Peking express
+18
Ellusss
Tullow
Mees
Krullebol
Rush
Siamsa
Marin
Blond
SarahKey
Caro
Mizz_S
Zonnetje
Tinus
Curious
Zora
Atelier Madame
smurfie
Puk
22 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Peking express
Haha, smaken verschillen gelukkig.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Puk schreef:Rush schreef:Ik vind Quintin bloedirritant haha. Helemaal sinds het broek-afzak-blokken.
Ik vond dat juist hilarisch:-)
Hier moest ik ook erg om lachen!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Puk schreef:
Verder vind ik het programma nog steeds fantastisch, Sol vind ik een leuke aanwinst!
Ik vind het programma ook nog steeds erg leuk! Alleen de presentator vond ik niet leuk, ik erger mij af en toe aan het accent, vind hem niet zo leuk... eigenlijk mis ik Art gewoon. Op internet las ik dat de kijkcijfers ook aardig laag zijn, en dat terwijl PE een populair programma was toen Sol het nog niet presenteerde ( en zijn andere programma iets met haar flopte ook)
Maar goed, het gaat meer om de koppels natuurlijk! Wie vinden jullie dat mag winnen?
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind Sol wel steeds beter presenteren. En hij is ook wel leuk om naar te kijken.
Rush- Lady Post-a-lot
Krullebol schreef:
Ik vind het programma ook nog steeds erg leuk! Alleen de presentator vond ik niet leuk, ik erger mij af en toe aan het accent, vind hem niet zo leuk... eigenlijk mis ik Art gewoon. Op internet las ik dat de kijkcijfers ook aardig laag zijn, en dat terwijl PE een populair programma was toen Sol het nog niet presenteerde ( en zijn andere programma iets met haar flopte ook)
Ik keek ook altijd PE. Dit seizoen kwam ik er pas gisteren achter dat het op TV is... Ik vind dat ze te weinig hebben gepromoot.
Gast- Gast
Dat vind ik ook. Het is per toeval dat ik iets op een website zocht een een banner van PE tegenkwam, anders had ik het nu nog niet geweten denk ik.Chipp schreef:Krullebol schreef:
Ik keek ook altijd PE. Dit seizoen kwam ik er pas gisteren achter dat het op TV is... Ik vind dat ze te weinig hebben gepromoot.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb ook weer twee afleveringen bij gekeken. Jammer dat Hans en Robin er uit zijn, ik vond hen het leukst. De zussen gun ik het wel, maar heel stom, ik kan zo slecht tegen dat Groningse accent.. Krijg er zulke kriebels van. Moeder en dochter vind ik nog steeds heel stom, en die danseressen zijn ook echt verschrikkelijk. Ik gun het hen ook gewoon niet, dat ze steeds winnen en zo ver komen. Blijkbaar zijn ze toch wel goed, want ze doen het heel goed. Maar oooh als ze dan over hun nagels beginnen, kan ik ze wel wat. Alhoewel het misschien ook wel een beetje gespeeld kan zijn.
Die envelop vind ik ook stom. De reactie van de zussen dan wel weer grappig 'Oh maar we willen juist naar huis.' 'Ik zat al te bedenken wat ik ging eten!'
Die envelop vind ik ook stom. De reactie van de zussen dan wel weer grappig 'Oh maar we willen juist naar huis.' 'Ik zat al te bedenken wat ik ging eten!'
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Ik heb ook weer twee afleveringen bij gekeken. Jammer dat Hans en Robin er uit zijn, ik vond hen het leukst. De zussen gun ik het wel, maar heel stom, ik kan zo slecht tegen dat Groningse accent.. Krijg er zulke kriebels van. Moeder en dochter vind ik nog steeds heel stom, en die danseressen zijn ook echt verschrikkelijk. Ik gun het hen ook gewoon niet, dat ze steeds winnen en zo ver komen. Blijkbaar zijn ze toch wel goed, want ze doen het heel goed. Maar oooh als ze dan over hun nagels beginnen, kan ik ze wel wat. Alhoewel het misschien ook wel een beetje gespeeld kan zijn.
Die reactie vond ik zo leuk! Gewoon die eerlijkheid, gezelligheid en nuchterheid bij die meiden vind ik leuk! Dat accent vind ik mooi om te horen, maar ik hou daar gewoon van (stiekum probeer ik dat na te doen,maar dat lukt dan niet;))
Ik hoop echt dat de volgende keer de danseressen eruit gaan, kunnen ze mooi weer naar de manicure Annebet en Quinten of de zussen mogen van mij winnen!
Krullebol- Prater
Heeft iemand het vanavond gezien? Ik was helaas niet thuis dus wordt morgen.. Ben benieuwd wie eruit is.
Hard duimend dat dit een keer de danseressen zijn...
Krullebol- Prater
Krullebol schreef:Heeft iemand het vanavond gezien? Ik was helaas niet thuis dus wordt morgen.. Ben benieuwd wie eruit is.Hard duimend dat dit een keer de danseressen zijn...
- Spoiler:
- Moeder en dochter
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Wel leuk die reactie 'm`n schone onderbroeken waren toch op, dus het is wel best'
Rush- Lady Post-a-lot
Ik stoor me echt mateloos aan de twee vrienden Semih en what's his name.
Ze kunnen echt niks zelf en dan lekker proviteren van de dames. Ik snap echt niet dat de twee vriendinnen dat toestaan. En nou dacht ik dat ze eindelijk hun lesje geleerd hadden, zie ik in het voorstukje dat ze toch weer gaan samenspannen. Echt jammer, zonder de dames hadden die jongens er allang uit gelegen.
Ik vond trouwens die tocht met de dieren echt zielig. Jammer dat ze die dieren gebruiken voor het programma.
Ik gun het Annebet en Quinten en meest om te winnen. Ze spelen het spel erg goed. De zusjes vind ik ook erg leuk, maar ze hadden er eigenlijk al twee keer uitgelegen en ook deze keer scheelde het niet veel, dus ik vind hun eigenlijk niet goed genoeg om te winnen.
de twee danseressen vind ik eigenlijk best wel bikkels. Oke, ze zeuren wel eens over hun nagels, maar verder klagen ze nooit en ze zijn erg goed in het spel. Niet alleen het liften, maar ook de toch van 20 km doen ze zonder te klagen en ze zijn ook goed in de overige spellen. Dus als zij zouden winnen, zou ik dat ook wel prima vinden.
Ze kunnen echt niks zelf en dan lekker proviteren van de dames. Ik snap echt niet dat de twee vriendinnen dat toestaan. En nou dacht ik dat ze eindelijk hun lesje geleerd hadden, zie ik in het voorstukje dat ze toch weer gaan samenspannen. Echt jammer, zonder de dames hadden die jongens er allang uit gelegen.
Ik vond trouwens die tocht met de dieren echt zielig. Jammer dat ze die dieren gebruiken voor het programma.
Ik gun het Annebet en Quinten en meest om te winnen. Ze spelen het spel erg goed. De zusjes vind ik ook erg leuk, maar ze hadden er eigenlijk al twee keer uitgelegen en ook deze keer scheelde het niet veel, dus ik vind hun eigenlijk niet goed genoeg om te winnen.
de twee danseressen vind ik eigenlijk best wel bikkels. Oke, ze zeuren wel eens over hun nagels, maar verder klagen ze nooit en ze zijn erg goed in het spel. Niet alleen het liften, maar ook de toch van 20 km doen ze zonder te klagen en ze zijn ook goed in de overige spellen. Dus als zij zouden winnen, zou ik dat ook wel prima vinden.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Ik vind Bas wel leuk, maar Semih is echt het slechte brein achter die 2 heren, bah!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik vind Bas wel leuk, maar Semih is echt het slechte brein achter die 2 heren, bah!
Bas heeft vorige week wel laten zien dat hij zonder Semih helemaal niks kan (in het programma dan he). Vind het een beetje een slap mannetje.
Maar inderdaad Semih is wel degene die met al die slechte plannetjes komt.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Ja dat is waar over Bas
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ergerde me ook aan Bas en Semih, maar ik erger me ook aan de danseressen. Hoe ze elke keer met hun haar lopen te zwaaien en met hun lichaam lopen te pronken, nee ik hou daar niet zo van!
Ik gun de opverwinning Annebet en Quinten ook het meest, lief koppel!
Ik gun de opverwinning Annebet en Quinten ook het meest, lief koppel!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Ohhh!! Wat waren Bas en Semih ontzettend irritant zeg! Ik gun het hen echt niet, want ze kunnen niks zelf. Die ene danseres die voor de auto met haar borsten aan het heen en weer zwiepen was...
Tinus- Prater
Ik erger me al vanaf het begin aan Bas en Semih, als je zo moet winnen.. bah!
Wat spelen zij het vals.
Ik ben blij dat moeder en dochter eruit zijn, vond die dochter ook bloed irritant.
Ik gun het de zusjes heel erg, die zijn inderdaad zo lekker nuchter. En anders Quinten en Annabet.
Wat spelen zij het vals.
Ik ben blij dat moeder en dochter eruit zijn, vond die dochter ook bloed irritant.
Ik gun het de zusjes heel erg, die zijn inderdaad zo lekker nuchter. En anders Quinten en Annabet.
Elysia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12
Niemand gekeken? Iedereen afgestemd op BzV zeker Haha, ik wel. Toevallig wel gezien wie er uit is ( de rest nog terug kijken) en dat vind ik niet zo leuk! Ik ben ergg benieuwd naar de finale!!
Krullebol- Prater
Ik ga het vanavond terugkijken!
Rush- Lady Post-a-lot
Heb alleen de laatste 10 minuten teruggekeken. Zag al wel dat Bas en Semih en de danseressen weer samen waren gegaan, en ze hebben de zussen flink genaaid! Nu hoop ik helemaal dat Quinten en Annabet gaan winnen!
Tinus- Prater
Ohneee, de zussen!
Rush- Lady Post-a-lot
Tinus schreef:Heb alleen de laatste 10 minuten teruggekeken. Zag al wel dat Bas en Semih en de danseressen weer samen waren gegaan, en ze hebben de zussen flink genaaid! Nu hoop ik helemaal dat Quinten en Annabet gaan winnen!
Ik zag in het voorstukje voor volgende week dat de vrienden en de dansersjes ruzie hebben...
Maar daarnaast gun ik het Quinten en Annebet echt! Ze hebben ook al best veel amuletten!
Krullebol- Prater
Ik hoop nu ook dat zij winnen!Krullebol schreef:Tinus schreef:Heb alleen de laatste 10 minuten teruggekeken. Zag al wel dat Bas en Semih en de danseressen weer samen waren gegaan, en ze hebben de zussen flink genaaid! Nu hoop ik helemaal dat Quinten en Annabet gaan winnen!
Ik zag in het voorstukje voor volgende week dat de vrienden en de dansersjes ruzie hebben...
Maar daarnaast gun ik het Quinten en Annebet echt! Ze hebben ook al best veel amuletten!
Rush- Lady Post-a-lot
Nog mensen gekeken gisteren? Pfff kon de afstandbediening wel door de tv gooien op het eind!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: