museum
Vasa Museum
openluchtmuseum Skansen
Verder vonden wij stockholm erg leuk, mooi gezellig, absoluut een mooie stad!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
De oude stad, met daar het Koninklijk Paleis, met de wisseling van de wacht. Het paleis van binnen vond ik niet zo leuk. Hele leuke stad verder, met ontzettend vriendelijke mensen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ga ze onthouden!
Is alles trouwens een beetje lopend af te leggen of raden jullie aan om daar het met openbaar vervoer te gaan?
Is alles trouwens een beetje lopend af te leggen of raden jullie aan om daar het met openbaar vervoer te gaan?
Ik heb alles lopend gedaan (behalve van het Centraal Station naar het hotel), maar ik ben er ook maar twee volle dagen geweest en heb niet super veel gezien.
Blond- Lady Post-a-lot
Juni is echt geweldig om er te zitten De sfeer is er dan zo ontzettend relaxed.
Ik ben er ook midden november geweest. Voelt gelijk heel anders haha (ook leuk hoor, maar juni.. lekker weer, leuke mensen.. en dan door Gamla stan wandelen. Dan lijkt het net of je ergens in zuid Europa bent).
Ik ben er ook midden november geweest. Voelt gelijk heel anders haha (ook leuk hoor, maar juni.. lekker weer, leuke mensen.. en dan door Gamla stan wandelen. Dan lijkt het net of je ergens in zuid Europa bent).
Gast- Gast
Ik ben er begin februari geweest, inderdaad ook leuk, maar damn, wat was het koud! Dikke lagen sneeuw. Heel funny, ze maken daar niet de wegen sneeuwvrij, maar de daken. Ik wil ook graag nog een keertje terug in de zomermaanden, en dan ook het water op! (oh ik heb ook al helemaal zin om naar Oslo te gaan).
Blond- Lady Post-a-lot
Als je de Katarinahessen (lift) neemt of daar trappen naar boven neemt, kom je bij een heel leuk en gezellig terras uit dat helemaal versierd was met van die gekleurde lampjes toen wij er waren. Zeker in juni zal het weer prima zijn om daar te zitten en je hebt een mooi uitzicht.
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
iloverocknroll1984 schreef:Als je de Katarinahessen (lift) neemt of daar trappen naar boven neemt, kom je bij een heel leuk en gezellig terras uit dat helemaal versierd was met van die gekleurde lampjes toen wij er waren. Zeker in juni zal het weer prima zijn om daar te zitten en je hebt een mooi uitzicht.
Dat klinkt heel leuk! Deze ga ik ook even noteren! Dank u !
Soortgelijke onderwerpen
» Stockholm - tips gevraagd!
» Goedkoop hotel/hostel in Stockholm
» Tips?
» Tips?
» huwelijksreis...tips??
» Goedkoop hotel/hostel in Stockholm
» Tips?
» Tips?
» huwelijksreis...tips??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: