Peking express
+18
Ellusss
Tullow
Mees
Krullebol
Rush
Siamsa
Marin
Blond
SarahKey
Caro
Mizz_S
Zonnetje
Tinus
Curious
Zora
Atelier Madame
smurfie
Puk
22 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Peking express
Ik heb nog gekeken ja! Ben héél blij dat Quinten en Annabeth gewoon door zijn. Ik zag hun er al uitgaan door zo'n stomme zwarte envelop. Van mij mogen zij gaan winnen!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb precies het eind gemist omdat m`n vriend vervelend deed. Wie zijn er door?_Femme schreef:Nog mensen gekeken gisteren? Pfff kon de afstandbediening wel door de tv gooien op het eind!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik heb precies het eind gemist omdat m`n vriend vervelend deed. Wie zijn er door?_Femme schreef:Nog mensen gekeken gisteren? Pfff kon de afstandbediening wel door de tv gooien op het eind!
Weten we nog niet want ze stopten precies op het moment dat hij de envelop opendeed.. Vandaar mijn frustraties
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ohhhhhhhhh, bah!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik moest wel lachen om dat stukje dat die kerel tegen die meiden bleef aanpraten! Het was zo herkenbaar :-)
Caro- Ratel
Vandaag terug kunnen kijken... Leuke opdrachten moesten ze doen. En wat super super fijn dat Quinten en Anne-Beth doorgaan naar de finale, met 70.000 euries!
Ik hoop dan toch dat de jongens doorgaan, vind ze iets meer finale waardig dan de meisjes.
Ik hoop dan toch dat de jongens doorgaan, vind ze iets meer finale waardig dan de meisjes.
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Caro schreef:Ik moest wel lachen om dat stukje dat die kerel tegen die meiden bleef aanpraten! Het was zo herkenbaar :-)
Ben jij daar ook geweest?
Krullebol- Prater
Hoezo? Het zijn gewoon enorme klootzakken die gebruik maken van de 'skills' van een ander. Ook al is zo`n skill zwaaien met je tieten voor een lift. De meiden regelen tenminste liften en zij springen er gewoon bij. Echt aso!Krullebol schreef:Vandaag terug kunnen kijken... Leuke opdrachten moesten ze doen. En wat super super fijn dat Quinten en Anne-Beth doorgaan naar de finale, met 70.000 euries!
Rush- Lady Post-a-lot
Ja, dat is wel zo van de jongens. Die meiden gebruiken hun uiterlijk en ik weet niet, maar persoonlijk vind ik die meiden gewoon vervelend in hun houding, uitspraken en niet leuk.. Eigenlijk moeten de groningse zussen de finale spelen
Krullebol- Prater
Stomme Bas en Semih! Stiekem om het hoekje wachten en zodra de meiden een lift hebben, erbij in willen springen! Vind ze echt totaal niet waardig als winnaars!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Tinus schreef:Stomme Bas en Semih! Stiekem om het hoekje wachten en zodra de meiden een lift hebben, erbij in willen springen! Vind ze echt totaal niet waardig als winnaars!
Eens En met de meiden vind ik de finale ook spannender eigenlijk omdat zij altijd een lift weten te regelen, als Bas en Semih in de finale tegen Quiten en Annebet staan dan is dat minder leuk denk ik. Ik ben heel erg benieuwd!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ook teruggekeken. Bah, ik vind die jongens echt akelig. Op zo'n parasiet achtige manier meeliften op andermans succes. Vind ze totaal niet finalewaardig juist. Ik vind die meiden ook niet denderend, maar ik gun het hen meer. Hoop dat zij in de finale zitten. Maar sowieso ben ik voor Annebet en Quinten, vind hen lekker fanatiek en leuk, hoewel ik Q wel een oud chagrijn vind af en toe hoor
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vind Bas en Semih ook niet leuk! Hoop echt dat de meiden doorgaan, die vind ik nog best grappig Maar ik hoop dat Quinten en Annebet uiteindelijk winnen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben erugg benieuwd naar vanavond!
Krullebol- Prater
Ik ook, zit al steeds op de klok te kijken hoe laat t is!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Dus toch wel! Tsja, dat krijg je met die enveloppen.. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat!
Wel super lief dat Annebeth en Quinten de amuletten kregen..
Wel super lief dat Annebeth en Quinten de amuletten kregen..
Krullebol- Prater
Joepie, Quinten en Annabet gewonnen! Vond de finale erg leuk en spannend, met terechte winnaars!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik vind het ook top winnaars:-) Je zou maar 90.000 euro winnen, pfff heerlijk!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Gelukkig! Ik was zo bang dat Semih en Bas zouden winnen!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik was er zó bang voor! Zeker omdat ik dacht dat de organisatie geen 90.000 euro wilde uitgeven, dacht ik dat ze wellicht tegen zouden worden gewerkt. Maar dat is gelukkig niet zo geweest!
Caro- Ratel
Ik vond dit echt een super spannende en leuke finale! Echt een feestje op het einde, en echt verdiend door Quinten en Annebet. Wow, wat een bedrag. Terechte winnaars en spannende race op het einde!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: