Peking express
+18
Ellusss
Tullow
Mees
Krullebol
Rush
Siamsa
Marin
Blond
SarahKey
Caro
Mizz_S
Zonnetje
Tinus
Curious
Zora
Atelier Madame
smurfie
Puk
22 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Peking express
Het begint morgen weer, echt een supergaaf programma vind ik dat:-) Het is een tijdje van de buis geweest, maar het is dus terug! Wie gaat er ook kijken?
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Peking express
ja ik ben er al helemaal klaar voor.
Zit nu met me been omhoog op de bank en ben lekker alle afleveringen van 2008 aan het kijken.
Zit nu met me been omhoog op de bank en ben lekker alle afleveringen van 2008 aan het kijken.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
geweldig programma
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Jaaaa zin in!! Dit jaar zooo zitten twijfelen om me in te schrijven... jammer genoeg lukte het me echt niet om 1,5 maand /2 maanden helemaal vrij te krijgen
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
ikke ga kijken! Ik had me ingeschreven met mn vriend, maar helaas... niet mee gedaan dus! Dan maar voor de buis, ze zijn in zuid korea en filipijnen dit jaar,ben benieuwd!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ja, weer helemaal leuk dat het gaat beginnen. Ook leuk dat het met onbekende mensen is. Ik zit er morgen in ieder geval klaar voor!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik ga ook kijken. Vind het altijd een leuk programma.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik heb op de site al een beetje rondgekeken en die nieuwe presentator lijkt me een leukerd! En de kandidaten klinken ook leuk, maar goed, dat is natuurlijk even afwachten!
Veel kijkplezier vanavond:)
Veel kijkplezier vanavond:)
Puk- Prater
Hoe laat komt het en welke zender?
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Mizz_S schreef:Hoe laat komt het en welke zender?
Net 5. 20.20!
Puk- Prater
Bedankt! Kan het denk ik vandaag niet zien dus dan kan ik het mooi opnemen.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
De presentator is in ieder geval al leuk om naar te kijken! De meeste kandidaten lijken me ook wel leuk. Na de aflevering even een 'favorietenlijstje' maken. *vooroordeel* de twee vrienden Bas en Semih lijken me niet zo sympathiek, ik denk dat zij wel heel fanatiek zijn en 'over lijken' gaan *vooroordeel*
Tinus- Prater
De presentator is echt niet verkeerd nee! Ik vond het weer heerlijk om te kijken!
Ik vind Annebet en Quintin echt een leuk koppel, ze zijn nu mijn favoriet:)
Ik vind Annebet en Quintin echt een leuk koppel, ze zijn nu mijn favoriet:)
Puk- Prater
Ik vind het stom dat ze mijn vriendin en mij niet hebben uitgekozen! Zo, dat moest ik nog even gezegd hebben :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Leuk weer dat het begonnen is! Mijn favoriete koppel zijn momenteel Annabet en Quintin. De dochter van de moeder vind ik nu al irritant, brrr...en dat stemmetje van die Robin.."Hansjepansje..!"
Tinus- Prater
Ik heb weer genoten! ben blij dat het er eindelijk weer op is.
Helena en haar zus vind ik een leuk koppel.
Vind Robin vervelend met haar hansiepansie en hansie en papa En haar hele hoge kinderstem. zou het iig niet erg vinden als zij de volgende keer eruit ligt.
Helena en haar zus vind ik een leuk koppel.
Vind Robin vervelend met haar hansiepansie en hansie en papa En haar hele hoge kinderstem. zou het iig niet erg vinden als zij de volgende keer eruit ligt.
Ik vind Peking Express ook zo leuk! Ik vond die twee broers leuk
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha ik vind die Robin leuk. Ze is zo'n irritante stuiterbal dat ik er wel om kan lachen. Hansi Pansi! Ik zie nog wel eens een gigantische ontploffing bij hem. Of zou hij het alleen maar leuk vinden, zo'n jonge spring in 't veld om 'm heen?
Ik verbaasde me ook dat het zo koud was daar. Zo zie je dat je eigenlijk bar weinig weet over zo'n land. Daarom vind ik dit soort programma's zo geweldig. Ik ben ook erg benieuwd naar de Filipijnen, wil daar graag nog een keer heen.
Die presentator vond ik ook niet echt geweldig. Het viel me op dat hij sommige woorden/letters een beetje vreemd uitspreekt. Niets ergs aan, op zich, maar als presentator vind ik dat je toch wel een goede spraaktraining gehad moet hebben.
Op welke dag is het nou eigenlijk?
Ik verbaasde me ook dat het zo koud was daar. Zo zie je dat je eigenlijk bar weinig weet over zo'n land. Daarom vind ik dit soort programma's zo geweldig. Ik ben ook erg benieuwd naar de Filipijnen, wil daar graag nog een keer heen.
Die presentator vond ik ook niet echt geweldig. Het viel me op dat hij sommige woorden/letters een beetje vreemd uitspreekt. Niets ergs aan, op zich, maar als presentator vind ik dat je toch wel een goede spraaktraining gehad moet hebben.
Op welke dag is het nou eigenlijk?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
@ Marin; zondag om 20.20 op NET 5!
Tinus- Prater
Jaaa eindelijk weer Peking Express! Ik ga het vanavond kijken, heb het zondagavond helaas niet kunnen zien. Ben heel erg benieuwd naar de koppels!
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Jammer dat de broers er alweer uit zijn. Twee jongens hebben het toch moeilijker dan twee vrouwen wat betreft liften.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond die broers ook wel erg tam, vooral die wat kleinere, daar kwam geen woord uit, haha! Wel jammer.
Wat me wel stoort is dat je aan het introfilmpje al kan zien wie er doorgaan naar de Phillipeinen(zie kleding etc.) Je kon dus al zien dat de broers eruit gingen want die meiden zag je in de intro met korte broek en hempie etc.
Wel een heerlijke aflevering en ik ben nog steeds fan van Annebet en Quinten en ik vind Robin echt een tof wijf:-)
Wat me wel stoort is dat je aan het introfilmpje al kan zien wie er doorgaan naar de Phillipeinen(zie kleding etc.) Je kon dus al zien dat de broers eruit gingen want die meiden zag je in de intro met korte broek en hempie etc.
Wel een heerlijke aflevering en ik ben nog steeds fan van Annebet en Quinten en ik vind Robin echt een tof wijf:-)
Puk- Prater
Die broers deden er echt ook niet veel aan om te winnen. Tja, als je zo passief bent, dan vlieg je eruit...Ik vind Marjolein eigenlijk wel irritant, die loopt te vloeken en te tieren, wel een beetje overdreven hoor. Ik vond Robin deze aflevering wel 'beter te pruimen' dan de vorige. Quintin en Annabet zij nog steeds mijn favorieten.
En die man met die bekkens...
Tinus- Prater
Ik ook haha, heb het gisteren even terug gekeken.Tinus schreef:Die broers deden er echt ook niet veel aan om te winnen. Tja, als je zo passief bent, dan vlieg je eruit...Ik vind Marjolein eigenlijk wel irritant, die loopt te vloeken en te tieren, wel een beetje overdreven hoor. Ik vond Robin deze aflevering wel 'beter te pruimen' dan de vorige. Quintin en Annabet zij nog steeds mijn favorieten.
Ik heb nog geen favorieten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind het altijd zo'n leuk programma! Ik vind die zussen Helena en ? echt heel leuk. Die danseressen vind ik echt irritant. Wel grappig hoe ze een goede lift krijgen door te zeggen dat ze beroemde actrices zijn. Maar iets in hun houding irriteert mij, ik vind ze niet heel vriendelijk naar de mensen en andere toe. Maar goed..
Hansie pansie en Robin vind ik ontzettend leuk om naar te kijken!
Ik heb zelf ook wel eens gelift naar Parijs, super leuke ervaring! Maar ik vond het al spannend in Parijs, laat staan in zo'n land..
Ik ben altijd zo nieuwsgierig hoe dat gaat als de filmcrew mee gaat in de auto of huis en het 'achter de schermen' idee. Maar goed, ergg leuk programma!
Edit: ik mis Art wel hoor, vond hem leuker dan deze vreemde Sol?
Hansie pansie en Robin vind ik ontzettend leuk om naar te kijken!
Ik heb zelf ook wel eens gelift naar Parijs, super leuke ervaring! Maar ik vond het al spannend in Parijs, laat staan in zo'n land..
Ik ben altijd zo nieuwsgierig hoe dat gaat als de filmcrew mee gaat in de auto of huis en het 'achter de schermen' idee. Maar goed, ergg leuk programma!
Edit: ik mis Art wel hoor, vond hem leuker dan deze vreemde Sol?
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: